Dla Twojej firmy Zoho przygotował aplikację CRM w dwóch wersjach. Sam zdecydujesz, które rozwiązanie jest w Twoim przypadku najlepsze.
Wersja Profesjonalna stanowi wysoce funkcjonalny, zintegrowany zestaw modułów, który zapewni Ci profesjonalną automatyzację zadań sprzedażowych. Dostarczymy Twojej firmie sprawdzone rozwiązania w zakresie zarządzania kampaniami, marketingiem poprzez email, wielopoziomową obsługą klienta, dostosowanymi raportami i użytecznymi kokpitami oraz bieżącą kontrolę stanu magazynowego. Dzięki elastyczności i łatwości dostępu do zapisanych informacji Wersja Profesjonalna jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw posiadających nie skomplikowaną strukturę organizacyjną.
Zoho CRM Wersja Enterprise zapewni Twojej firmie opracowane w oparciu o doświadczenia, w pełni funkcjonalne rozwiązania CRM. Dzięki zabezpieczeniom opartym na rolach stosowanych przez Zoho CRM Twoje dane będą całkowicie bezpieczne a Ty będziesz miał kontrolę nad dostępem grup użytkowników w obrębie hierarchii organizacyjnej. Korzystając z Wersja Enterprise Zoho CRM uzyskujesz możliwość używania autoresponderów oraz z wielu zaawansowanych narzędzi administracji danych i dodatkowo z 500 Mb przestrzeni dyskowej.
Jeśli w trakcie użytkowania wybranej wersji Zoho CRM potrzeby Twojej firmy ulegną zmianie, możesz w dowolnym momencie zmienić wersję na bardziej zaawansowaną lub dokonać degradacji konta.
Przyjrzyj się tej tabeli aby zobaczyć jakie są różnice między poszczególnymi wersjami Zoho CRM.