Zoho Meeting - spotkania online w najniższej cenie

Zoho Meeting - spotkania online w najniższej cenie

16-11-2022 09:10:31 Wg Z Partner

Zoho Meeting 

 edycja standard już od 1 USD miesięcznie

Niedawno Zoho wprowadziło kilka ulepszeń do bezpłatnego planu w Zoho Meeting, umożliwiając użytkownikom prowadzenie nieograniczonej liczby spotkań i seminariów internetowych przez maksymalnie 60 minut. Jednak w miarę rozwoju, firmy potrzebują bardziej zaawansowanych funkcji współpracy i bezpieczeństwa podczas spotkań online. Najlepiej bez wydawania fortuny. Dlatego mamy dla Ciebie kilka ekscytujących wiadomości. Zobacz co nowego czeka dla Ciebie w Zoho Meeting!

Dzięki zupełnie nowej edycji Zoho Meeting Standard uzyskasz nieograniczoną liczbę spotkań i webinarów internetowych w planie Free w połączeniu z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak nagrywanie sesji, opcja wielu współorganizatorów i co-branding.

A teraz zobacz jak spotkania na żywo mogą się zmienić na lepsze dzięki funkcjom w wersji Standard:

Dzięki wersji Standard dla Meeting możesz:

  • Połącz swój zespół: Uzyskaj konto dla wielu użytkowników / pracowników w wersji Standard już od 1 USD za użytkownika/miesiąc. Skorzystaj z rabatów ilościowych i wybierz korzystną, roczną subskrypcję. Ponadto możesz dodać maksymalnie dwóch współgospodarzy i delegować obowiązki gospodarza podczas spotkań online.
  • Dostosuj swój plan w oparciu o uczestników: czy uważasz, że 100 uczestników na żywo to zbyt mało dla Twojej rozwijającej się organizacji? Możesz teraz uaktualnić swój darmowy Zoho Meeting do wersji Standard i wybrać plan dostosowany na podstawie liczby uczestników. Ponadto możesz mieć maksymalnie dwóch współgospodarzy na sesję.
  • Prowadź dłuższe spotkania: nie pozwól, aby ograniczenia czasowe zakłóciły Twoje spotkania biznesowe online. W wersji Standard możesz prowadzić zdalne spotkania do 24 godzin, w porównaniu do tradycyjnych 1-godzinnych spotkań w abonamencie darmowym.
  • Zaangażuj uczestników za pomocą ankiet: zwiększ interakcje i zaangażuj odbiorców za pomocą ankiet na spotkaniach. Oprócz funkcji Podnieś rękę i pozwól mówić, możesz dać uczestnikom spotkania szansę na wypowiedzenie się poprzez ankiety w czasie rzeczywistym, dostępne wyłącznie w wersjach Standard i Professional.
  • Używaj numerów dial-in, aby uczestniczyć w spotkaniach: możesz teraz dołączać do spotkań online bezpośrednio z telefonu, korzystając z numerów telefonicznych w ponad 40 krajach na całym świecie. Możesz także wypróbować darmowy dodatek, aby uzyskać bezpłatne numery dla poszczególnych krajów.
  • Blokowanie i prowadzenie bezpiecznych spotkań: przestań się martwić nieproszonymi gośćmi, prowadząc zamknięte spotkania z ograniczoną liczbą uczestników. Uaktualniając Meetings do wersji Standard, możesz mieć zamknięte spotkania i zezwalać na uczestnictwo tylko na żądanie.
  • Nagrywaj spotkania i udostępniaj nagrania: Nagrywaj spotkania online, w tym audio, wideo i udostępnianie ekranu, i uzyskaj do nich dostęp później. Dzięki przechowywaniu w chmurze 10 spotkań w ramach jednego organizatora w wersji Standard, możesz pobrać nagrania w formacie MP4 i w razie potrzeby udostępnić je innym członkom organizacji.
  • Dodaj niestandardowe wirtualne tła: W przeciwieństwie do darmowego planu, który ogranicza korzystanie z domyślnych wirtualnych teł, możesz przesyłać niestandardowe obrazy jako wirtualne tła, korzystając z wersji Standard. Możesz dodać branding swojej firmy do wirtualnych teł i poprawić ogólną widoczność.

Ponadto możesz korzystać z rozbudowanych integracji Zoho Meeting z ekosystemem Zoho oraz aplikacjami innych firm.

Dzięki wersji Standard dla Webinar możesz:

  • Organizuj webinaria i wydarzenia wirtualne przez cały dzień: Masz dość braku możliwości organizowania webinarów i wydarzeń wirtualnych dłużyszych niż 60 minut? Cóż, dzięki wersji Standard możesz teraz organizować interaktywne sesje przez 24 godziny bez żadnych przerw.
  • Uzyskaj pomoc od wielu współorganizatorów: wykorzystaj moc wielu współorganizatorów. Możesz skoncentrować się na sesji webinaru, podczas gdy Twoi współorganizatorzy monitorują i odpowiadają na zapytania uczestników w czasie rzeczywistym.
  • Nagrywaj swoje webinary w dobrym stylu: nagrywaj swoje spotkania internetowe, w tym audio, wideo i udostępniane materiały, korzystając z planu Standard. Dzięki 25 nagraniom sesji na organizatora, możesz uzyskać dostęp do nagrań na swoim koncie Zoho Meeting i udostępniać je odpowiednim członkom swojej organizacji.
  • Wykorzystaj co-branding w biznesie: Dostosuj całe webinar pod uczestników, umieszczając branding swojej firmy w zaproszeniach i formularzach rejestracyjnych. Z łatwością zwiększysz swoją świadomość biznesową, przechodząc na wersję Standard.

Aktualizacja planu otwiera również bezproblemową integrację z szeroką gamą aplikacji, takich jak CRM, narzędzia do zarządzania wydarzeniami itp.

Podsumowanie

I jak Ci się podoba tyle nowych możliwości? Jesteśmy tak samo podekscytowani, jak Ty, jeśli chodzi o standardowe edycje spotkań i webinarów internetowych. Nadszedł czas, abyś w pełni wykorzystał swoje ulubione oprogramowanie do spotkań online. Jeśli jeszcze nie miałeś możliwości przetestować Zoho Meeting, zrób to ZA DARMO przez 15 dni!

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0