Zarządzanie tematami w email marketingu

Zarządzanie tematami w email marketingu

08-10-2021 10:21:18 Wg Z Partner

Nowa funkcja w Zoho Campaigns:
​zarządzanie targetowanymi kampaniami.

Skuteczna komunikacja polega na dostarczaniu właściwych informacji właściwym odbiorcom. Marketerzy i copywriterzy spędzają większość swojej pracy na szukaniu złotego środka w dotarciu do klientów. Ale zamiast szukać odpowiedzi w wielu miejscach, może prostu nie zapytać odbiorców, czego oczekują i jak odpowiednio się z nimi komunikować?

Pojawienie się mediów społecznościowych wywołało znaczące zmiany w komunikacji marketingowej. Użytkownik końcowy otrzymał  możliwość wyboru. Wśród dyskusji na temat prywatności i ochrony danych, pojawił się głos, że umożliwienie odbiorcom kontroli nad ich informacjami może zapewnić długotrwałą relację.

Te wnioski  przyczyniły się do wprowadzenia pewnych zmian w funkcji zarządzania tematami w Zoho Campaigns. Aplikacja została zaprojektowana tak, aby dążyć do ukierunkowanej komunikacji, pozwalać subskrybentom wybrać tematy, które ich interesują, czy to biuletyny, aktualizacje produktów, materiały marketingowe i inne.

Zarządzanie kampaniami targetowanymi- dlaczego warto?

Co daje nowa funkcja w Zoho Campaigns:

  • Niski współczynniki rezygnacji z subskrypcj z dobrymi współczynnikami otwarć i kliknięć
  • Pomaga budować trwałe relacje z klientami
  • Prowadzi Cię w wysyłaniu spersonalizowanych treści
  • Lepsza ogólna dostarczalność

W jaki sposób firmy każdej wielkości mogą korzystać z zarządzania tematami?

Przykład 1 (dla nowych użytkowników):

 Wyobraź sobie markę modową o nazwie Zylker, której działania są rozmieszczone w wielu branżach. Obejmują one linię odzieży o nazwie Zylker Clothing, internetowy sklep z akcesoriami o nazwie Zylker Style oraz linię do makijażu o nazwie Zylker Cosmetics.

Jak zarządzać tematami?

 Podczas wybierania i tworzenia tematów w kampaniach Zoho, Zylker jest wymieniany jako marka. Zylker Clothing, Zylker Style i Zylker Cosmetics to nazwy produktów. W ramach każdego produktu znajduje się wiele tematów, takich jak aktualizacje produktów, biuletyny, wiadomości e-mail dotyczące marketingu i ankiet itp. 

Przykład 2 (dla istniejących użytkowników):

Zylker jest istniejącym użytkownikiem Zoho Campaigns i już zidentyfikował swoich odbiorców do wysyłania aktualizacji na temat produktów i promocji. Jednak firma od czasu do czasu wysyła swoim subskrybentom także biuletyny z ankietami.

W nowym systemie zarządzania tematami Zylker musi przypisać odpowiednie tematy do swoich kontaktów, kampanii e-mailowych i przepływu pracy, aby wysyłać e-maile. Jeśli tematy zostały już dodane do organizacji, zostaną przeniesione do odpowiedniej hierarchii tematów,  aby pasowały do ​​nowej wersji. Jeśli jednemu z ich klientów przypisano tematy Marketing i Newsletter, to nie będą otrzymywać wiadomości e-mail związanych z aktualizacjami produktów ani żadnym innym tematem.

Nowy system zarządzania tematami 

Chociaż istniejąca hierarchia ( marka oraz marka-produkt) pozostaje taka sama, marketing e-mailowy i zarządzanie tematami są nierozłączne w kampaniach Zoho.

  •  W nowej konfiguracji można powiązać jeden lub więcej tematów z każdym kontaktem, a nie z listą, tj. każdy kontakt wprowadzony do Kampanii Zoho poprzez import lub transfer może być przypisany do tematu.
  •  Każda wysyłana kampania e-mailowa wymaga wybrania tematu, oprócz wybranych list adresowych lub segmentów. Ten sposób ma zagwarantować, że Twoja kampania zostanie wysłana tylko do tych, którzy są powiązani z tym konkretnym tematem. Na przykład, wyślij promocyjną kampanię dotyczącą Webinaru do kontaktów z Twojej listy mailingowej powiązanych z tematem Webinary. 
  • Twoje kontakty mogą wybrać swoje preferencje tematyczne za pomocą łącza Zarządzaj preferencjami w stopce wiadomości e-mail.
  •  Jeśli użytkownik konfiguruje tematy po raz pierwszy, zostanie mu udostępniony temat domyślny o nazwie „Marketing”, z którego później będzie mógł korzystać.
Kiedy przełączyć się na nową konfigurację?

Możesz przełączyć się na nową konfigurację tematów w dowolnym momencie przed 30 września 2022 r. ,  Gdy to zrobisz, pomożemy Ci przenieść wszystkie istniejące tematy do nowej konfiguracji.

Jeśli jeszcze nie korzystasz z Zoho Campaigns, sprawdź jak działa aplikacja do zarządzania e-mail marketingiem.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0