https://www.youtube.com/embed/saXIZDR2-vU Nowa wersja Zoho CRM, nowy wygląd i nowe funkcjonalności! Witamy na początku cyklu filmów poświęconych nowej wersji naszego systemu! W tym filmiku skupimy się na funkcjonalnościach związanych z bezpośrednim kontaktem z klientem. Od teraz wszystkie interakcje z klientem będą sygnalizowane dzięki SalesSignals – funkcjonalności która na bieżąco informuje nas o wszelkich akcjach klienta związanych z nami. Rejestrowane w CRMie maile zostały rozbudowane o statystkę otwarć – będziemy mogli śledzić skuteczność wsyłanych maili, a nawet porównywać skuteczność różnych szablonów. Dzwonienie jest także prostsze niż kiedykolwiek. Dzięki integracji z centralą telefoniczną możliwe jest dzwonienie do klienta z poziomu CRMa. Dostępne są gotowe integracje z centralami, ale możliwe jest też zrobienie własnej jeśli nie istnieje gotowa integracja dla danego operatora. Rozwinięta została tez integracja z mediami społecznościowymi, dzięki możliwości snchronizacji naszego CRMu z najpopulatniejszymi platformami tego typu. Wprowadzono też nowe aplikacje związane ze spotkaniami osobistymi. Nowością jest też oś czasu – opcja pozwalająca na obejrzenie wszystkch interakcji z danym klientem w kolejności chronologicznej. Ostatnią innowacją jest nowa skrzynka mailowa, łącząca funkcjonalność maila z funkcjonalnością CRMu, SalesInbox. Skrzynka ta sortuje maile na podstawie tego czy pochodzi on od namiaru, klienta czy osoby z którą negocjonujem ofertę.