Zarządzanie Terytorium Sprzedaży

Zarządzanie Terytorium Sprzedaży

23-08-2014 02:16:32 Wg Miron Matecki

Zarządzanie Terytorium Sprzedaży

 

Zarządzanie Terytorium Sprzedaży oznacza metodologię oraz program skupiający się na segmentacji w obrębie określonego terytorium kont i możliwości, w celu ustalenia priorytetowych obszarów inwestycji w zakresie zasobów handlowych.


Zarządzanie Terytorium Sprzedaży służy do podziału kont w obrębie danego terytorium na kategorie związane z wartością kont i do stworzenia planu działania w celu rozpoczęcia cyklu sprzedaży kont o najwyższym priorytecie.


W trakcie tego jednodniowego szkolenia, uczestnicy przeprowadzani są przez kolejne etapy procesu tworzenia planu działania na zarządzanym przez nich terytorium, dodatkowo uczeni są metodologii planowania i aktualizacji planów. Pod koniec szkolenia każdy z uczestników będzie miał opracowany plan terytorialny wraz z zestawieniem wymaganego nakładu zasobów handlowych dla poszczególnych kont. Plan działania kont o wysokim priorytecie jest odbiciem techniki stymulacji zainteresowania związanej z CRM.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą potrafili::


  •     Podnosić jakość kontaktów z klientami i utrzymywać wysoki poziom zadowolenia klientów
  •     Określać liczbę prospektów wymagających kontaktu
  •     Ustalać priorytet kont na danym terytorium zgodnie z kryteriami kwalifikacyjnymi
  •     Segmentować listę priorytetów oraz identyfikować najbardziej obiecujące prospekty
  •     Rozwijać strategię terytorialną dla wszystkich kont z danego terytorium
  •     Wykorzystać Internet jako źródło informacji na temat kont z danego terytorium
  •     Rozpocząć cykle sprzedaży dla kont o najwyższym priorytecie

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0