Social CRM

Social CRM

11-04-2018 16:52:00 Wg Miron Matecki

Prostsza sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych w Zoho CRM

Zarządzaj wszystkimi rozmowami społecznościowymi w Google+, Facebooku i na Twitterze za pomocą Zoho CRM. Odpowiadaj w czasie rzeczywistym na posty od potencjalnych klientów. Przejdź od udostępniania treści i prowadzenia rozmów, do zamykania transakcji bezpośrednio z karty Social.
 

Skoncentruj się na ludziach i rozmowach, które są ważne

Pulpit nawigacyjny zakładki Social pozwala skupić się na rozmowach w mediach społecznościowych ważnych dla Twojej firmy. Karta Social automatycznie segmentuje i powiadamia Cię o postach od namiarów, potencjalnych klientów, oraz klientów już pozyskanych.

Odkryj potencjalnych klientów

Sprawdzaj, co ludzie mówią o Tobie lub Twoich konkurentach, śledząc słowa kluczowe. Ręcznie dodaj potencjalnych klientów z karty Social lub zautomatyzuj generowanie potencjalnych klientów. Skonfiguruj wyzwalacze, by automatycznie dodawać namiary i kontakty z mediów społecznościowych w zależności od rodzaju interakcji z klientem.

Stwórz własne strumienie aktualności

Obserwuj określone grupy i osoby, tworząc niestandardowe kolumny, aby filtrować treści odpowiednie dla Twojej firmy.

Filtruj swoje oferty

Filtruj kolumnę Oferty, aby skupić się na transakcjach utworzonych lub zamkniętych w tym miesiącu lub zwróć uwagę na nową firmę. Przełączając się między tymi widokami zobaczysz aktualne powiadomienia od osób, które są teraz ważne dla Twojej firmy.

Przełączaj się pomiędzy pingami i strumieniami aktualności

Korzystaj z strumieni aktualności, by otrzymywać aktualne informacje z mediów społecznościowych od swoich kontaktów. Możesz też przełączyć się na Ping, by otrzymywać powiadomienia, gdy Twoje kontakty wspomną lub oznaczą Twój firmowy profil. 

Otrzymuj sygnały sprzedażowe z interakcji w mediach społecznościowych

Sygnały sprzedażowe wyślą Ci powiadomienie w czasie rzeczywistym, gdy klient wejdzie w interakcję z Tobą lub Twoją firmą w mediach społecznościowych, dzięki czemu możesz od razu zareagować. Poprawiaj relacje z klientami i zamykaj oferty szybciej dzięki błyskawicznej obsłudze interakcji z klientami w Zoho CRM. 
 

Wykorzystaj dane z CRM w swoich interakcjach z klientami

Po dodaniu kontaktu do Zoho CRM, uzyskaj dostęp do ich informacji, historii transakcji i działań z zakładki Social. Sprawdź historię rozmów, które Twoja firma prowadziła z Twoimi kontaktami. Dzięki aktualnym informacjom nigdy nie przegapisz kontekstu w odpowiedziach na tweety i posty.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0