Wielokanałowość komunikacji

Wielokanałowość komunikacji

10-04-2018 18:33:33 Wg Miron Matecki

Wielokanałowość komunikacji

Łącz się w czasie rzeczywistym z potencjalnymi i pozyskanymi klientami przez wszystkie kanały komunikacji, od wiadomości e-mail do telefonu, czatu na żywo, a nawet mediów społecznościowych. Sygnały sprzedażowe powiadomią Cię, gdy osoba przegląda Twoją stronę www, czyta Twoją kampanię e-mailową lub kontaktuje się z Twoją marką poprzez media społecznościowe.

Sygnały sprzedażowe

Połącz wszystkie swoje kanały komunikacji w sposób zorganizowany i dotrzyj do każdego potencjalnego klienta.
Czytaj więcej

Email

Zobacz wiadomości e-mail zorganizowane zgodnie z lejkiem sprzedaży CRM i odpowiadaj klientom,  bezpośrednio z Zoho.
Czytaj więcej

Telefony

Kliknij, aby połączyć się klientem. Kontaktuj się z klientami przez telefon w CRM za pomocą jednego kliknięcia.
Czytaj więcej

Social

Zobacz, co ludzie mówią o Twojej marce i przesyłaj kontakty z mediów społecznościowych do swojego CRM.
Czytaj więcej

Chat na żywo

Zainicjuj czat na żywo z osobami odwiedzającymi Twoją stronę internetową, aby dowiedzieć się skąd przychodzą, czego szukają oraz czy są nowi czy powracający.
Czytaj więcej

Portale

Pozwól swoim klientom, dostawcom i partnerom uzyskać dostęp do wcześniej realizowanych zakupów, zgłoszeń i faktur za pośrednictwem portalu.
Czytaj więcej

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0