Wielokanałowość komunikacji

Wielokanałowość komunikacji

10-04-2018 18:33:33 Wg Miron Matecki

Wielokanałowość komunikacji

Łącz się w czasie rzeczywistym z potencjalnymi i pozyskanymi klientami przez wszystkie kanały komunikacji, od wiadomości e-mail do telefonu, czatu na żywo, a nawet mediów społecznościowych. Sygnały sprzedażowe powiadomią Cię, gdy osoba przegląda Twoją stronę www, czyta Twoją kampanię e-mailową lub kontaktuje się z Twoją marką poprzez media społecznościowe.

Sygnały sprzedażowe

Połącz wszystkie swoje kanały komunikacji w sposób zorganizowany i dotrzyj do każdego potencjalnego klienta.
Czytaj więcej

Email

Zobacz wiadomości e-mail zorganizowane zgodnie z lejkiem sprzedaży CRM i odpowiadaj klientom,  bezpośrednio z Zoho.
Czytaj więcej

Telefony

Kliknij, aby połączyć się klientem. Kontaktuj się z klientami przez telefon w CRM za pomocą jednego kliknięcia.
Czytaj więcej

Social

Zobacz, co ludzie mówią o Twojej marce i przesyłaj kontakty z mediów społecznościowych do swojego CRM.
Czytaj więcej

Chat na żywo

Zainicjuj czat na żywo z osobami odwiedzającymi Twoją stronę internetową, aby dowiedzieć się skąd przychodzą, czego szukają oraz czy są nowi czy powracający.
Czytaj więcej

Portale

Pozwól swoim klientom, dostawcom i partnerom uzyskać dostęp do wcześniej realizowanych zakupów, zgłoszeń i faktur za pośrednictwem portalu.
Czytaj więcej

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0