Zoho CRM 2016 – komunikacja z klientem

Zoho CRM 2016 – komunikacja z klientem

22-09-2016 00:19:38 Wg Miron Matecki

https://www.youtube.com/embed/saXIZDR2-vU   Nowa wersja Zoho CRM, nowy wygląd i nowe funkcjonalności! Witamy na początku cyklu filmów poświęconych nowej wersji naszego systemu!   W tym filmiku skupimy się na funkcjonalnościach związanych z bezpośrednim kontaktem z klientem. Od teraz wszystkie interakcje z klientem będą sygnalizowane dzięki SalesSignals – funkcjonalności która na bieżąco informuje nas o wszelkich akcjach klienta związanych z nami. Rejestrowane w CRMie maile zostały rozbudowane o statystkę otwarć – będziemy mogli śledzić skuteczność wsyłanych maili, a nawet porównywać skuteczność różnych szablonów.   Dzwonienie jest także prostsze niż kiedykolwiek. Dzięki integracji z centralą telefoniczną możliwe jest dzwonienie do klienta z poziomu CRMa. Dostępne są gotowe integracje z centralami, ale możliwe jest też zrobienie własnej jeśli nie istnieje gotowa integracja dla danego operatora.   Rozwinięta została tez integracja z mediami społecznościowymi, dzięki możliwości snchronizacji naszego CRMu z najpopulatniejszymi platformami tego typu. Wprowadzono też nowe aplikacje związane ze spotkaniami osobistymi.   Nowością jest też oś czasu – opcja pozwalająca na obejrzenie wszystkch interakcji z danym klientem w kolejności chronologicznej.   Ostatnią innowacją jest nowa skrzynka mailowa, łącząca funkcjonalność maila z funkcjonalnością CRMu, SalesInbox. Skrzynka ta sortuje maile na podstawie tego czy pochodzi on od namiaru, klienta czy osoby z którą negocjonujem ofertę.    

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0