Wiele możliwości - jeden cel
Rozwiązania wchodzące w skład Zintegrowanego wsparcia sprzedaży mogą być wykorzystywane w różnych konfiguracjach, zależnie od potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Cel zawsze pozostaje ten sam - usprawnienie procesów sprzedaży, zwiększenie zysków firmy i umocnienie pozycji konkurencyjnej.
Przemyślane przygotowania
Wdrożenie Zintegrowanego wsparcia sprzedaży zawsze jest poprzedzone identyfikacją potrzeb, analizą warunków i otoczenia konkurencyjnego. Na tej podstawie przygotowujemy strategię, w której są wskazywane cele wdrożenia całego lub częściowego Zintegrowanego wsparcia sprzedaży, metody osiągnięcia założonych celów i sposoby pomiaru oraz oceny uzyskanych rezultatów.
Narzędzia marketingowe
Wsparcie sprzedaży zawsze łączymy z przygotowaniem odpowiednich narzędzi marketingowych dla handlowców.
Działania wspierające sprzedaż
W ramach działań Zintegrowanego wsparcia sprzedaży oferujemy m. in:
- Przygotowanie i obsługa baz danych, analiza danych;
- Przeprowadzanie badań przedsprzedażowych;
- Przygotowanie i realizacji akcji wysyłkowych - mailing;
- Redakcja, wysyłka e-maili i raporty - e-mailing, newsletter;
- Obsługa Contact Center i Infolinii, informowanie o promocjach;
- Telemarketing - promocja oferty firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów, umawianie spotkań;
- Doradztwo w zakresie wyboru sytemu klasy CRM (Customer Relationship Management);
- Wdrożenia sytemu CRM;
- Przygotowanie koncepcji i projektów materiałów typu POS, dla punktów sprzedaży;
- Scenariusze prezentacji handlowych i szkolenia;
