Zoho CRM Plus

Zoho CRM Plus

10-10-2014 16:42:56 Wg Miron Matecki

Największe dotychczas rozszerzenie Zoho CRM - Zoho CRM Plus

Integracja z Google Adwords, Sales IQ i Zoho Social

ZohoCRMPlus

Zaangażowanie właściwego Klienta

Zoho CRM Plus pozwala zaangażować Klienta i zainteresować produktami firmy. Poprzez interakcje na stronie internetowej ( Chat z Zoho Sales IQ), wysyłkę Kampanii Mailingowych ( Zoho Campaigns) i budowanie pozytywnego Klimatu wokół produktów firmy ( Zoho Social) zdobędziesz zaufanie Klientów. Kiedy najlepiej pisać na portalach społecznościowych ?

Skuteczna, inteligentna sprzedaż

Dział Sprzedaży nie może starać się spełniać rzeczywistych potrzeb Klienta jeżeli informacja o nim znajduje się rozproszona w wielu miejscach. Dzięki funkcjonalności Zoho CRM sprzedawcy natychmiast mogą podjąć akcje wymagane przez Klienta. Czy potencjalny Klient dzwonił właśnie do działu supportu, odwiedzał stronę internetową z cennikiem, napisał komentarz na facebooku ? Te wszystkie sygnały, prawidłowo odczytane i zebrane w jednym miejscu pozwolą sprzedawać znacznie skuteczniej.

Utrzymanie Klienta

Znacznie taniej jest utrzymać Klienta niż zdobywać nowego. Dzięki narzędziu dla działów obsługi ( Zoho Support) zbudujesz organizację która profesjonalnie i sprawnie obsłuży wymagania Klienta po sprzedaży. Zoho Support pozwala przypisać automatycznie zlecenia do właściwych osób bez względu na to czy pojawiły się w mailu, portalu społecznościowym czy zostały zgłoszone telefonicznie. Narzędzie Zoho Projects pozwala przygotowywać złożone przedsięwzięcia anagażujące Klienta ( zlecone prace, inwestycje) bez ryzyka opóźnień lub nieporozumień nawet w dużych zespołach projektowych.

Pomiary i usprawnianie

Zoho CRM Plus pozwala monitorować i usprawniać każdy z etapów sprzedaży i obsługi Klienta. Połączenie CRM z Google Adwords, pozwala monitorować skuteczność i koszty kampanii marketingowych. Zaawansowane analizy sprzedaży ( Zoho Reports) w połączeniu z danymi CRM pozwala monitorować skuteczność kanałów sprzedaży, efektywność poszczególnych kroków w odniesieniu do pracowników i Klientów. Zoho Survey pozwala zbadać satysfakcję Klientów i monitorować jaki wpływ na percepcję firmy i marki mają nasze działania, zmiany i usprawnienia.

Rozszerzenia do Zoho CRM

  • Feeds - pojawiła się nowa funkcja pozwalająca śledzić zaangażowanie zespołu współpracowników z którymi pracujemy. Można śledzić ostatnie zadania, spotkania, wydarzenia w jednym wątku podobnym do strony facebooka.
  • Połączenie z Google Adwords - Możliwość przekazywania informacji o sprzedaży jako konwersji w kampanii Adwords
  • Pokazywanie informacji w kontekście - W zakładce aktywności i w zakładkach social można obejrzeć do jakiego typu Klientów skierowujemy nasze aktywności. Czy nasze spotkania, zadania, wpisy wiążą się z Namiarami, Klientami czy z Klientami posiadającymi szansę w systemie.
  • Pogłębiona integracja z Zoho Projects - W CRM widoczne są teraz informacje o tym czy Klient odpowiada za projekty, kamienie milowe i poszczególne zadania projektowe. Można obejrzeć czy wywiązuje się ze zobowiązań we wspólnych przedsięwzięciach.
  • Nowy widok zakładki Social CRM - Wszystkie komentarze i wpisy w portalach społecznościowych widoczne są teraz poprzez filtr CRM. Możemy śledzić informacje wpisane przez np.Klienta u którego posiadamy szansę sprzedaży osobno od wszystkich innych.
  • Historia odwiedzin Klienta na stronie www - Informacja o stronach odwiedzanych przez Klienta i czasie spędzonym na każdej z nich może być widoczna w CRM. Historia czatów Klienta zostanie automatycznie dopięta do karty w CRM

50 USD/ miesiąc

Pakiet wszystkich 8-miu produktów Zoho za 50 dolarów za użytkownika. W skład pakietu wchodzi licencja dla każdego użytkownika CRM EE, Campaigns, Sales IQ, Social, Projekty, Support, Survey i Reports. Szczegółowa lista funkcji dostępna jest w pliku.

Prezentacja i omówienie rozszerzeń Zoho CRM Plus na YOUTUBE

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0