Wiele małych firm, aby zachować historię kontaktów z obecnymi oraz potencjalnymi klientami wciąż używa arkuszy kalkulacyjnych, standardowych baz danych lub aplikacji ogólnego zastosowania takich jak Microsoft Outlook. Niestety w dłuższym okresie czasu sposoby te po prostu się nie sprawdzają. Okazuje się, że zbyt trudno jest utrzymać tak ogromną ilość informacji we właściwym porządku. Magazynowane dane stają się bezużyteczne i bezwartościowe. A przecież siła każdej organizacji tkwi w umiejętnym wykorzystaniu zgromadzonych danych.
I tu niezastąpiony okazuje się zastosowanie narzędzi Zoho CRM, nadających posiadanym informacjom nowego znaczenia. System Zoho CRM nie tylko gromadzi dane kontaktowe i inne informacje związane z kontaktami z klientami, takie jak dane o rozmowach telefonicznych czy spotkaniach, fakturach czy zamówieniach. Pozwala również na dogłębną analizę sytuacji i generowanie różnego rodzaju raportów. Na dodatek pomimo tak wielu funkcji jest niezwykle prosty w obsłudze, wystarczy zalogować się i można rozpocząć pracę.
Po zalogowaniu do systemu Zoho CRM na stronie głównej wyświetlone zostaną zadania przypisane użytkownikowi w ostatnim czasie. Dzięki temu każdy użytkownik wie od razu, jakie zadania ma do realizacji w bieżącym dniu. Na ekranie wyświetlone zostaje również zbiorcze zestawienie funkcji systemu, przy czym użytkownik może samodzielnie określić preferowane zestawienie funkcji systemu, które chce zobaczyć zaraz po zalogowaniu zgodnie z indywidualnymi potrzebami.
Ponadto system Zoho CRM zapewnia swoim użytkownikom wtyczkę Outlook. Użytkownicy Outlook Mail po pobraniu wtyczki mogą zalogować się do systemu. A następnie za pośrednictwem Outlook Mail mogą wykonywać następujące operacje:
- synchronizować kontakty w obydwu kierunkach - dodawać kontakty z Outlook do Zoho CRM i odwrotnie
- synchronizować zadania – dodawać zadania z Outlook do Zoho CRM i odwrotnie
- synchronizować działania – dodawać działania/spotkania z Outlook do Zoho CRM i odwrotnie
Oprócz wymienionych wyżej funkcji istnieje też możliwość dodawania wiadomości email powiązanych z kontaktem istniejącym w Zoho CRM wprost z Outlook do systemu Zoho CRM. Taki sposób centralizacji danych wpływa korzystnie na jakość pracy a zapewnienie każdemu z użytkowników dostępu do ogółu informacji ma znaczący wpływ na wzrost efektywności całej organizacji.
Co więcej, w systemie Zoho CMR istnieje również opcja szybkiego tworzenia dla Namiarów, Kontaktów, Kont itd. Pracownicy działu sprzedaży szybko mogą wprowadzić lub uzyskać potrzebne informacje i skupić się na realizacji swoich zadań.
Innymi usprawnieniami są Dashboards oraz centralna organizacja danych. Dane zorganizowane centralnie pozwalają Kadrze Zarządzającej wyższego szczebla uzyskać pełen obraz sytuacji biznesowej w dowolnym momencie w czasie. Natomiast przy wykorzystaniu Dashboard można za naciśnięciem jednego klawisza uzyskać pełen przegląd całego biznesu.
System Zoho CRM poprzez łatwy i szybki dostęp do zgromadzonych informacji oraz zaawansowane rozwiązania w obszarze analizy i raportowania pomnaża wartość Twojego biznesu.
Nie czekaj, zarejestruj się już dziś. Dla 3 użytkowników bez opłat!