5 sposobów na pop-ups:
zdobądź nowych, wartościowych klientów.
Z pewnością znane Ci są wyskakujące na stronach okienka - tzw. pop-upsy. To niezwykle skuteczne elementy witryny do generowania potencjalnych klientów. Możesz w nich umieszczać dowolny rodzaj treści: od wezwania do działania, rabaty, e-booki do pobrania i wiele innych atrakcyjnych ofert. W ten sposób generujesz potencjalnych klientów i subskrybentów.
Czy wykorzystujesz to narzędzie dostatecznie dobrze? Przeczytaj poniższe wskazówki i dowiedz się jak zmaksymalizować funkcjonalność pop-upsów.
Spraw, by wyskakujące okienka były bardziej angażujące i przyciągające wzrok, tak pozyskasz więcej potencjalnych klientów. Limitowane oferty przekształcają odwiedzających w potencjalnych klientów. A jeśli dodasz licznik czasu spotęgujesz uczucie pilności i pożądania produktu. Odwiedzający są bardziej skłonni podać swoje dane kontaktowe w zamian za coś, co jest dla nich istotne, niż gdy wyskakujące okienka po prostu proszą o podanie ich adresów e-mail.
ProTip 2:
Zdobądź odpowiednich klientów we właściwym czasie, dostosowując wyzwalacze i określając idealne targetowanie.
Dzięki tym zabiegom przechwytywanie potencjalnych klientów jest znacznie wydajniejsze. Wyzwalacze (ang. tiggers) umożliwiają wyświetlanie wyskakującego okienka na podstawie określonego czasu lub zachowania użytkownika. Wyskakując od razu okienka mogą być denerwujące, bo klient od wejścia może mieć poczucie osaczenia. Dlatego ustalanie określonych warunków dla pop-ups np. gdy odwiedzający spędza określony czas na Twojej stronie, przewinie kilka stron lub jest nieaktywny przez jakiś czas, jest dobrym posunięciem. Gwarantuje to, że oglądający zobaczy twoją wiadomość we właściwym czasie, a ty nachalnie nie przeszkodzisz mu w przeglądaniu twojej strony.
Technologia wykrywa moment kiedy użytkownik zamierza opuścić Twoja stronę. Wykorzystaj ten czas i wyświetl mu kuszącą ofertę pop-up. Dzięki temu możesz zachęcić go do podjęcia natychmiastowej decyzji, niezależnie od tego, czy zdecydują się zostawić swój adres e-mail czy po prostu wyjść ze strony.
Pozwala to od razu nawiązać kontakt z użytkownikami na stronie, którzy rejestrują się za pośrednictwem wyskakujących okienek pop-up. Możesz wybrać temat maila: powitać swoich nowych użytkowników, podziękować za zarejestrowanie się, czy nawet wysłać im ofertę dla pierwszego użytkownika.
Jeśli nie wszystkie cele udało Ci się osiągnąć za pierwszym razem, to nie trać nadziei. Dzięki możliwości testowania opcji A / B możesz ulepszyć elementy pop-up, aby działały jak najlepiej dla Twoich odbiorców. Daje to możliwość lepszego wglądu w procesy decyzyjne klientów i ich skuteczniejsze generowanie.
Spróbuj stworzyć skuteczne kampanie pop-up z Zoho Pagesense. Pagesense możesz zintegrować z Zoho CRM, aby usprawnić informacje o potencjalnych klientach bezpośrednio w swoim CRM.