Nowe zasady wsparcia Zoho w j. polskim

Nowe zasady wsparcia Zoho w j. polskim

31-10-2014 19:13:09 Wg Miron Matecki

Szanowni Państwo, Dla stałych Klientów, opłacających licencję Zoho, wprowadzamy możliwość comiesięcznego zadawania pytań i konsultacji dotyczących korzystania z aplikacji. 1 godzina darmowych konsultacji miesięcznie może być przeznaczona na wsparcie dowolnej aplikacji Zoho. Wystarczy zadzwonić, umówić termin rozmowy i korzystać z doradztwa aplikacji. Sesje prowadzone są online i mogą sprowadzać się m.in. do pomocy w:
  • konfiguracji opcji CRM
  • dorardztwa w sprawie prowadzenia kampani mailingowych
  • integracji modułów Zoho
  • najlepszych praktyk w korzystaniu z aplikacji Zoho
itd. wg Państwa potrzeb. Szczegóły oferty płatnej pomocy serwisowej można znaleźć również na stronie zpartner.pl/wsparcie/   Online-Student-Support  

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0