Dlaczego Zoho Analytics to prawdziwie
ujednolicona platforma do analizy danych
Dlaczego Zoho Analytics to prawdziwie
ujednolicona platforma do analizy danych
Zarówno produkty BI (Bussiness Inteligence), jak i narzędzia do przetwarzania danych od lat starają się ewoluować od specjalnie zaprojektowanych struktur w kierunku bardziej niezawodnych, zintegrowanych platform. Niestety, albo muszą budować dodatkowe funkcjonalności od podstaw, albo iść drogą akwizycji, a żadne z tych zadań nie jest łatwe. Aby sprostać tym potrzebom i wymaganiom rynku, Zoho Analytics zaprojektowano jako ujednoliconą platformę do analizy danych (UDAP - Universal Data Appliance Protocol), zbudowaną organicznie od podstaw. Potwierdzeniem tych słów jest poniższa analiza.
Charakterystyka zunifikowanej platformy do analizy danych
Łączność i integracja danych
Łączność z różnymi źródłami danych — wewnętrznymi i zewnętrznymi, ustrukturyzowanymi i wielostrukturowymi, chmurowymi i lokalnymi, plikami i aplikacjami — stanowi podstawę UDAP. Zoho Analytics łączy się z ponad 250 źródłami danych, a oto przykład naszych polecanych łączników danych .
Przygotowywanie danych
Obejmuje to czyszczenie, formatowanie, standaryzację i łączenie danych, a także stosowanie formuł logicznych do przekształcania i wzbogacania danych. Zoho DataPrep zapewnia wszystkie te możliwości każdemu użytkownikowi, który pracuje z danymi. Począwszy od zwykłych użytkowników biznesowych, po doświadczonych analityków i inżynierów.
Interfejs Zoho DataPrep
Narzędzia analityczne
Obecnie użytkownicy biznesowi analizują dane i wykorzystują spostrzeżenia za pomocą wizualizacji danych, takich jak raporty i pulpity nawigacyjne. Jest jeszcze sporo osób, które wolą analizować dane za pomocą oddzielnego narzędzia, ale znaczna większość lubi, kiedy są osadzone we wcześniej istniejących aplikacjach. Zoho Analytics oferuje znaczące możliwości analizy wizualnej z odpowiednimi zakresami, a także obsługą osadzania analiz .
Przykładowy pulpit nawigacyjny w Zoho Analytics
Rozszerzenie AI
Normą dla UDAP stało się wprowadzanie sztucznej inteligencji w całym spektrum swoich możliwości w zakresie danych i analiz. Zoho Analytics stale wzbogaca swój zakres o augmentację AI w zakresie przygotowywania i modelowania danych, analiz opisowych i predykcyjnych, analizy scenariuszy i ostrzegania o danych.
Zautomatyzowane statystyki oparte na sztucznej inteligencji (Zia Insights)
Administracja
To bardzo istotny obszar każdego UDAP. Obejmuje zarządzanie, bezpieczeństwo i prywatność danych, kontrolę dostępu, zarządzanie zapleczem (w tym konfigurację, aktualizacje i monitorowanie) oraz odzyskiwanie po awarii. Jednak praktyki administracyjne Zoho zapewniły, że Zoho Analytics funkcjonuje na bazie silnej struktury bezpieczeństwa i zarządzania , która jest akredytowana i certyfikowana.
Zoho Analytics posiada obecnie certyfikat ISO/IEC 27001 (zarządzanie informacjami o prywatności), 27017 (zarządzanie bezpieczeństwem w chmurze) i 27018 (dane osobowe w chmurze). Ponadto jesteśmy również zgodni z RODO, SOC 2 Typ 2 i HIPAA.
Rozlokowanie
Dostawcy UDAP są zobowiązani do oferowania zarówno wdrożeń lokalnych, jak i w chmurze, aby zapewnić klientom wystarczające możliwości przejścia między erą starszą a nowoczesnym przetwarzaniem danych na dużą skalę.
Zoho Analytics to platforma natywna dla chmury, hostowana w naszej zastrzeżonej chmurze Zoho. Ale całkowicie obsługujemy również inne opcje wdrażania, takie jak chmura publiczna, chmura prywatna i lokalna.
Wyzwania stojące przed ujednoliconymi platformami do analizy danych
Pomimo udowodnionych namacalnych korzyści i zalet platformy typu UDAP, nadal wśród użytkowników są pewne obawy przed korzystaniem z nich . Jak z nimi radzi sobie Zoho?
Zaufanie do dostawców — W Zoho Analytics relacje robocze z klientami/potencjalnymi klientami zawsze były przyjazne i przejrzyste.
Dzięki temu z Zoho korzysta już ponad 13 000 firm na całym świecie.
Uzależnienie od funkcji — Zoho Analytics jako platforma oferuje wiele możliwości rozszerzania. Obejmują one solidny zestaw interfejsów API , nasz własny rynek oraz globalną sieć partnerów, które wspierają Twoje niestandardowe wymagania/wdrożenia.
Skalowalność – oczekuje się, że produkty UDAP będą obsługiwać niemal każdą ilość danych, a to oznacza znaczne obciążenie. Stąd nowoczesna i skalowalna infrastruktura platformy należąca do Zoho może z łatwością dostosować się do rosnącej ilości i wykorzystania danych. Zapewnia to znaczącą przewagę pod względem osiągania najlepszej w swojej klasie wydajności.
Chcesz poznać więcej możliwości Zoho Analytics?