Produktywne i zorganizowane rozmowy w Cliq:
poznaj funkcje "wątków"
Wysyłając wiadomości w kanałach Cliq, często zdarza się, że ludzie gubią wiadomości wymagające uwagi. Ponadto, gdy próbujesz śledzić ważną wiadomość, członkowie zespołu mogą publikować inne aktualizacje, co może rozpraszać lub utrudniać wyłapanie kontekstu tematu, który chcesz omówić. Dlatego Zoho wymyśliło sposób na ułatwienie bardziej produktywnych dyskusji w Cliq. Najnowsza aktualizacja pomoże Ci zebrać odpowiednie wiadomości w jedno miejsce i omówić je w niezbędnym kontekście. Poznaj nową funkcję Zoho Threads.
Jak działają wątki w Zoho Cliq?
Załóżmy, że pracowałeś ostatnio nad ważnym projektem i chcesz podzielić się nim ze swoim zespołem, aby uzyskać opinię, więc publikujesz wiadomość na kanale Cliq swojego zespołu i czekasz na odpowiedź innych. W międzyczasie inni członkowie zespołu wysyłają wiadomości o swoich aktualizacjach dotyczących pracy. Co oznacza, że intersujące Cię odpowiedzi wyświetlane chronologicznie w kanale, a nie w zgodzie z Twoją konkretną wiadomością.
Aby wyeliminować kłopoty z przewijaniem tam i z powrotem w celu wyświetlenia odpowiedzi na zadane pytanie, możesz użyć odpowiedzi w wątkach. Gdy odpowiesz na studium przypadku w wątku, nastąpi następna wiadomość nadrzędna. Dalsze odpowiedzi w wątku będą zgodne z wiadomością nadrzędną, zapewniając, że kontekst nie zostanie utracony. Zobacz jak to wygląda na podglądzie:
Kiedy można używać odpowiedzi w wątkach zamiast zwykłych wiadomości?
Jeśli zastanawiasz się, kiedy używać wątków ( threads) do rozmów, a kiedy odpowiadać normalnymi wiadomościami w kanale, oto kilka przykładów:
- Jeśli masz osobny kanał przeznaczony na ogłoszenia (announcements), użytkownicy mogą odpowiadać na opublikowane ogłoszenia, korzystając z odpowiedzi w wątkach, aby kanał był wolny od innych ogłoszeń.
- Większość organizacji posiada kanał do obsługi zgłoszeń pomocy technicznej . Zazwyczaj powiadomienia o zgłoszeniach są zautomatyzowane w kanałach i można współpracować, dyskutować i rozwiązywać je za pomocą odpowiedzi w wątkach.
- Używaj wątków, gdy chcesz przekazać opinię na temat elementów pracy, na przykład gdy ktoś udostępnia ilustrację, nad którą ostatnio pracował, wpis na blogu, który został opublikowany, lub pytanie klienta, które wymaga odpowiedzi.
- Zamiast tworzyć krótkotrwałe grupy lub kanały, możesz prowadzić dyskusje na temat wydarzeń, kampanii, nowych produktów, konkursów i nie tylko, korzystając z wątków rozmów w istniejących kanałach. Pomaga to zmniejszyć bałagan w rozmowie i utrzymać porządek w internetowej przestrzeni roboczej w Cliq.
Co można zrobić za pomocą wątków?
Śledź/przestań obserwować wątek
Jeśli natrafisz na wątek, który wymaga Twojej uwagi, dołącz do rozmowy, podążając za wątkami . Zaczniesz otrzymywać powiadomienia o wysłanych w nim wiadomościach. Możesz przestać obserwować wątek, jeśli nie chcesz już być jego częścią.
Jeśli natrafisz na wątek, który wymaga Twojej uwagi, dołącz do rozmowy, podążając za wątkami . Zaczniesz otrzymywać powiadomienia o wysłanych w nim wiadomościach. Możesz przestać obserwować wątek, jeśli nie chcesz już być jego częścią.
@wzmianka o kimś w wątku, aby przyciągnąć jego uwagę
Potrzebujesz pilnie zwrócić uwagę na swoje pytanie konkretnej osoby? Oznacz ją w wątku wykorzystując do tego znaczek "@" oraz imię zalogowanej osoby.
Potrzebujesz pilnie zwrócić uwagę na swoje pytanie konkretnej osoby? Oznacz ją w wątku wykorzystując do tego znaczek "@" oraz imię zalogowanej osoby.
Umów się na spotkanie z członkami zespołu
Możesz planować spotkania lub natychmiast dzwonić do osób śledzących wątek . W ten sposób inni w kanale nie będą przeszkadzać i możesz pracować z ludźmi, których akurat w danym momencie potrzebujesz.
Wybierz jak chcesz wyświetlać swoje wątki
Uzyskaj dostęp do obserwowanych wątków, wybierając preferowany widok sekcji.
Nie przegap żadnych rozmów
Bądź na bieżąco ze wszystkimi wątkami zainicjowanymi w określonym kanale poprzez włączenie opcji automatycznego obserwowania.
Cliq - sprawna pomoc w prowadzeniu rozmów firmowych
Jeśli jeszcze nie korzystasz z Cliq koniecznie przetestuj jego możliwości. Gwarantujemy, że Twoja komunikacja w firmie wejdzie na zupełnie inny, sprawniejszy poziom i znacznie poprawi wydajność pracy twojego zespołu. Jeśli chcesz więcej dowiedzieć się o Cliq przeczytaj TUTAJ o wszystkich jego funkcjach lub skontaktuj się z nami.