Zoho Docs pozwala na modyfikowanie danego dokumentu przez około 50 osób jednocześnie. Przy takiej ilości osób trudno zapanować nad wszystkimi zmianami. Zoho Writer posiada przydatną funkcję śledzenia i kontrolowania wszelkich modyfikacji.
Co to Track Changes i na czym ono polega?
Track Changes powoduje, że wszystkie zmiany dokonywane przez Ciebie jak i inne osoby, są rejestrowane i zapisywane w dokumencie. Po przejściu w tryb "Review mode", można akceptować lub odrzucać dokonane zmiany.
Jak to wygląda w praktyce?
Każdemu pracownikowi który korzysta z dokumentu, przydzielany jest kolor. Na dokumencie każda zmiana dokonana przez pracownika, będzie pokazana w kolorze który został mu przypisany. Każdy ruch, a nawet miejsce w którym znajduje się pracownik, jest widoczny na bieżąco. Prosty i intuicyjny sposób na kontrolowanie aktywności.
Włączanie Track Changes jest bardzo łatwe. Wystarczy na dokumencie wejść w zakładkę
Przegląd i nacisnąć
TRACK CHANGES.
Review Mode pozwala na akceptowanie lub odrzucanie każdej zmiany. Po włączeniu go, nie można wykonywać żadnych zmian, dlatego istotne jest by pamiętać o wyłączeniu po skończonym przeglądaniu. Zoho Writer pozwala na dzielenie się dokumentem z osobą spoza firmy, wystarczy, że wejdzie ona na link oraz poda hasło wraz z nazwą, które wcześniej zostały ustawione. Zaintersował Cię Zoho Write? Może są też inne moduły, których szukasz? Chętnie pomożemy.