Bezpłatny plan Zoho PageSense dla użytkowników Google Optimize

Bezpłatny plan Zoho PageSense dla użytkowników Google Optimize

22-05-2023 09:26:45 Wg Z Partner

Bezpłatny plan Zoho PageSense 

dla użytkowników Google Optimize

Wielu testerów musiało być rozczarowanych wiadomością o wygaśnięciu Google Optimize i Optimize 360 ​​do 30 września 2023 r. Dlatego zawiedzionym użytkownikom szukającym solidnych i niezawodnych alternatyw CRO możemy polecić Zoho PageSense. To rozbudowana platforma, która pozwala śledzić kluczowe wskaźniki wydajności witryny, rozumieć zachowania użytkowników i zajmować się zabójcami konwersji w witrynie. Ponadto oferuje narzędzia skupiające się na zaangażowaniu odwiedzających, takie jak ankiety, powiadomienia push i wyskakujące okienka. Teraz masz możliwość skorzystania z bezpłatnego planu PageSense.

Wypróbuj Zoho PageSense za darmo przez trzy miesiące 

Zespół Zoho opracował trzymiesięczny, bezpłatny plan, w którym możesz śledzić do 5 000 odwiedzających miesięcznie z dostępem do personalizacji, analityki internetowej, testów A/B i testów Split URL. Do Twojej dyspozycji jest także zespół, który pomoże Ci we wdrażaniu produktu i sesjach szkoleniowych wprowadzających, a także zapewni dogłębną demonstrację w jaki sposób możesz osiągnąć swoje cele za pomocą platformy PageSense.

Rozszerz swoją podróż eksperymentalną

W przeciwieństwie do innych produktów tego typu, nie musisz przełączać się między różnymi aplikacjami, aby przeprowadzać analizy, takie jak mapy cieplne, testy A/B, analiza formularzy i nagrywanie sesji. Ponadto plany Zoho są tak zaprojektowane, aby odpowiadały różnym celom biznesowym, z unikalnymi opcjami dostępnymi dla firmy każdej wielkości.

Co więcej, Zoho jest znane z bezproblemowej integracji z innymi aplikacjami własnymi, pomagając rozszerzać funkcje biznesowe w miarę rozwoju. Wszystkie produkty są zgodne z RODO. Twoje dane są bardzo dobrze chronione — nazwy, hasła, adresy e-mail lub wszelkie dane osobowe dotyczące odwiedzających są domyślnie maskowane.

Zoho dokłada wszelkich starań, aby promować znaczenie testów i analiz popartych danymi oraz ich wpływ na konwersje w witrynie. Jeśli chcesz poprawić swoją optymalizację, zainwestuj w rozwiązanie CRO (Convertion Rate Optimization), takie jak Zoho PageSense, które pozwala monitorować i zarządzać całym planem optymalizacji witryny na jednej platformie.

Jeśli jesteś już użytkownikiem Google Optimize lub użytkownikiem Optimize 360 ​​zainteresowanym migracją do Zoho PageSense , nie wahaj się z nami skontaktować. Nasz zespół będzie gotowy, aby pomóc Ci przeprowadzić migrację bez wysiłku.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Zawsze służymy pomocą! 

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0