Zarządzanie Obsługą Klienta

Zarządzanie Obsługą Klienta

20-06-2012 20:56:18 Wg Miron Matecki

Zoho CRM zapewnia wiele funkcji Zarządzania Obsługą Klienta (Help Desk), wśród których wymienić należy Zgłoszenia (Informacje o problemach), Rozwiązania (Baza Wiedzy), Przypisywanie Zgłoszeń i Kolejność Obsługi poprzez reguły Workflow oraz łatwe w zastosowaniu formularze Web-to dotyczące zgłoszeń pozwalające na rejestrację zgłoszeń poprzez stronę internetową. Dodatkowo istnieje też możliwość synchronizacji wiadomości email dotyczących klienta z programu Microsoft Office z aplikacją Zoho CRM w formie Zgłoszeń.
 
Funkcje Zgłoszeń oraz Rozwiązań mogą być wykorzystane do ograniczania wąskich gardeł w procesie obsługi klienta oraz integracji procesu Sprzedaży i Obsługi Klienta w jeden spójny system. Zintegrowane zarządzanie procesem sprzedaży i wsparcia posprzedażowego pomaga organizacjom w sprawniejszym rozwiązywaniu zgłoszonych przez klientów problemów, co podnosi poziom satysfakcji klientów, oraz zwiększa możliwości zastosowania w przyszłości techniki cross-selling oraz up-selling.

CRM - Moduły Obsługi Klienta

Zarządzanie zgłoszeniami

Możliwość śledzenia wszystkich zgłoszeń klientów zgodnie z obowiązującym w organizacji procesem obsługi klientaPrzyjmowanie zgłoszeń za pośrednictwem poczty email, telefonicznie lub z wykorzystaniem formularzy internetowych typu Web-to-lead dotyczących zgłoszeń. Dodatkowo istnieje możliwość dodania w formie zgłoszenia wiadomości email z Microsoft Office dotyczących klienta. Automatyzacja procesu przetwarzania zgłoszeń poprzez reguły przypisywania zgłoszeń przypisujące zgłoszenia do właściwego agenta wsparcia. Ustalanie kolejności obsługi zgłoszeń zgodnie z regułami Workflow w celu sprawniejszego rozwiązywania zgłoszonych problemów i podniesienia poziomu satysfakcji klientów. Dostosowanie modułów Zgłoszeń zgodnie z regułami procesu obsługi klienta, co obejmuje również dodawanie pól formularzy, modyfikowanie układu strony w systemie przeciągnij i upuść oraz zmienianie kolejności widoków (lista widoków powiązanych)

Zarządzanie Rozwiązaniami Problemów

Zarządzanie zaawansowanymi rozwiązaniami problemów zwiazanych produktem w łatwo dostępnej, centralnej lokalizacji tak, aby rozwiązać zgłaszane problemy możliwie najsprawniej i najszybciej.Okresowa aktualizacja rozwiązań z uwzględnieniem sugestii i opinii klientów.Dostosowanie modułu rozwiązań tak, aby odpowiadał wymaganiom bazy wiedzy danej organizacji, co obejmuje dodawanie pól formularzy, modyfikowanie układu strony w systemie przeciągnij i upuść oraz zmienianie kolejności widoków (lista widoków powiązanych)
  

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0