Ochrona serwera:
zlokalizowane są w najbezpieczniejszych centrach danych wyposażonych w ograniczenia na wszystkich poziomach dostępu. Ochronę zapewniają wartownicy, kamery, biometryczny system ochrony dostępu, budynek w którym znajdują się serwery jest nieoznaczony, wyposażony w kuloodporne szyby i system oceny zagrożenia trzęsieniami ziemi itp.
Zabezpieczenie sprzętowe:
Zoho posiada najlepszą zaporę sieciową (firewall) zabezpieczającą system przed intruzami i atakami z zewnątrz, na wielu poziomach.
Ochrona oprogramowania:
Zoho stosuje oprogramowanie antywirusowe i skanuje dostęp do danych 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu w celu wykrycia ewentualnych podejrzanych działań, wirusów czy wewnętrznych ataków. Wszystkie te działania są dodatkowo rejestrowane na potrzeby audytu. Zabezpieczenia procesu: Niewielu pracowników ma dostęp do serwera, czy do oprogramowania. Wyklucza to możliwość ataku wewnętrznego. Zoho regularnie testuje skuteczność zabezpieczeń i podnosi ich jakość. Codziennie tworzone są kopie zapasowe wszystkich danych na wielu serwerach w wielu lokalizacjach. Dzięki temu, jeśli w najgorszym wypadku jedno centrum danych zostanie narażone na szwank, Twoje dane mogą być odzyskane z innej lokalizacji, z minimalnymi zakłóceniami. Stale pracujemy też nad zwiększeniem bezpieczeństwa. Wkrótce będzie możliwe zamówienie „klucza szyfrującego dane” pozwalającego zaszyfrować Twoje dane w drodze do naszych serwerów. Jeśli więc nastąpi atak na Twój komputer w trakcie używania aplikacji Zoho, dokumenty, nad którymi pracujesz mogą zostać bezpiecznie zaszyfrowane i niedostępne bez „certyfikatu”, który znajduje się na naszym serwerze, niezależnym od Twojego komputera.
Zoho wykorzystuje połączenie SSL (https) do kodowania danych podczas transportu.