Zintegrowane Zia i OpenAI: Nowa era możliwości w Zoho Social! 

Zintegrowane Zia i OpenAI: Nowa era możliwości w Zoho Social! 

25-07-2023 08:45:07 Wg Z Partner

Zintegrowane Zia i OpenAI: 
Nowa era możliwości w Zoho Social!

Wraz z dynamicznym rozwojem platform mediów społecznościowych, zarówno firmy, jak i osoby prywatne stale poszukują świeżych i odpowiednich treści, które angażują ich odbiorców. Tworzenie wysokiej jakości treści na jest jednak procesem czasochłonnym i wymaga dużego wysiłku. Dlatego z przyjemnością ogłaszamy nową integrację Zia z ChatGPT w Zoho Social. Dzięki tej innowacyjnej integracji Zoho dostarcza narzędzia, które umożliwiają Ci szybko i skutecznie tworzyć atrakcyjne treści, pozwalając jednocześnie skupić się na strategicznym rozwoju.

Zia dla Zoho Social to narzędzie, które znacząco usprawnia i przyspiesza proces publikowania w mediach społecznościowych. Oto kilka sposobów, w jakie Zia może Ci pomóc:

  1. Generowanie treści na podstawie określonego tematu lub słowa kluczowego, aby dostarczyć Ci gotowe materiały do publikacji.
  2. Sugerowanie odpowiednich zdjęć, które mogą uzupełnić Twoje posty i przyciągnąć uwagę odbiorców.
  3. Propozycje odpowiednich hashtagów, które pomogą w zwiększeniu zasięgu Twoich postów i dotarciu do większej liczby osób.
  4. Przeformułowanie i ulepszenie treści, aby zapewnić, że Twoje posty są zwięzłe, przyciągające uwagę i skuteczne w przekazywaniu informacji.
  5. Dostarczanie różnych wariantów treści, co pozwoli Ci eksperymentować i wybierać najlepsze podejście dla Twoich publikacji.
Oto kilka godnych uwagi możliwości Zia dla Zoho Social

Zia generuje treści dla Twoich kanałów social media

Integracja Zia z OpenAI uprościła proces generowania nowych treści, umożliwiając tworzenie, przeglądanie i formatowanie treści na podstawie słów kluczowych lub zadawanych pytań. Bez względu na to, czy potrzebujesz stworzenia całego wątku na Twitterze czy na Instagramie, Zia jest gotowa służyć pomocą.

Dzięki wykorzystaniu OpenAI, Zia może odpowiadać na twoje pytania w sposób naturalny i konwersacyjny, korzystając z ogromnej ilości danych, na które została przeszkolona. Dzięki Zii, tworzenie treści dla wszystkich kont w mediach społecznościowych staje się szybkie i bezproblemowe.

Zia dostosowuje treść na podstawie wprowadzonych słów kluczowych

Zia (obsługiwana przez OpenAI) jest w stanie zrozumieć konkretne słowa i wyrażenia w pytaniach, generując treść zgodną ze specyfikacjami. Wykorzystanie generatywnych możliwości sztucznej inteligencji Zia w procesie tworzenia treści to milowy krok, aby zwiększać wydajność i tworzyć treści idealnie dopasowane do użytkownika.

Podczas wprowadzania słów kluczowych lub fraz, Zia analizuje je za pomocą wstępnie wytrenowanego algorytmu oraz algorytmu uczenia maszynowego inspirowanego strukturą i funkcją ludzkiego mózgu. Dzięki temu może określić znaczenie i kontekst tych słów. Na podstawie tej analizy generuje odpowiedzi, dostosowane do wprowadzonych przez Ciebie słów kluczowych.

Na przykład, jeśli poprosisz Zię o wygenerowanie opisu dla określonego tematu lub zapytasz o użycie określonych słów kluczowych, Zia rozpozna te słowa kluczowe i wykorzysta je do wygenerowania odpowiedzi, specyficznej dla Twojego zapytania. Dzięki temu Zia może udzielać trafnych i spersonalizowanych odpowiedzi na Twoje dane wejściowe.

Zia przeformułowuje twoją odpowiedź, tyle razy, aż będziesz zadowolony z efektu

Jako model języka sztucznej inteligencji, ChatGPT ma zdolność do generowania ludzkich reakcji na dane wejściowe użytkownika, co obejmuje również przeformułowanie treści. Zia wykorzystuje te generatywne możliwości sztucznej inteligencji. Kiedy dostarczasz fragment tekstu lub zdanie, Zia generuje odpowiedź, która jest semantycznie podobna, ale sformułowana w inny sposób.

Dzięki przyciskowi "Regeneruj" w Zoho Social, otrzymujesz za każdym razem odświeżone teksty, z możliwością ich poprawienia, aż będziesz w pełni zadowolony z wyniku. Możesz przeglądać i edytować każdą wygenerowaną odpowiedź, aby zoptymalizować treści generowane przez sztuczną inteligencję za pomocą Zia. Ta funkcja umożliwia szybkie tworzenie angażujących materiałów, a to daje przewagę nad konkurencją.

Jeśli początkowa odpowiedź nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz poprosić Zię o jej przeformułowanie, przekazując swoją opinię lub prosząc o inną wersję. Na podstawie Twojej informacji, Zia wykorzystuje swoje algorytmy uczenia maszynowego, aby wygenerować nową odpowiedź, uwzględniając Twoje preferencje i kontekst rozmowy.

Zia dostracza sugestie dotyczące hashtagów, obrazów i emotikonów, aby ulepszyć Twoje treści

Zia, obsługiwana przez OpenAI, pomaga ulepszać treść postów poprzez sugestie odpowiednich hashtagów i emotikonów, co przyczynia się do zwiększenia zasięgu i interakcji. Zia także upewnia się, że post ma odpowiednią długość.

W przypadku hashtagów, Zia wykorzystuje możliwości OpenAI do identyfikowania głównych tematów i motywów w Twoich treściach, sugerując popularne hashtagi związane z tymi tematami w mediach społecznościowych. Jeśli chodzi o obrazy, Zia analizuje treść tekstu i identyfikuje kluczowe obiekty, miejsca lub osoby, które mogą być powiązane z obrazami wizualnymi, sugerując odpowiednie obrazy z biblioteki obrazów Social (obsługiwanej przez Pexels).

Zia również sugeruje odpowiednie emotikony, uwzględniając nastrój i ton Twoich treści. Potrafi rozpoznać słowa wyrażające różne emocje, takie jak radość, smutek, podniecenie czy złość, i proponuje emotikony odpowiadające tym emocjom. Dzięki wsparciu sztucznej inteligencji, proces korzystania z obrazów, hashtagów i emotikon jest szybszy i łatwiejszy.

Integracja Zia z OpenAI dla Zoho Social Pomaga w efektywniejszej pracy, szybszym tworzeniu treści i oszczędzaniu czasu. 

*Uwaga: Ta integracja jest obecnie dostępna tylko w centrach danych w USA.

Jeśli masz pytania, uwagi lub chciałbyś zobaczyć demo, napisz do nas, a postaramy się odpowiedzieć najszybciej, jak to możliwe.

_____________
źródło:


Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0