Dział Marketingu - Połączenie ustrukturyzowanego procesu i doświadczenia marketingu i sprzedaży przynosi wymierne korzyści w kluczowych obszarach sprzedaży. ZOHO CRM dostarcza metody i rozwiązania zapewniające dostosowanie działań marketingowych do bieżących potrzeb sprzedaży.
Kluczowe wyzwania marketingu
Przesyłanie komunikatów
| Należy mieć pewność, że treść komunikatów marketingowych skupiona jest na potrzebach konsumentów oraz rozwiązaniach ich problemów.
|
Wprowadzanie produktu na rynek
| Należy mieć pewność, że profile segmentacji rynku i klientów oraz kanały sprzedaży odpowiadają potrzebom i problemom klientów.
|
Spójność komunikacja
| Należy mieć pewność, że wszystkie aspekty komunikacji w procesie marketingowym oraz narzędzia sprzedaży współgrają pomiędzy sobą.
|
Wsparcie sprzedaży
| Należy zapewnić wysoki poziom elastyczności sytuacyjnej dla pracowników działu sprzedaży, dostarczając im odpowiednie narzędzia i instrumenty pomocne w pracy, obrazujące kluczowe komunikaty marketingowe.
|
Zarządzanie Kampanią pozwala kierować całym procesem marketingowym w ramach, którego funkcjonuje dana kampania. Obejmuje to planowanie kampanii, przygotowanie listy do rozsyłki korespondencji, przeprowadzenie kampanii a na koniec analizę jej rezultatów.Moduł Kampanie może być wykorzystany do następujących czynności:
- Planowanie działań marketingowych i ustalanie hierarchii kampanii.
- Przedstawienie zarysu celów kampanii marketingowej.
- Zdefiniowanie wskaźników sukcesu kampanii.
- Budowanie oraz testowanie przykładowych kampanii w oparciu o dane podgrupy klientów.
- Przechowywanie i korzystanie z danych poprzednich kampanii marketingowych.
- Mierzenie efektywności kampanii w bezpośrednim połączeniu z namiarami i potencjałami.
- Śledzenie zgłoszeń klientów bezpośrednio dotyczących kampanii.
- Śledzenie realizacji zadań sprzedażowych bezpośrednio powiązanych z kampaniami.