Adwords Polska

Adwords Polska

04-11-2011 16:24:21 Wg Miron Matecki

Kampania Linków Sponsorowanych Google AdWords. Polska jako rynek reklamy internetowej jest zdominowana przez Google.

Brakuje u nas poważnych konkurentów światowych takich jak Yahoo, Microsoft. Polskie sieci takie jak Adkontekst czy Biznesclick są lokalnie silnym konkurentem ale nie stanowią prawdziwego wyzwania dla światowego giganta. Planując kampanie reklamowe w internecie warto skorzystać z usług partnera który zna przede wszystkim ale nie wyłącznie Adwords. Polska specyfika polegająca na dobrym rozumieniu meandrów naszego języka ojczystego, znajomość polskiej kultury, konkurencji to wszystko elementy niezbędne w dobrym zaplanowaniu kampanii zdobywającej Klient na naszym rynku. Popularność i powszechność linków sponsorowanych wynika z tego, że są one pozytywnie odbierane i przydatne dla użytkowników Internetu. Kampania linków sponsorowanych w Google to bardzo efektywna forma reklamy internetowej, dzięki której reklamowana strona może od razu pokazać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w formie linków sponsorowanych na promowane wyrażenia kluczowe.

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0