Witamy w serwisie Zoho CRM.
Po pierwszym logowaniu do Zoho CRM powinieneś wykonać następujące czynności:
- Zmień hasło
- Ustaw logo i profil firmy oraz walutę
- Dostosuj język, format daty i strefę czasową
- Ustaw format nazwy
- Wybierz moduły właściwe dla Twoich procesów biznesowych
- Zmień nazwy komponentów tab odpowiednio do Twoich procesów biznesowych
- Dostosuj pola używane przez moduły CRM (przykładowo moduł Namiary)
- Określ role i profile zgodnie z hierarchią obowiązującą w Twojej organizacji
- Dodaj konta dla użytkowników CRM
- Importuj próbkę danych do modułów CRM (przykładowo do modułu Namiary)
Po zakończeniu konfiguracji, możesz zacząć korzystać z Twojego konta CRM.
Jeżeli potrzebujesz indywidualnej pomocy, skontaktuj się z nami pod adresem: wsparcie (małpa) zpartner.pl lub zadzwoń na: +48 (22) 219 5355
Mamy nadzieję, że podane informacje będą pomocne !
