Nowe zadania w Zoho Mail. Ulepszona przestrzeń robocza.

Nowe zadania w Zoho Mail. Ulepszona przestrzeń robocza.

12-11-2021 11:35:38 Wg Z Partner

Nowe zadania w Zoho Mail

Ulepszona przestrzeń robocza.

Sposób, w jaki pracujemy, nieustannie ewoluuje, a ludzie poszukują narzędzi ułatwiających nowoczesne zarządzanie zadaniami. Zwłaszcza teraz, kiedy sytuacja spowodowana COVID-19 popycha nas w kierunku hybrydowego środowiska pracy. Praca zdalna utrudnia zarządzanie zadaniami, efektywną komunikację i współpracę zespołową.  Wyzwania te wymagają wyrafinowanego i ulepszonego narzędzia, które może zrekompensować brak wspólnych obszarów roboczych, jednocześnie zwiększając produktywność organizacji. Na te potrzeby odpowiada nowy Zoho Mail. Narzędzie do zarządzania zadaniami z najnowocześniejszym interfejsem użytkownika i mnóstwem zupełnie nowych funkcji, które pomogą Twojemu zespołowi rozwijać się w rozwiniętym miejscu pracy.


Co nowego w Zoho Mail?
​Zadania grupowe dla lepszej współpracy

Jednym z największych wyzwań, przed jakimi stają dziś organizacje, jest niewłaściwa komunikacja między zespołami. Bez odpowiedniego narzędzia zespoły zdalne lub hybrydowe tracą odpowiedzialność i przejrzystość.  Dzięki Tasks by Zoho Mail możesz informować swój zespół za pomocą zadań grupowych. Oznacza to, że każda część odpowiedniej grupy może automatycznie zobaczyć Twoje zadania grupowe, a Ty możesz zobaczyć ich zadania. 

Uproszczony widok

Bez względu na to, ile przydatnych funkcji ma narzędzie, jest ono bezużyteczne bez sprawnego interfejsu użytkownika. Dlatego nowy interfejs  aplikacji Zoho jest bardziej intuicyjny. Kontekstowo pogrupowane zostały: ulubione menu po lewej stronie, statystyki na górze każdej sekcji i włączone zostały nowe widoki, takie jak tablice Kanban, dzięki czemu sposób, w jaki postrzegasz swoje zadania, jest bardziej wydajny.

Wydajniejsze zespoły i lepsza współpraca

Promowanie współpracy oznacza umożliwienie zespołom łatwiejsze angażowanie się, łączenie i udostępnianie informacji. Tasks by Zoho Mail umożliwia przydzielanie pracy współpracownikom i omawianie pomysłów i perspektyw w formie komentarzy czy stylu social media.

Zarządzaj wszystkimi zadaniami Zoho w jednym miejscu

Wiele organizacji korzysta z dużej ilości aplikacji do zarządzania zadaniami lub do obsługi różnego rodzaju zadań. Jednym z wyzwań stojących przed tymi organizacjami jest brak przestrzeni do konsolidacji i przeglądania wszystkich tych zadań jednocześnie z innych aplikacji.

Dzięki ujednoliconemu widokowi, Tasks by Zoho Mail umożliwia zarządzanie zadaniami Zoho Projects, Zoho CRM, Zoho Connect i Zoho People — wszystko w jednym miejscu. Oprócz przeglądania istniejących zadań, możesz także dodawać nowe zadania do wybranej aplikacji.

Zadania zorganizowane do perfekcji

Uporządkowane zadania to oszczędność czasu. Nie musisz go tracić  na szukanie swojego zadania i jego odpowiednich danych. Uporządkuj swoje zadania tak, jak lubisz, mapując je w wybranych przez siebie tagach i kategoriach.

Zastanów się, na jakim etapie znajdują się Twoje zadania, dodając niestandardowe statusy i śledź nawet najprostszy ruch. Ale to nie wszystko! Nowy Zoho Mail to także: ustawianie daty rozpoczęcia zadań, tworzenie niestandardowych pól dla dodanych informacji, ulepszone opcje filtrowania i sortowania — aby zapewnić jak najlepsze wrażenia podczas zarządzania zadaniami.

Przetestuj je i daj nam znać, które są dla Ciebie najbardziej przydatne!

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0