ZOHO CRM - co nowego

ZOHO CRM - co nowego

23-08-2014 02:34:55 Wg Miron Matecki

Co nowego w Zoho CRM

 
 

Data publikacji: 10 sierpnia 2008

 

Z przyjemnością informujemy o publikacji nowego wydania Zoho CRM. Wydanie to umożliwia dostosowanie rabatów ilościowych dla generowanych wycen/zamówień/faktur, konfigurację roku podatkowego, stopniowanie zgłoszeń jako element Zarządzania Zgłoszeniami, opcje zaokrąglania pól walutowych i reguły przypisywania dla modułu Kontaktów. Dodatkowo usprawniliśmy dostosowanie produktów i interfejsu użytkownika.

 

1. Rabaty ilościowe dla Wycen/Zamówień/Faktur

Zoho CRM zapewnia opcję wyboru Modelu Rabatów w oparciu o wymogi Twojej firmy. Możliwość wyboru spośród dostępnych opcji Bez Rabatu / Rabat Stały / Rabat Zmienny, pozwala użytkownikom którzy zdecydują się na model rabatu zmiennego na dopasowanie rabatu do potrzeb przedsiębiorstwa.


Zoho CRM - Modele rabatów

Więcej

2. Reguły stopniowania Zgłoszeń 

(Dla użytkowników Wersji Enterprise)

Opcja ta pozwala użytkownikom na konfigurację reguł stopniowania (podobnie jak przy tworzeniu tzw. work ticket) umożliwiających przeniesienie zgłoszenia do osoby na pożądanym poziomie hierarchii organizacyjnej jeśli nie zostało ono od razu skierowane do właściwego poziomu.   


Zoho CRM - Stopniowanie zgłoszeń

Więcej

 

3. Reguły Przypisywania Kontaktów

Poprzednio wprowadziliśmy reguły przypisywania dla modułów Namiarów oraz Zgłoszeń. W tym wydaniu rozszerzamy zakres reguł przypisywania o moduł Kontaktów. Umożliwiają one  automatyczne przypisywanie kontaktów generowanych przez narzędzia importujące lub formularze typu Web-to Kontaktów, do wybranych użytkowników w obrębie organizacji.


Zoho CRM - Contacts Assignment Rule

Reguły te można zdefiniować w oparciu segmentacje klientów, rodzaj usług lub dane demograficzne sprzedaży. Więcej

4. Konfiguracja Roku Podatkowego

Opcja ta pozwala na skonfigurowanie Ustawień Roku Podatkowego zgodnie z cyklem podatkowym Twojej organizacji. Po wybraniu miesiąca rozpoczynającego rok podatkowy, kwartały podatkowe są wyznaczane automatycznie.

Zoho CRM - Configure Fiscal Year

Więcej

5. Zaokrąglanie pól walutowych

Pole dostosowane typu walutowego zapewnia użytkownikom możliwość zdefiniowania ilości miejsc dziesiętnych oraz ustalenia dokładności w oparciu o wybraną walutę lokalną.


Zoho CRM - Currency Options

Więcej

6. Usprawnienie dostosowania produktów oraz interfejsu użytkownika

  • Dostosowanie mapowania konwersji Namiarów z możliwością mapowania pól standardowych / dostosowanych z Kontami / Kontaktami / Potencjałami
  • Możliwość wyboru otrzymywania bądź nie otrzymywania korespondencji z wykorzystaniem formularza rezygnacji z subskrypcji  
  • Opcja przeciągnij i upuść dla edytora listy picklist
  • Powiększenie / zmniejszenie paska z lewej strony poprawiające komfort pracy
  • Nawigacja rekordów opcji Wyszukaj i Scal dla modułów Namiarów, Kont, Kontaktów oraz Dostawców
  • Filtrowanie danych przez puste wartości w Raportach, widokach dostosowanych i regułach workflow
  • Wyświetlanie czasu utworzenia w widoku listy powiązanych Notatek
  • Wyświetlanie aktywnych użytkowników w widoku (dziennym/tygodniowym/miesięcznym) Kalendarza
  • Kontrola miejsc dziesiętnych dla Wieku w funkcji Dni w Widokach Dostosowanych
  • Nowe widoki dostosowane w module Działań, takie jak Zadania na Jutro, Zadania na Dziś + Zadania Przeterminowane oraz Zadania na najbliższych 7 dni + Przeterminowane
  • Wielokrotne dodawanie tego samego produktu w sekcji pozycji produktów w rzędzie w trakcie tworzenia Wycen, Zamówień i Faktur
  • Wyświetlanie Czasu Modyfikacji dla etapów sprzedaży w module Potencjałów
  • Edycja pola Dochodu Oczekiwanego w module Potencjałów
  • Zapraszanie Namiarów i Kontaktów na wydarzenia

Zoho CRM - Map Lead Fields

7. Usprawnienia w ogólnodostępnych API

·         Metody API dla pozycji produktów w rzędzie w Wycenach, Zamówieniach i Fakturach

·         Klucz API dl Użytkowników Indywidualnych

  • API – wyświetlanie detali rekordów po wprowadzeniu i aktualizacji rekordu

8. Przypomnienia typu pop-up dla działań

(Dla użytkowników Wersji Enterprise oraz Wersji Profesjonalnej)


Zoho CRM - Pop-up Alerts

9. Harmonogram tworzenia zapasowych kopii danych

  • Tworzenie zapasowych kopii danych w cyklach tygodniowych, miesięcznych lub rocznych
  • Integracja danych przechowywanych online z danymi zapisywanymi w formie kopii zapasowych, w celu uniknięcia opóźnień w harmonogramach

Zoho CRM - Automate Data Backup

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0