Nowa funkcja w Backstage:
Personalizowane e-maile, większa kontrola i lepsza obsługa wydarzeń!
Nowa funkcja w Backstage:
Personalizowane e-maile, większa kontrola i lepsza obsługa wydarzeń!
Według ankiet przeprowadzonych przez Hubspot i MarketingCharts, 75% firm B2C wykorzystuje e-mail marketing do promocji wydarzeń, a 72% respondentów używa e-maili do planowania spotkań, promocji wydarzeń i kontaktowania się z uczestnikami. W odpowiedzi na te preferencje, Backstage wprowadził nowe funkcje dostosowywania, analizy poczty e-mail i opcję "anulowania subskrypcji", aby umożliwić organizatorom i marketerom wysyłanie spersonalizowanych e-maili i wyróżnianie się marką. Sprawdź nowe możliwości.
Zoho Backstage to w pełni konfigurowalna platforma do zarządzania wydarzeniami, która ma bardzo rozbudowane funkcje — od organizacji wydarzenia po pomiar jego efektywności.
Utwórz szablon główny
Szablon ten składa się z trzech części: górnego paska, gdzie możesz umieścić logo i nazwę wydarzenia, nagłówka oraz stopki. Każda zmiana wprowadzona w szablonie głównym będzie odzwierciedlona we wszystkich e-mailach korzystających z tego szablonu.
Szablon główny pełni dwie ważne funkcje. Po pierwsze, umożliwia spójne wysyłanie wiadomości e-mail podczas całego wydarzenia. Po drugie, pomaga w lepszym prezentowaniu Twojej marki i jej wizualnej strony.
Dzięki utworzeniu szablonu głównego masz kontrolę nad wyglądem i wrażeniem, jakie e-mail przekazuje o Twojej marce. Będziesz mógł dostosować go do swoich potrzeb i zapewnić spójność komunikacji z odbiorcami w trakcie całego wydarzenia..
Twórz przyciągające wzrok, spersonalizowane e-maile
Intuicyjny edytor typu "przeciągnij i upuść" zapewnia łatwość projektowania wizualnie atrakcyjnych wiadomości e-mail zgodnych z wizerunkiem Twojej marki. Nie tylko możesz dostosować styl i układ swoich wiadomości, korzystając z różnorodnych bloków treści i opcji formatowania, ale także dodawać obrazy, przyciski i widżety, które podkreślą ich efektowność.
Edytor wiadomości e-mail oferuje około 10 bloków treści, takich jak tekst, kolumny, obrazy, przyciski, elementy rozdzielające, elementy dystansowe, widżety społecznościowe i inne. Niektóre bloki treści posiadają opcje dostosowywania, umożliwiające modyfikację kształtu i koloru przycisków oraz dodawanie różnych typów kolumn do wiadomości e-mail. Możliwe jest również zmienianie wyrównania, zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego koloru tła, a także dostosowywanie rozmiaru i typu obramowania.
Personalizuj swoje e-maile
Jeśli zapytasz dowolnego marketera o kluczową wskazówkę dotyczącą e-mail marketingu -wielu powie, że warto wysyłać spersonalizowane e-maile. W Backstage istnieją trzy sposoby personalizacji korespondencji e-mail.
Innym sposobem na spersonalizowanie komunikacji e-mailowej jest dodanie zawartości dynamicznej. W Backstage możesz skorzystać z jednego z ponad 40 tagów scalania, aby zachować trafność treści e-maili i dodać im odrobinę osobistego charakteru. Ostatnia technika personalizacji dotyczy podejścia do potencjalnych klientów. Po zaimportowaniu listy potencjalnych klientów do Backstage, możesz użyć tagów scalania, aby tworzyć linki rejestracyjne z wstępnie wypełnionymi danymi. To prosty sposób na skrócenie procesu rejestracji i zapewnienie potencjalnym klientom lepszych wrażeń.
Jeszcze kilka nowości
- Aby poprawić wskaźnik obecności na wydarzeniach i zmniejszyć liczbę nieobecnych, warto wysyłać e-maile z przypomnieniami do uczestników, zwłaszcza w przypadku wydarzeń wirtualnych.
- Wprowadzony został folder z wersjami roboczymi, co umożliwia lepsze planowanie kampanii e-mailowych oraz sprawdzanie e-maili przez innych członków zespołu przed ich wysłaniem.
- Dotychczas e-maile można było zaplanować tylko na określone przedziały czasowe. Teraz masz możliwość wysyłania e-maili w dowolnym momencie przed, w trakcie lub po zakończeniu wydarzenia.