Nowe aktualizacje Zoho CRM #3: doświadczenie uzytkownika

Nowe aktualizacje Zoho CRM #3: doświadczenie uzytkownika

29-12-2022 12:29:35 Wg Z Partner

Nowe aktualizacje Zoho CRM 

#3 doświadczenie użytkownika

Canvas dla Zoho CRM była kamieniem milowym w staraniach, aby pomóc firmom naprawdę dostosować Zoho CRM do indywidualnych potrzeb. Umożliwiło to dopasowanie wyglądu i sposobu działania Zoho CRM do różnych ról i potrzeb branżowych w firmie, dzięki czemu mamy teraz większą personalizację, lepsze wrażenia użytkownika i większą adaptację po wdrożeniu w całej organizacji. Zobacz jakie nowości pojawiły się w aktualizacjach.

Doświadczenie użytkownika

Rozszerzenie palety Canvas 

  • Obsługa obrazów własnych — mamy teraz dedykowany element obrazu, dzięki czemu możesz teraz przesyłać obrazy bezpośrednio ze swojego urządzenia, a nie tylko za pośrednictwem adresów URL. Możesz także uzyskać dostęp do wszystkich obrazów dodanych wcześniej w Canvas, dzięki czemu możesz ich ponownie używać w różnych modułach za pośrednictwem dedykowanej karty Moje obrazy.

 

  • Dodawaj i ponownie wykorzystuj komponenty — Masz dość odtwarzania swoich ulubionych projektów dla podobnych przekrojów w różnych modułach? Nie martw się, ponieważ masz teraz możliwość zapisania określonych komponentów w projekcie jako „komponentów wielokrotnego użytku”, które następnie można ponownie wykorzystać w różnych modułach lub szablonach.

  • Dodaj style do ustawień wstępnych ta funkcja została rozszerzona, aby obejmować różne elementy w Canvas. Jeśli stworzyłeś styl, który ci się podoba, dla różnych elementów, można go zapisać jako ustawienia wstępne, a następnie używać do tego samego elementu w różnych modułach. Dostosowanie za jednym kliknięciem!

 

 

Kompozycja wiadomości e-mail - ulepszenie interfejsu 

Zeszłoroczna aktualizacja poczty e-mail Zoho CRM przyniosła bardzo potrzebne zmiany jakościowe w sposobie pisania i wysyłania wiadomości e-mailPływające okno kompozycji wiadomości e-mail, predefiniowane style i rozmiary czcionek zależne od różnych adresów e-mail i powiązanych z nimi podpisów oraz funkcja sprawdzania pisowni i autouzupełniania Zia, to tylko niektóre z najnowszych dodatków, jakie pojawiły się w ciągu ostatniego roku.

Możesz teraz dowolnie zmieniać rozmiar okna kompozycji wiadomości e-mail i przenosić je, aby łatwo odwoływać się do zapisu CRM podczas pisania wiadomości. Dodatkowo, sekcja załączników może zostać zwinięta, dając Ci więcej miejsca w oknie kompozycji do pracy nad swoimi emailami.





__________________________________________________
Pracuj wydajniej dzięki aplikacjom Zoho. Chcesz przetestować jeden z najlepszych na rynku systemów do zarządzania klientami? Przez 15 DNI wypróbuj ZA DARMO wszystkie funkcje. Skontaktuj się z nami jeśli masz jakikolwiek pytania, a nasz zespół doradzi Ci jak poprawić wydajność biznesu z produktami Zoho.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0