Sprzedaż usług opartych o kalendarz w Zoho CRM

Sprzedaż usług opartych o kalendarz w Zoho CRM

28-04-2020 12:55:11 Wg Z Partner

Pracujesz w usługach?

Wprowadzaj rezerwacje i efektywnie zarządzaj czasem z Zoho.

Powiedz jak wygląda Twój kalendarz? Czy umawiasz spotkania z klientami wpisując je w zeszyt? Pokreślone kartki, błędnie zanotowana godzina, przekreślone rezerwacje, bo klient przełożył wizytę, nieczytelnie wprowadzona informacja, bo Twój pracownik nie miał czasu? Jeśli już to przerobiłeś i potrzebujesz sprawnego systemu do zarządzania czasem i rezerwacjami, koniecznie poznaj kalendarz w Zoho CRM. O połowę skrócisz czas jaki poświęcasz na organizacje wizyt i spotkań.

 

Jak działa kalendarz spotkań w Zoho CRM?

Kalendarz w Zoho CRM to dwa moduły: usługi i spotkania. Łączą one te wszystkie elementy, które najtrudniej połączyć ze sobą w programach do rezerwacji dla branż usługowych. Wprowadzasz takie parametry jak: data i godzina, kiedy usługa jest dostępna, lokalizacja, dodajesz osoby z Twojego teamu, które daną usługę wykonają, oraz inne niezbędne dla Ciebie i twojej branży informacje. Kalendarz może być udostępniony dla Klientów, przez co on wybiera dla siebie dogodne, wolne terminy. Jeśli wizyta umawiana jest telefonicznie, sam szybko, wprowadzasz dane do kalendarza. System oferuje wysyłanie powiadomień i przypomnień Klientom o terminie nadchodzącej usługi. Koniec ze spóźnieniami i niepotwierdzonymi wizytami. Zabukowane wizyty można szybko anulować i przekładać bez konieczności kreślenia w zeszycie.

Jak to wygląda w praktyce?

Obejrzyj video jak obsługiwać zarządzanie rejestracjami w Zoho CRM  oraz jak szybko możesz przenieś swoje usługi do kalendarza.

Cały system działa intuicyjnie i jest prosty w obsłudze. Definiujesz usługi, które oferujesz, wraz z przewidzianym czasem na ich realizację oraz ceną. Przypisujesz też określonych pracowników do danej usługi. Usługa pojawia się od razu na karcie Klienta, a w  kalendarzu pracownika pojawia się  informacja z listą jego zadań czy spotkań. W ten sposób następuje rezerwacja i sprzedaż. Pracownik może też przeprowadzić i dołączyć notatkę ze spotkania, lub z przeprowadzonej usługi. Np. fryzjer może wpisać jakie kosmetyki i farby zostały użyte do wykonania farbowania, wraz ich odpowiednimi proporcjami. Przy kolejnej wizycie widzisz na karcie Klienta, co zostało wykonane i na jakich produktach. Przydatne jeśli osoba chce powtórzyć ten sam zabieg. 

Twoje korzyści

  • Panujesz nad organizacją pracy w swojej firmie.
  • Ewidencjonujesz czas pracy swoich pracowników.
  • Twój team pracuje efektywniej.
  • Dobrze zaplanowany kalendarz generuje więcej zysków.
  • Masz dostęp do raportów z każdej usługi

Korzyści pracownika

  • Po rezerwacji pracownik widzi przypisane zadania na swoim koncie.
  •  Panuje nad swoim kalendarzem     
  • Nie traci czasu na wyszukiwanie wolnych terminów.
  • Pracuje wydajniej przez lepiej zorganizowany czas pracy
  •  Generuje dla siebie lepsze zyski     

Korzyści klienta

  • Samodzielnie może umówić się na wizytę, wybierając dostępną listę usług, czas oraz osobę. 
  • Przejrzysty układ kalendarza pozwala mu dopasować terminy do swoich obowiązków.
  •  Otrzymuje przypomnienie o wizycie.     

Dla kogo kalendarz w Zoho CRM?

Kalendarz przyda się w każdej branży usługowej, która wymaga prowadzenia kalendarza i rejestracji, szczególnie:

  • branża beauty
  • branża fitness
  • usługi naprawcze
  • usługi samochodowe
  • usługi coachingowe


Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0