Zoho Meeteing
z ulepszoną analityka i udoskonalonym interfejsem
Zoho Meeteing
z ulepszoną analityka i udoskonalonym interfejsem
Zoho Meetings czeka na Ciebie z kolejnymi udogodnieniami. Zoho Team wprowadził w aplikacji ulepszoną analizę spotkań i webinarów internetowych . Nowa karta Analytics w Zoho Meeting to skonsolidowany pulpit nawigacyjny zawierający ważne dane, które pomogą Ci dowiedzieć się, ilu uczestników było aktywnie zaangażowanych w sesję, a także jak wyglądało ich ogólne zaangażowanie w określonym okresie. Przywitają Cię również ulepszenia do interfejsu użytkownika, aby zapewnić spójne i bezproblemowe działanie.
Co zawiera nowa karta Analytics?
Na osobnej karcie Analytics możesz teraz uzyskać dostęp do najważniejszych danych, takich jak liczba sesji , czas trwania sesji i historia .
Analizy są integralną częścią planowania spotkań i webinariów internetowych, ponieważ dostarczają cennych informacji o poziomie zaangażowania uczestników. Korzystając z tych danych, możesz określić skuteczność swoich sesji online, a nawet zidentyfikować wszelkie problemy techniczne, które mogą ograniczać liczbę uczestników w dołączeniu do sesji.
Liczba sesji
Pulpit nawigacyjny liczby sesji pokazuje dokładną liczbę wszystkich sesji, średnią liczbę sesji odbywających się dziennie oraz całkowity czas trwania sesji w wybranym okresie. W tej zakładce znajdziesz również liczbę uczestników, którzy dołączyli do każdej sesji.
Czas trwania sesji
Pulpit nawigacyjny czasu trwania sesji pokazuje wgląd w całkowity czas trwania sesji, średni czas trwania sesji oraz całkowitą liczbę sesji przeprowadzonych w wybranym okresie.
Super administrator może monitorować liczbę sesji i czas jej trwania w całej organizacji i we wszystkich działach, podczas gdy administratorzy mogą analizować to samo tylko dla swoich działów.
Historia sesji
Jak sama nazwa wskazuje, zakładka zawiera obszerną listę wszystkich sesji przeprowadzonych w wybranym okresie. Możesz filtrować sesje na podstawie określonych hostów, aby uzyskać lepszy wgląd.
Jak uzyskać dostęp do karty Analytics?
Karta Analiza historii sesji jest dostępna w wersjach Free , Standard i Professional Zoho Meeting, natomiast zakładki Liczba sesji i Analiza czasu trwania sesji są dostępne wyłącznie w wersji Professional.
Błyskawicznie otrzymuj raporty zaangażowania uczestników
Raport zaangażowania uczestników zawiera wszystkie dostępne informacje na temat każdego uczestnika lub uczestniczki sesji, w tym jego imię i nazwisko oraz rolę w organizacji. Dowiesz się, jakiego urządzenia używają, aby wziąć udział w spotkaniu, jak bardzo byli zaangażowani w spotkanie i ile czasu spędzili na spotkaniu od momentu dołączenia do czasu opuszczenia spotkania.
Eksportuj raporty z łatwością
Pobierz raporty zaangażowania uczestników jako plik XLS lub CSV za pomocą jednego kliknięcia przycisku. Zoho z dużym zaangażowaniem dba o bezpieczeństwa i prywatności, ukrywając kluczowe dane użytkowników i zabezpieczają wyeksportowane pliki hasłem.
Dowiedz się szczegółowo, jak korzystać z narzędzia Zoho Meeting Analytics .
Ulepszony interfejs użytkownika zapewnia łatwy dostęp
Oprócz ulepszenia analiz spotkań i webinariów internetowych pracowaliśmy nad ulepszeniem naszego interfejsu użytkownika, coraz bardziej zbliżając się do zapewnienia bardziej spójnego i przyjemnego doświadczenia na naszej platformie współpracy. Wprowadziliśmy ważne aktualizacje na karcie Ustawienia, które pomogą firmom dostosować swoje konto Zoho Meeting, zawsze biorąc pod uwagę ich uczestników i uczestników.
Dlatego zachęcamy do odkrywania i dostosowywania interfejsu użytkownika Zoho Meeting, aby sprawdzić jego łatwość obsługi i lepszą wydajność. Przetestuj jak działa Zoho Meeting.