Korzyści dla Marketingu

Korzyści dla Marketingu

04-06-2012 18:01:37 Wg Miron Matecki

Dział Marketingu - Połączenie ustrukturyzowanego procesu i doświadczenia marketingu i sprzedaży przynosi wymierne korzyści w kluczowych obszarach sprzedaży. ZOHO CRM dostarcza metody i rozwiązania zapewniające dostosowanie działań marketingowych do bieżących potrzeb sprzedaży.
 

Kluczowe wyzwania marketingu

Przesyłanie komunikatów
Należy mieć pewność, że treść komunikatów marketingowych skupiona jest na potrzebach konsumentów oraz rozwiązaniach ich problemów.
Wprowadzanie produktu na rynek
Należy mieć pewność, że profile segmentacji rynku i klientów oraz kanały sprzedaży odpowiadają potrzebom i problemom klientów.
Spójność komunikacja
Należy mieć pewność, że wszystkie aspekty komunikacji w procesie marketingowym oraz narzędzia sprzedaży współgrają pomiędzy sobą.
Wsparcie sprzedaży
Należy zapewnić wysoki poziom elastyczności sytuacyjnej dla pracowników działu sprzedaży, dostarczając im odpowiednie narzędzia i instrumenty pomocne w pracy, obrazujące kluczowe komunikaty marketingowe.
Zarządzanie Kampanią pozwala kierować całym procesem marketingowym w ramach, którego funkcjonuje dana kampania. Obejmuje to planowanie kampanii, przygotowanie listy do rozsyłki korespondencji, przeprowadzenie kampanii a na koniec analizę jej rezultatów.Moduł Kampanie może być wykorzystany do następujących czynności:
  •   Planowanie działań marketingowych i ustalanie hierarchii kampanii.
  •   Przedstawienie zarysu celów kampanii marketingowej.
  •   Zdefiniowanie wskaźników sukcesu kampanii.
  •   Budowanie oraz testowanie przykładowych kampanii w oparciu o dane podgrupy klientów.
  •   Przechowywanie i korzystanie z danych poprzednich kampanii marketingowych.
  •   Mierzenie efektywności kampanii w bezpośrednim połączeniu z namiarami i potencjałami.
  •   Śledzenie zgłoszeń klientów bezpośrednio dotyczących kampanii.
  •   Śledzenie realizacji zadań sprzedażowych bezpośrednio powiązanych z kampaniami.
Zarządzanieworkflow wspomaga automatyzację sprzedaży, marketingu i procesu wsparcia, gdzie rekordy i zadania są przypisane lub przeniesione od jednego do drugiego użytkownika, aby wykonać działania, zgodnie z ustalonymi z góry regułami. Uruchomienie reguły workflow następuje w momencie, gdy rekord spełnia określone kryteria. Główne korzyści, jakie przynosi workflow to poprawa efektywności działania przez eliminację wielu zbędnych etapów na etapie przypisywania zadań, lepsza kontrola i udoskonalanie procesu dzięki standaryzacji metod pracy i redukcji kosztów operacyjnych. Komunikacja z klientami jest bardzo istotnym elementem codziennych działań. Oprogramowanie Zoho CRM zapewnia m.in. Szablony wiadomości email usprawniające proces wysyłanie tej samej wiadomości do wszystkich odbiorców. Szablony wiadomości email mogą być użyte do wysyłania korespondencji masowej do namiarów/kontaktów jak i do wysyłania emaili z powiadomieniem do użytkowników Zoho CRM po uruchomieniu reguły workflow.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0