Kampania Linków Sponsorowanych Google AdWords. Polska jako rynek reklamy internetowej jest zdominowana przez Google.
Brakuje u nas poważnych konkurentów światowych takich jak Yahoo, Microsoft. Polskie sieci takie jak Adkontekst czy Biznesclick są lokalnie silnym konkurentem ale nie stanowią prawdziwego wyzwania dla światowego giganta. Planując kampanie reklamowe w internecie warto skorzystać z usług partnera który zna przede wszystkim ale nie wyłącznie Adwords. Polska specyfika polegająca na dobrym rozumieniu meandrów naszego języka ojczystego, znajomość polskiej kultury, konkurencji to wszystko elementy niezbędne w dobrym zaplanowaniu kampanii zdobywającej Klient na naszym rynku. Popularność i powszechność linków sponsorowanych wynika z tego, że są one pozytywnie odbierane i przydatne dla użytkowników Internetu. Kampania linków sponsorowanych w Google to bardzo efektywna forma reklamy internetowej, dzięki której reklamowana strona może od razu pokazać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w formie linków sponsorowanych na promowane wyrażenia kluczowe.