Uporządkuj CRM:
5 narzędzi do czyszczenia danych.
Jednym z powodów, który wpływa na organizacyjny chaos w firmie to nieaktualne dane. Mieszanka nieważnych, zduplikowanych lub złych danych to dla Ciebie dodatkowe koszty. Tak! Roczny dochód firmy nie jest jedyną rzeczą, która marnuje się z powodu złych danych. Mogą one również sprawić, że Twoje działania sprzedażowe i marketingowe będą nieskuteczne. Zasadniczo kierujesz zasoby do potencjalnego klienta, który nigdy tego nie zobaczy. To nie brzmi zbyt dobrze, prawda?
Dokładnie wyczyść swoje dane CRM
Aby dane CRM były aktualne, należy regularnie usuwać z nich wszystkie błędne szczegóły i zduplikowane pliki. Robiąc to okresowo, masz pewność, że używasz odpowiednich danych do generowania wysokiej jakości leadów, a Twoje wiadomości dotrą do docelowych osób. Cały proces możesz sobie ułatwić korzystając z gotowych narzędzi przygotowanych przez Zoho i dostępnych w Marketplace.
#1 Kontroler telefonu
Automatycznie weryfikuj autentyczność numerów telefonów w Zoho CRM. Rozszerzenie weryfikuje numery telefonów pod kątem prawidłowego formatu i autentyczności oraz definiuje i ustawia opcje kraju.
#2 Kontroler poczty e-mail
Sprawdź adresy e-mail w modułach Zoho CRM pod kątem poprawnej pisowni, potwierdź, że rzeczywiście istnieją i ustal, czy są to tymczasowe adresy e-mail.
Wypróbuj bezpłatnie E-mail Checker
#3 Sprawdzanie poczty e-mail i telefonu
Sprawdź poprawność adresów e-mail i numerów telefonów pod kątem literówek, autentyczności i istnienia w modułach Kontakty i Potencjalni klienci w Zoho CRM.
Wypróbuj bezpłatnie E-mail & Phone Checker
#4 Optymalizacja adresów
Wyczyść, sformatuj i uporządkuj adresy potencjalnych klientów, które są błędnie napisane, niekompletne lub połączone w jednym wierszu przy użyciu rozszerzenia AddressCleaner
Wypróbuj bezpłatnie AddressCleaner
#5 Zerobounce - walidator e-mail
Chcesz naprawdę starannie oczyścić swoją bazę danych e-mail? Rozszerzenie Zerobounce może pomóc w ograniczeniu odrzuceń i spamu powodowanych przez błędne adresy e-mail. Przeszukuje adresy e-mail, aby poprawić funkcjonowanie poczty e-mail, zwiększyć liczbę dostarcanych wiadomości e-mail i uzyskać wyższy wskaźnik otwarć, kliknięć i konwersji.
Wypróbuj bezpłatnie walidator e-mail Zerobaunce.
Dzięki odpowiednim narzędziom możesz zautomatyzować i zlecić porządkowanie danych w CRM,
a sam skupić się na zawieraniu transakcji.
Pracuj mądrzej, dodając nowe rozszerzenia do Zoho CRM. Nowoczesne rozwiązania biznesowe znajdziesz w Zoho Marketplace.