Prostsza sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych w Zoho CRM
Zarządzaj wszystkimi rozmowami społecznościowymi w Google+, Facebooku i na Twitterze za pomocą Zoho CRM. Odpowiadaj w czasie rzeczywistym na posty od potencjalnych klientów. Przejdź od udostępniania treści i prowadzenia rozmów, do zamykania transakcji bezpośrednio z karty Social.
Skoncentruj się na ludziach i rozmowach, które są ważne
Pulpit nawigacyjny zakładki Social pozwala skupić się na rozmowach w mediach społecznościowych ważnych dla Twojej firmy. Karta Social automatycznie segmentuje i powiadamia Cię o postach od namiarów, potencjalnych klientów, oraz klientów już pozyskanych.
Odkryj potencjalnych klientów
Sprawdzaj, co ludzie mówią o Tobie lub Twoich konkurentach, śledząc słowa kluczowe. Ręcznie dodaj potencjalnych klientów z karty Social lub zautomatyzuj generowanie potencjalnych klientów. Skonfiguruj wyzwalacze, by automatycznie dodawać namiary i kontakty z mediów społecznościowych w zależności od rodzaju interakcji z klientem.
Stwórz własne strumienie aktualności
Obserwuj określone grupy i osoby, tworząc niestandardowe kolumny, aby filtrować treści odpowiednie dla Twojej firmy.
Filtruj swoje oferty
Filtruj kolumnę Oferty, aby skupić się na transakcjach utworzonych lub zamkniętych w tym miesiącu lub zwróć uwagę na nową firmę. Przełączając się między tymi widokami zobaczysz aktualne powiadomienia od osób, które są teraz ważne dla Twojej firmy.
Przełączaj się pomiędzy pingami i strumieniami aktualności
Korzystaj z strumieni aktualności, by otrzymywać aktualne informacje z mediów społecznościowych od swoich kontaktów. Możesz też przełączyć się na Ping, by otrzymywać powiadomienia, gdy Twoje kontakty wspomną lub oznaczą Twój firmowy profil.
Otrzymuj sygnały sprzedażowe z interakcji w mediach społecznościowych
Sygnały sprzedażowe wyślą Ci powiadomienie w czasie rzeczywistym, gdy klient wejdzie w interakcję z Tobą lub Twoją firmą w mediach społecznościowych, dzięki czemu możesz od razu zareagować. Poprawiaj relacje z klientami i zamykaj oferty szybciej dzięki błyskawicznej obsłudze interakcji z klientami w Zoho CRM.
Wykorzystaj dane z CRM w swoich interakcjach z klientami
Po dodaniu kontaktu do Zoho CRM, uzyskaj dostęp do ich informacji, historii transakcji i działań z zakładki Social. Sprawdź historię rozmów, które Twoja firma prowadziła z Twoimi kontaktami. Dzięki aktualnym informacjom nigdy nie przegapisz kontekstu w odpowiedziach na tweety i posty.