Podpisuj elektronicznie dokumenty biznesowe
za pomocą aplikacji Zoho Sign i Microsoft
Aplikacja do podpisów cyfrowych Zoho Sign została uruchomiona w 2017 roku, aby uprościć sposób podpisywania dokumentów przez firmy. Umożliwia podpisywanie, wysyłanie i zarządzanie dokumentami z dowolnego miejsca. Główne korzyści obejmują przyspieszony czas przetwarzania dokumentów, obniżone koszty obsługi i łatwe zarządzanie. Oprócz aplikacji internetowej, Zoho Sign oferuje również natywne aplikacje mobilne na iOS, iPadOS, macOS i Android.
Zoho Sign to jedna z najbardziej zintegrowanych aplikacji w ekosystemie Zoho. Korzystając z niej możesz podpisywać dokumenty z kilkunastu aplikacji Zoho w tym Zoho CRM, Zoho Recruit, Zoho People, Zoho Desk, Zoho Invoice, Zoho Forms i wielu innych. Ponadto Zoho oferuje integrację z popularnymi aplikacjami innych firm, takimi jak Microsoft, Google, Dropbox, Box, Zapier, Integromat i Formstack Documents. Sprawdź więc jak Zoho Sign ułatwi Twoja pracę z aplikacjami firmy Microsoft.
Office 365: dzięki tej integracji użytkownicy mogą logować się do Zoho Sign i importować użytkowników przy użyciu swoich istniejących kont i katalogów Office 365. Ta integracja będzie pomocna dla administratorów w celu poprawy produktywności, bezpieczeństwa i ogólnego doświadczenia użytkowników w ich firmie.
Microsoft Teams: Możesz dodać rozszerzenie Zoho Sign jako nowa karta w Microsoft Teams i bezproblemowo przesyłać dokumenty w celu podpisania i udostępniać lub zapisywać je w chmurze.
Outlook: użytkownicy Microsoft mogą zainstalować dodatek Zoho Sign do swoich skrzynek pocztowych Outlooka z Microsoft AppSource. Dodatek będzie dostępny do użytku w aplikacji Outlook na wszystkich obsługiwanych platformach (przeglądarka internetowa, iOS, iPad OS i Android).
OneDrive: użytkownicy mogą bez problemu podpisywać swoje dokumenty i łatwo importować / eksportować je do OneDrive.