Zoho Cliq

Zoho Cliq

14-09-2021 09:52:15 Wg Z Partner

Produktywne i zorganizowane rozmowy w Cliq:
​poznaj funkcje "wątków" 

Wysyłając wiadomości w kanałach Cliq, często zdarza się, że ludzie gubią wiadomości wymagające uwagi. Ponadto, gdy próbujesz śledzić ważną wiadomość, członkowie zespołu mogą publikować inne aktualizacje, co może rozpraszać lub utrudniać wyłapanie kontekstu tematu, który chcesz omówić. Dlatego Zoho wymyśliło sposób na ułatwienie bardziej produktywnych dyskusji w Cliq. Najnowsza aktualizacja pomoże Ci zebrać odpowiednie wiadomości w jedno miejsce i omówić je w niezbędnym kontekście. Poznaj nową funkcję Zoho Threads.

Jak działają wątki w Zoho Cliq?


Załóżmy, że pracowałeś ostatnio nad ważnym projektem i chcesz podzielić się nim ze swoim zespołem, aby uzyskać opinię, więc publikujesz wiadomość na kanale Cliq swojego zespołu i czekasz na odpowiedź innych.  W międzyczasie inni członkowie zespołu wysyłają wiadomości o swoich aktualizacjach dotyczących pracy. Co oznacza, że intersujące Cię odpowiedzi wyświetlane chronologicznie w kanale, a nie w zgodzie z Twoją konkretną wiadomością.

Aby wyeliminować kłopoty z przewijaniem tam i z powrotem w celu wyświetlenia odpowiedzi na zadane pytanie, możesz użyć odpowiedzi w wątkach. Gdy odpowiesz na studium przypadku w wątku, nastąpi następna wiadomość nadrzędna. Dalsze odpowiedzi w wątku będą zgodne z wiadomością nadrzędną, zapewniając, że kontekst nie zostanie utracony. Zobacz jak to wygląda na podglądzie:

Kiedy można używać odpowiedzi w wątkach zamiast zwykłych wiadomości?


Jeśli zastanawiasz się, kiedy używać wątków ( threads) do rozmów, a kiedy odpowiadać normalnymi wiadomościami w kanale, oto kilka przykładów: 

  • Jeśli masz osobny kanał przeznaczony na ogłoszenia (announcements), użytkownicy mogą odpowiadać na opublikowane ogłoszenia, korzystając z odpowiedzi w wątkach, aby kanał był wolny od innych ogłoszeń. 
  • Większość organizacji posiada kanał do obsługi zgłoszeń pomocy technicznej . Zazwyczaj powiadomienia o zgłoszeniach są zautomatyzowane w kanałach i można współpracować, dyskutować i rozwiązywać je za pomocą odpowiedzi w wątkach.
  • Używaj wątków, gdy chcesz przekazać opinię na temat elementów pracy, na przykład gdy ktoś udostępnia ilustrację, nad którą ostatnio pracował, wpis na blogu, który został opublikowany, lub pytanie klienta, które wymaga odpowiedzi.
  • Zamiast tworzyć krótkotrwałe grupy lub kanały, możesz prowadzić dyskusje na temat wydarzeń, kampanii, nowych produktów, konkursów i nie tylko, korzystając z wątków rozmów w istniejących kanałach. Pomaga to zmniejszyć bałagan w rozmowie i utrzymać porządek w internetowej przestrzeni roboczej w Cliq.

Co można zrobić za pomocą wątków? 


Śledź/przestań obserwować wątek

Jeśli natrafisz na wątek, który wymaga Twojej uwagi, dołącz do rozmowy, podążając za wątkami . Zaczniesz otrzymywać powiadomienia o wysłanych w nim wiadomościach. Możesz przestać obserwować wątek, jeśli nie chcesz już być jego częścią. 

@wzmianka o kimś w wątku, aby przyciągnąć jego uwagę

Potrzebujesz pilnie zwrócić uwagę na swoje pytanie konkretnej osoby? Oznacz ją w wątku wykorzystując do tego  znaczek "@" oraz imię zalogowanej osoby.

Umów się na spotkanie z członkami zespołu

Możesz planować spotkania lub natychmiast dzwonić do osób śledzących wątek . W ten sposób inni w kanale nie będą przeszkadzać i możesz pracować z ludźmi, których akurat w danym momencie potrzebujesz.

Wybierz jak chcesz wyświetlać swoje wątki

Uzyskaj dostęp do obserwowanych wątków, wybierając preferowany widok sekcji.  

Nie przegap żadnych rozmów

Bądź na bieżąco ze wszystkimi wątkami zainicjowanymi w określonym kanale poprzez włączenie opcji automatycznego obserwowania. 

Zamknij nieaktywne wątki.

Gdy wątek konwersacji dobiegnie końca, nie ma już potrzeby, aby go dalej obserwować. Zamknij nieaktywne wątki, zachowasz porządek i zrobisz miejsce dla innych wątków, które wymagają Twojej uwagi.

Cliq - sprawna pomoc w prowadzeniu rozmów firmowych

Jeśli jeszcze nie korzystasz z Cliq  koniecznie przetestuj jego możliwości. Gwarantujemy, że Twoja komunikacja w firmie wejdzie na zupełnie inny, sprawniejszy poziom i znacznie poprawi wydajność pracy twojego zespołu. Jeśli chcesz więcej dowiedzieć się o Cliq przeczytaj TUTAJ o wszystkich jego funkcjach lub skontaktuj się z nami. 


Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0