Nowe możliwości dla małych firm: świętujemy rok Zoho Bigin. 

Nowe możliwości dla małych firm: świętujemy rok Zoho Bigin. 

11-06-2021 12:44:08 Wg Z Partner

Więcej funkcji, więcej możliwości:
​świętujemy rok z Zoho Bigin.

Zoho Bigin skończył w maju pierwszy rok.  Wiele małych firm zaufało nowemu narzędziu od Zoho, zmuszając tym samym twórców do jeszcze cięższej pracy nad stworzeniem najbardziej przyjaznego dla kieszeni rozwiązania CRM dla każdego, kto marzy o założeniu firmy. Efektem tych wytężonych działań są coraz nowsze rozwiązania dodawane do programu Zoho. Bigin pomaga teraz tysiącom małych firm bez wysiłku sprzedawać, rozwijać się i działać bez przerwy. Poznaj nowe, niezwykle przydatne funkcje. 

CRM, który działa wszędzie...

Przede wszystkim Bigin musi pracować dla Ciebie, pomagając obsługiwać wszystkie skomplikowane szczegóły w pracy Twojej firmy. Po drugie, musi być wystarczająco elastyczny, aby współpracować z innymi aplikacjami używanymi w firmie i wtapiać się w mały ekosystem. Po trzecie, musi informować Cię na bieżąco, gdziekolwiek jesteś, bez konieczności siadania za każdym razem przed laptopem. Opierając się na tych założeniach Zoho wprowadziło szereg nowych funkcji i ulepszeń.


"Zwijaj" zbędne  informacje.


Zbyt wiele informacji stłoczonych na jednym ekranie może być dla niektórych użytkowników przytłaczające. Czasami nie potrzebujesz wiedzieć aż tyle o etapach poszczególnych działań i wolisz to pominąć lub sprawnie ... "zwinąć". Ta funkcja umożliwia zwijanie mniej ważnych elementów, dzięki czemu możesz skupić się na tych, które mają najwyższy priorytet.

Dodawaj etapy i zmieniaj nazwy modułów.


Wraz z rozwojem małych firm rozwija się ich działalność. Aby łatwo dostosować się do tego rodzaju zmian, dodano proste, jednoetapowe czynności, aby zrobić więcej miejsca. Jeśli musisz zmienić kolejność etapów lub dodawać nowe,  ta nowa funkcja pozwala zwyczajnie przeciągać je i upuszczać w dowolnym miejscu przepływu treści. W najnowszej odsłonie Bigin oferuje także możliwość zmiany nazw modułów na dowolne, którymi posługujesz się w swojej firmie.

Szybsze i praktyczne wyszukiwanie.

W tym roku zdynamizowane funkcję wyszukiwania, aby ograniczyć czynności wymagane do wyszukiwania i edytowania rekordów. Na przykład, jeśli potrzebujesz znaleźć kontakt, aby edytować jego numer telefonu lub zmienić jego właściciela na innego użytkownika, byłby to wieloetapowy proces wyszukiwania kontaktu, kliknięcia go, odwiedzenia modułu, wprowadzenia zmian i następnie ich zapisywanie. Dlatego teraz możesz edytować rekordy bezpośrednio z paska wyszukiwania, bez konieczności odwiedzania modułu, do którego należy rekord.

Nagrywanie, przekazywanie i kolejkowanie połączeń.

Często zdarza się , że nie możesz sobie przypomnieć kluczowych szczegółów z rozmowy telefonicznej. Jeśli jesteś małą firma oznacza to, że nie masz dedykowanego zespołu obsługi klienta, który pilnowałyby komunikacji. Praca solo oznacza, że wiele informacji musisz zapamiętać i wdrożyć właśnie Ty.

Bardzo pomocna może być nowa funkcja nagrywania rozmów w Bigin. Pozwala użytkownikom nagrywać rozmowy i przechowywać je jako pliki audio w aplikacji, aby móc je odtwarzać w dowolnym momencie. Dodatkowo funkcja przekazywania połączeń pozwala przekierować rozmowę do innych użytkowników Bigin w Twojej organizacji. W ten sposób małe firmy mogą mieć pewność, że ważne połączenia nie zostaną przegapione. 

A jeśli podczas Twojej rozmowy napływa coraz więcej połączeń, włącz funkcję "kolejkowania", dzięki czemu gdy linia staje się wolna, następna osoba w kolejce jest automatycznie łączona z Tobą. Zapewnia to również komfort dla dzwoniących, że ich połączenia zostaną odebrane, bez względu na czas oczekiwania.

Bigin i płynna współpraca z innymi aplikacjami.


Słowo klucz to integracja API. Oznacza to, że Twój CRM  będzie współpracował z innymi aplikacjami, z których korzystasz w małej firmie. Od spotkań i e-maili po księgowość i faktury.


W tym roku Bigin otrzymał doskonałe dodatki do swojej stale rosnącej listy integracji, takie jak  integracja Zoho Books i Invoice — absolutnie najlepszy sposób na połączenie wszystkich danych dotyczących sprzedaży i księgowości oraz zsynchronizowanie ich w czasie rzeczywistym.

Inne wprowadzone integracje natywne to:

  • Mailchimp do pomocy w marketingu e-mailowym.
  • Zoho Forms do tworzenia formularzy dla stron internetowych i zbierania odpowiedzi użytkowników.
  • Zoho CRM, jeśli Twój główny zespół sprzedażowy potrzebuje więcej mocy do swoich zadań sprzedażowych.
  • Zoho Sites, aby łatwo osadzić formularze internetowe prosto z Bigin.
Bigin łączy sie już  z popularnymi integracjami,  jak: Google Workspace, MS Office 365, Zoho Campaigns, Zoho Desk, Zoho Meeting, a jeśli potrzebujesz połączyć się z aplikacją, z którą Zoho jeszcze nie ma integracji, możesz łatwo to zrobić poprzez Zoho Przepływ i Zapier. Dzięki integracji z Zapier lub Zoho Flow firmy mogą płynnie łączyć się z tysiącami innych aplikacji.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0