Bezpieczeństwo: SecurePass i zarządzanie urządzeniami mobilnymi

Bezpieczeństwo: SecurePass i zarządzanie urządzeniami mobilnymi

30-03-2023 08:37:23 Wg Z Partner

Bezpieczeństwo, które ma znaczenie: SecurePass i zarządzanie urządzeniami mobilnymi

Liczba cyberataków w 2022 roku wzrosła aż o 38% w porównaniu z 2021 rokiem. Nawet giganci technologiczni, tacy jak Yahoo, Microsoft, Facebook i Twitter, padli ofiarą tych ataków, co skutkowało naruszeniem milionów rekordów danych. Dlatego priorytetem w Zoho Workplace jest bezpieczeństwo, ochrona przed atakami. Przyjrzyjmy się się dwóm nowym funkcjom — SecurePass w Zoho Mail i Mobile Device Management (MDM) — oraz temu, jak zabezpieczają one Twoje poufne informacje.

SecurePass: „Podaj hasło”

Załóżmy, że wysyłasz e-mailem znajomemu poufne informacje, na przykład dane logowania do konta bankowego. Nie chcesz, aby te informacje były widoczne dla innych osób oprócz odbiorcy, do którego je wysyłasz. Co zrobić, jeśli Twoja firma skonfigurowała przekazywanie poczty e-mail dla wszystkich wychodzących wiadomości e-mail? Nie masz też gwarancji, że nikt nie przechwyci ? Dzięki SecurePass Zoho Mail możesz spokojnie odetchnąć i mieć pewność, że nikt inny, niż zamierzony odbiorca, nie może przeczytać treści wiadomości e-mail.



Możesz używać SecurePass do wysyłania krytycznych i poufnych informacji za pośrednictwem poczty e-mail, niezależnie od używanej przez odbiorców aplikacji pocztowej. SecurePass chroni Twoje dane poprzez:

  • Upewnienie się, że odbiorca wprowadzi hasło, aby wyświetlić zawartość wiadomości e-mail.
  • Uniemożliwianie użytkownikowi przekazywania, drukowania lub kopiowania i wklejania wiadomości e-mail.
  • Ustawianie daty wygaśnięcia wiadomości e-mail.

MDM dla bezpieczeństwa urządzeń

Pandemia doprowadziła do powszechnego stosowania hybrydowych form współpracy, co stało się już normą w wielu organizacjach na całym świecie. Smartfony stały się preferowanym narzędziem dla pracowników, ponieważ mogą oni zarządzać swoją pracą z dowolnego miejsca. Jednak urządzenia mobilne mają swój własny zestaw wątpliwych środków bezpieczeństwa, zwłaszcza w sytuacjach, gdy użytkownicy uzyskują dostęp do poufnych danych firmowych. Poniżej znajduje się kilka przykładów sytuacji, w których urządzenia mobilne są narażone na cyberataki:

  • Pobieranie niezweryfikowanych aplikacji innych firm.
  • Funkcje takie jak kamery i mikrofony można zhakować, aby uzyskać dostęp do informacji.
  • Gdy urządzenia są podłączone do współdzielonych publicznych sieci Wi-Fi.


Dlatego dbając o bezpieczeństwo klientów w Zoho Workplace, wprowadzane są funkcje MDM do wszystkich powiązanych aplikacji. 

Wiadomości e-mail są źródłem zagrożeń dla bezpieczeństwa, ponieważ załączniki mogą po cichu wszczepiać złośliwe oprogramowanie podczas ich pobierania. Dzięki integracji MDM z Zoho Mail możesz nakładać ograniczenia zarówno na urządzenia mobilne z systemem Android, jak i iOS, gdy użytkownicy uzyskują dostęp do aplikacji mobilnej Zoho Mail. Kilka obszarów, w których można zastosować te ograniczenia, to drukowanie wiadomości e-mail, pobieranie załączników i przechwytywanie zrzutów ekranu.

Użytkownicy mogą zarejestrować swoje urządzenia osobiste, a administratorzy IT skonfigurują Android for Work (AFW) dla urządzeń z systemem Android oraz usługę Apple Push Notifications (APN) dla urządzeń z systemem iOS. Administratorzy mogą ograniczyć liczbę urządzeń, które użytkownik może zarejestrować. Po zarejestrowaniu dane użytkownika i jego urządzenia są przechowywane w konsoli administracyjnej, z której administrator może w dowolnym momencie usunąć dowolne urządzenie.

Nieustannie pracujemy nad tym, aby pozostałe aplikacje w pakiecie zostały również zintegrowane z MDM.

Uwaga: integracja MDM z Zoho Mail jest obecnie w fazie rozwoju i wkrótce zostanie udostępniona.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0