Bezpłatny plan Zoho PageSense
dla użytkowników Google Optimize
Bezpłatny plan Zoho PageSense
dla użytkowników Google Optimize
Wielu testerów musiało być rozczarowanych wiadomością o wygaśnięciu Google Optimize i Optimize 360 do 30 września 2023 r. Dlatego zawiedzionym użytkownikom szukającym solidnych i niezawodnych alternatyw CRO możemy polecić Zoho PageSense. To rozbudowana platforma, która pozwala śledzić kluczowe wskaźniki wydajności witryny, rozumieć zachowania użytkowników i zajmować się zabójcami konwersji w witrynie. Ponadto oferuje narzędzia skupiające się na zaangażowaniu odwiedzających, takie jak ankiety, powiadomienia push i wyskakujące okienka. Teraz masz możliwość skorzystania z bezpłatnego planu PageSense.
Wypróbuj Zoho PageSense za darmo przez trzy miesiące
Zespół Zoho opracował trzymiesięczny, bezpłatny plan, w którym możesz śledzić do 5 000 odwiedzających miesięcznie z dostępem do personalizacji, analityki internetowej, testów A/B i testów Split URL. Do Twojej dyspozycji jest także zespół, który pomoże Ci we wdrażaniu produktu i sesjach szkoleniowych wprowadzających, a także zapewni dogłębną demonstrację w jaki sposób możesz osiągnąć swoje cele za pomocą platformy PageSense.
Rozszerz swoją podróż eksperymentalną
W przeciwieństwie do innych produktów tego typu, nie musisz przełączać się między różnymi aplikacjami, aby przeprowadzać analizy, takie jak mapy cieplne, testy A/B, analiza formularzy i nagrywanie sesji. Ponadto plany Zoho są tak zaprojektowane, aby odpowiadały różnym celom biznesowym, z unikalnymi opcjami dostępnymi dla firmy każdej wielkości.
Co więcej, Zoho jest znane z bezproblemowej integracji z innymi aplikacjami własnymi, pomagając rozszerzać funkcje biznesowe w miarę rozwoju. Wszystkie produkty są zgodne z RODO. Twoje dane są bardzo dobrze chronione — nazwy, hasła, adresy e-mail lub wszelkie dane osobowe dotyczące odwiedzających są domyślnie maskowane.
Zoho dokłada wszelkich starań, aby promować znaczenie testów i analiz popartych danymi oraz ich wpływ na konwersje w witrynie. Jeśli chcesz poprawić swoją optymalizację, zainwestuj w rozwiązanie CRO (Convertion Rate Optimization), takie jak Zoho PageSense, które pozwala monitorować i zarządzać całym planem optymalizacji witryny na jednej platformie.
Jeśli jesteś już użytkownikiem Google Optimize lub użytkownikiem Optimize 360 zainteresowanym migracją do Zoho PageSense , nie wahaj się z nami skontaktować. Nasz zespół będzie gotowy, aby pomóc Ci przeprowadzić migrację bez wysiłku.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Zawsze służymy pomocą!