Zoho Assist: Podsumowanie wszystkich aktualizacji

28-02-2022 11:52:06 Wg Z Partner

Zoho Assist: 

Podsumowanie wszystkich aktualizacji w 2021 roku

Rok 2021 by dla Zoho Assist pełen sukcesów. Aplikacja zrobiła ogromy krok na przód, co zostało docenione. Assist otrzymało kilka  znaczących nagród. Jedna z najpopularniejszych witryn z recenzjami G2 nadała aplikacji tytuł "Leadr of Winter 2021", a Capterra określiła ją jako „Top Performer” w kategoriach Managed Service Providers (dostawca usług do zarządzania) i Remote Support Software (oprogramowanie do wsparcia zdalnego) na rok 2021. Oprócz tych osiągnięć firma Software Suggest uhonorowała Zoho Assist  tytułem „Momentum Leader” na rok 2021.

Testuj Assist

*Testuj za darmo przez 15 dni. Bez podania danych karty płatniczej.


Przyjrzyjmy się  więc rozbudowanym funkcjom i integracjom, które pomogły zdobyć Zoho Assist te nagrody i wyróżnienia.

Usprawnione aktualizacje funkcji od 2021 r.

Portal samoobsługowy:

Dzięki portalowi samoobsługi w Assist klienci mogą skontaktować się z technikami w ciągu kilku minut, wysyłając zgłoszenie. Do zgłoszenia zostanie przydzielony odpowiednia osoba, dzięki czemu zapytanie lub problem zostanie rozwiązany tak szybko, jak to możliwe.

Portal Klienta Publicznego:

Jest to znaczące poprawienie funkcji samoobsługi dostępnej w Assist. Dzięki tej aktualizacji klienci nie muszą już przeprowadzać uwierzytelniania portalu, aby zgłaszać swoje zapytania.

Nawigacja na wielu monitorach:

Ta funkcja nawigacji w Assist pomaga technikom poruszać się po wielu monitorach dostępnych po stronie zdalnego użytkownika. Dostępne są również typy widoków, przycisk powiadomień i opcja podglądu, aby umożliwić technikom łatwą nawigację po monitorach.

Nadzór nad sesją:

Zoho Assist oferuje teraz możliwość monitorowania sesji przychodzących i wychodzących dzięki funkcji nadzoru sesji. Technik może wykorzystać tę opcję do nadzorowania sesji w razie potrzeby.

Zaproszenie dla gościa:

Technicy posiadający konto Zoho Assist mogą  zapraszać techników z organizacji i spoza niej, jeśli potrzebują dodatkowego wkładu lub pomocy podczas sesji. Technik pomocniczy może uzyskać kontrolę nad sesją po zakończeniu procesu uwierzytelniania.

Przesyłanie plików na urządzenia z systemem Android:

Assist dla systemu Android oferuje funkcję przesyłanie plików, która umożliwia błyskawiczną wysyłkę do maksymalnej wielkości 2 GB podczas aktywnej sesji zdalnego wsparcia. Wszelkie filmy demonstracyjne, pliki sterowniki i inne elementy mogą być udostępniane technikowi i klientowi.

Blokada aplikacji w wersji mobilnej:

Aplikacja mobilna Assist ma teraz dodatkową warstwę bezpieczeństwa. Dostępna dla aplikacji mobilnych funkcja blokady umożliwia ustawienie kodu PIN lub blokady biometrycznej, po której aplikacja zostanie automatycznie zablokowana po upływie określonego czasu.

Ulepszony interfejs użytkownika w Konsoli Klienta — Mac:

Nasz zespół zoptymalizował interfejs użytkownika konsoli klienta w Mac, aby zapewnić szybki dostęp do niektórych funkcji, takich jak przesyłanie plików, czat audio/wideo i lista uczestników.

Linia produktywnych integracji Assist

Zoho Assist jest teraz zintegrowany z wieloma innymi aplikacjami Zoho oraz innych firm. Wszystko po to, aby szybko przeprowadzać zdalne sesje z odpowiedniej aplikacji. Oto nowe integracje:

Zoho Bookings:

Rezerwacje z Assist umożliwiają szybki dostęp do wszystkich informacji związanych z sesją. Technicy mogą zaplanować sesję, zsynchronizować harmonogram sesji, otrzymywać aktualizacje dotyczące zmiany technika, anulować sesje i wiele innych, błyskawicznych opcji

Zoho CRM:

Integracja Assist z CRM wspiera inicjowanie lub planowanie sesji z CRM poprzez wybór leada lub kontaktu wybranego przez technika . Wystarczy dodać CRM z Zoho Marketplace i gotowe!

Zoho Flow:

Integracja na linii Flow-Assist obejmuje możliwość zautomatyzowania biznesowego przepływu pracy w organizacji poprzez skonfigurowanie automatycznych wyzwalaczy, które rozpoczną zdalny dostęp lub sesję wsparcia.

Slack:

Jeśli masz konto w Slacku, możesz teraz inicjować, anulować, planować i przeglądać zaplanowane sesje pomocy zdalnej z użyciem poleceń ukośnika. Otwórz okno czatu w Slacku i wprowadź odpowiednie polecenie ukośnika, aby szybko uzyskać dostęp do Zoho Assist.

Wraz z tymi rozbudowanymi funkcjami i integracjami, zespoły Zoho wdrożyły i wprowadziły inne ulepszenia. Wszystko w celu optymalizacji funkcjonalności Assist i wrażeń użytkownika, zarówno dla techników, jak i ich klientów. 

Mamy nadzieję, że ten rok będzie równie owocny!

_________________________________

źródło

Testuj Assist

*Testuj za darmo przez 15 dni. Bez podania danych karty płatniczej.

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.