Zoho Biznes
Jeśli korzystają Państwo z Zoho Biznes, prawdopodobnie są Państwo zaznajomieni z modułem Zadania. Moduł ten jest obecnie całkowicie przeprojektowany, aby był bardziej przyjazny dla użytkownika.
Logując się na Zoho Biznes poprzez http://www.zpartner.pl/logowanie-biznes.html, moduł Zadania znajdziecie Państwo po lewej stronie systemu w kolumnie Aplikacje (Rys. 1).

Rys. 1. Zoho Biznes.
Za pomocą modułu Zadania mogą Państwo zarządzać zadaniami, dodawać podzadania, przydzielać zadania, kategoryzować, nadawać zadaniom priorytety. Dzięki dodatkowym opcjom znajdującym się w zakładce zaawansowane (Rys. 2.) można ustawić zadania cykliczne oraz dodać przypomnienia.
Nowa aktualizacja modułu Zadania zapewnia dodatkową elastyczność dodawania zadań, zwłaszcza zadań powtarzających się.

Rys.2. Dodawanie nowego zadania.
Integracja z Zoho CRM
Dzięki powiązaniu z Zoho CRM, moduł Zadania wylistowywuje wszystkie zadania z Zoho CRM.
Aby przejrzeć zadania z Zoho CRM, należy poniżej kategorii, po lewej stronie, wybrać dodatkowe opcje: „Pozostałe usługi/Rother Services” (Rys. 3.). Ta opcja umożliwia wyświetlenie wszystkich zadań z Zoho CRM. Jest to dwukierunkowa integracja. Oznacza to, że można dodawać zadania w ramch sekcji Zoho CRM Zadania i będą one widoczne w aplikacji Zoho CRM.

Rys. 3. Integracja z Zoho CRM
Integracja z Zoho Mail
Oprócz dodawania zadań w aplikacji Zadania, można również dodawać zadania za pomocą aplikacji Zoho Mail.
Po otwarciu wiadomości e-mail w sekcji: „Więcej opcji/More options” znajdą Państwo opcję:”Dodaj do Zadania/Add to Task”. Jest to kolejny sposób na dodanie zadań za pomocą Zoho Mail (Rys. 4.).

Rys. 4. Integracja z Zoho Mail
Integracja modułu Zadania z Zoho CRM oraz Zoho Mail to tylko krok do integracji pozostałych systemów.
