Zarządzanie Obsługą Klienta

Zarządzanie Obsługą Klienta

20-06-2012 20:56:18 Wg Miron Matecki

Zoho CRM zapewnia wiele funkcji Zarządzania Obsługą Klienta (Help Desk), wśród których wymienić należy Zgłoszenia (Informacje o problemach), Rozwiązania (Baza Wiedzy), Przypisywanie Zgłoszeń i Kolejność Obsługi poprzez reguły Workflow oraz łatwe w zastosowaniu formularze Web-to dotyczące zgłoszeń pozwalające na rejestrację zgłoszeń poprzez stronę internetową. Dodatkowo istnieje też możliwość synchronizacji wiadomości email dotyczących klienta z programu Microsoft Office z aplikacją Zoho CRM w formie Zgłoszeń.
 
Funkcje Zgłoszeń oraz Rozwiązań mogą być wykorzystane do ograniczania wąskich gardeł w procesie obsługi klienta oraz integracji procesu Sprzedaży i Obsługi Klienta w jeden spójny system. Zintegrowane zarządzanie procesem sprzedaży i wsparcia posprzedażowego pomaga organizacjom w sprawniejszym rozwiązywaniu zgłoszonych przez klientów problemów, co podnosi poziom satysfakcji klientów, oraz zwiększa możliwości zastosowania w przyszłości techniki cross-selling oraz up-selling.

CRM - Moduły Obsługi Klienta

Zarządzanie zgłoszeniami

Możliwość śledzenia wszystkich zgłoszeń klientów zgodnie z obowiązującym w organizacji procesem obsługi klientaPrzyjmowanie zgłoszeń za pośrednictwem poczty email, telefonicznie lub z wykorzystaniem formularzy internetowych typu Web-to-lead dotyczących zgłoszeń. Dodatkowo istnieje możliwość dodania w formie zgłoszenia wiadomości email z Microsoft Office dotyczących klienta. Automatyzacja procesu przetwarzania zgłoszeń poprzez reguły przypisywania zgłoszeń przypisujące zgłoszenia do właściwego agenta wsparcia. Ustalanie kolejności obsługi zgłoszeń zgodnie z regułami Workflow w celu sprawniejszego rozwiązywania zgłoszonych problemów i podniesienia poziomu satysfakcji klientów. Dostosowanie modułów Zgłoszeń zgodnie z regułami procesu obsługi klienta, co obejmuje również dodawanie pól formularzy, modyfikowanie układu strony w systemie przeciągnij i upuść oraz zmienianie kolejności widoków (lista widoków powiązanych)

Zarządzanie Rozwiązaniami Problemów

Zarządzanie zaawansowanymi rozwiązaniami problemów zwiazanych produktem w łatwo dostępnej, centralnej lokalizacji tak, aby rozwiązać zgłaszane problemy możliwie najsprawniej i najszybciej.Okresowa aktualizacja rozwiązań z uwzględnieniem sugestii i opinii klientów.Dostosowanie modułu rozwiązań tak, aby odpowiadał wymaganiom bazy wiedzy danej organizacji, co obejmuje dodawanie pól formularzy, modyfikowanie układu strony w systemie przeciągnij i upuść oraz zmienianie kolejności widoków (lista widoków powiązanych)
  

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0