Aplikacja Zoho Kadry ( People) rewolucjonizuje Działy HR ( 10.03.08 )

Aplikacja Zoho Kadry ( People) rewolucjonizuje Działy HR ( 10.03.08 )

01-06-2012 22:00:59 Wg Miron Matecki

Aplikacje Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wspomagają Prowadzenie Firm Online.Zoho People jest kolejną obok opublikowanych wcześniej takich jak aplikacją Zoho dla przedsiębiorców. Nowy produkt stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw (SMBs) zatrudniających co najmniej 50 pracowników. "Zoho People jest pierwszym programem skierowanym do konkretnego działu firmy" mówi Raju Vegesna specjalista aplikacji Zoho. "W przeciwieństwie do innych dostawców usług w trybie SaaS, wyłącznie Zoho zapewnia kompletny zestaw aplikacji dla firm działających online, aplikacje biznesowe a teraz także aplikacje skierowane do konkretnego działu firmy. Jak mawiamy w Zoho, chcemy być działem IT dla małych i średnich przedsiębiorstw. Oznacza to, że powinniśmy mieć w swojej ofercie aplikacje biznesowe podnoszące wydajność oraz ułatwiające współpracę."

HR dla  Każdego

Zakup i instalacja większości aplikacji dla działu HR wiąże się z kosztem od 10,000 USD do ponad 100,000 USD. To dość wygórowana cena dla firm dbających o ograniczenie kosztów i zwiększenie efektywności działów HR. Samoobsługowa aplikacja HR Zoho People pozwala organizacji uniknąć niepotrzebnych wydatków, jest ekonomiczna a jej jakość jest dostosowana do potrzeb przedsiębiorstwa. Grupą docelową dla aplikacji Zoho People stanowią działy HR w organizacjach zatrudniających więcej niż 50 pracowników. Aplikacja dostępna aktualnie w wersji beta będzie stale udoskonalana na podstawie uzyskanych od klientów informacji zwrotnych. Na dzień dzisiejszy Zoho People składa się z kilku modułów racjonalizujących zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • Moduł Definiowania Organizacji pozwala użytkownikom zdefiniować strukturę organizacji – działy, role i szczegółowe dane użytkowników – przy wykorzystaniu prostego mechanizmu przeciągnij i upuść. Powstaje w ten sposób drzewko schematu organizacyjnego. Kolejnych pracowników można dodawać pojedynczo lub importować z istniejącego już źródła.
  • Moduł Rekrutacji ułatwia proces zatrudniania poprzez automatyzację kolejnych etapów począwszy od poszukiwania kandydatów w bazie danych po zatrudnienie nowych pracowników. Menadżerowie mogą umieszczać oferty pracy, które następnie będą dodane przez administratorów na stronę internetową. Funkcje modułu obejmują: publikowanie aktualnie otwartych w organizacji ofert pracy, wymagania danego stanowiska, oczekiwania wobec kandydatów i wymagane kwalifikacje oraz zgłoszenia kandydatów. Życiorys można dodać do bazy danych modułu, bazę danych można przeszukiwać a życiorysy ponownie sklasyfikować.
  • Moduł Formularzy zawiera różne szablony powszechnie używanych w każdej organizacji formularzy, między innymi wniosek urlopowy, zestawienie wydatków czy wniosek o delegację służbową. Moduł ten obejmuje 28 domyślnych formularzy. Korzystając z Kreatora Zoho administratorzy mogą tworzyć i dodawać nowe formularze lub dostosowywać istniejące formularze do potrzeb organizacji.
  • Moduł Listy Kontrolnej wspomaga automatyzację procesów biznesowych i definiowanie przepływu w oparciu o zawartość dodaną, modyfikowaną lub usuwaną z aplikacji Zoho People. Zadania mogą zostać przypisane automatycznie do różnych osób, grup lub działów w zależności od ustalonego workflow. Przykładowo lista kontrolna dla osoby nowo zatrudnionej może zawierać umieszczenie pracownika w planie świadczeń przez dział HR, zakup laptopa przez dział zakupów, konfigurację laptopa przez dział IT.
  • Moduł Selfsevice ( samoobsługa) pozwala pracownikom oraz menadżerom definiować i aktualizować dane osobowe; zapewnia dostęp do formularzy firmy takich jak zestawienie wydatków; umożliwia przegląd polityki i procedur organizacji. Menadżerowie posiadają również możliwość definiowania otwartych stanowisk pracy i organizowania struktury podległych im zespołów. Pracownicy natomiast mogą przekazywać informacje do działu HR wykorzystując określone raporty. W module tym przechowywane są też informacje o kompensatach oraz różnych regulacjach organizacji.

Powszechnie wiadomo, że nie ma dwóch identycznych firm. Dlatego też, aby zapewnić użytkownikom maksymalną elastyczność aplikacja Zoho People jest tak skonstruowana, aby można ją było całkowicie dopasować do potrzeb firmy. Kreator Zoho jest zintegrowany z aplikacją Zoho People, aby użytkownicy mogli dostosować każdy aspekt aplikacji – od interfejsu do formularzy i ich zawartości. Pomaga to w odzwierciedleniu procesu biznesowego oraz tożsamości każdej organizacji.

Zoho planuje pełną integrację aplikacji Zoho People z Zoho Business. Przykładowo moduły takie jak Moduł Samoobsługowy, który może być wykorzystany nie tylko przez dział Zasobów Ludzkich, będzie dostępny dla użytkowników aplikacji Zoho Business.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0