Rozwiń swoje horyzonty
w mediach społecznościowych.
Przedstawiamy Wam największą dotychczasową premierę! Na 6-cio lecie Zoho Social - zupełnie nowa odświeżona platforma do zarządzania mediami społecznościowymi. Wiele nowych funkcji i integracji, które mają na celu podniesienie poziomu Twojej strategii marketingowej w mediach społecznościowych. A więc do rzeczy....
Video Marketing
Wideo rządzi w mediach społecznościowych, dlatego firmy zwiększają swoje wysiłki w kwestiach wideo marketingu. Poznaj więc najnowszego partnera integracyjnego Zoho, który pomoże Ci w dążeniu do tego celu - YouTube!
Teraz dzięki Zoho Social możesz publikować i planować treści wideo bezpośrednio na swoich kanałach YouTube, śledzić wyniki każdego filmu i odpowiadać na zaangażowanie w czasie rzeczywistym. Możesz śledzić wyniki swojego kanału za pomocą solidnego zestawu raportów i analiz YouTube. Obejmuje on wszystko, od statystyk widzów, najczęściej oglądanych treści, a nawet szczegółowe informacje, takie jak liczba minut spędzonych na oglądaniu treści wideo. Raporty możesz wyeksportować lub udostępnić swojemu zespołowi i klientom!
To nie wszystko! Zoho Social pozwala teraz ustawić niestandardową miniaturę wideo dla Twoich treści podczas publikowania. Funkcja niestandardowych miniatur pozwala wybrać miniaturę z ramek wideo lub skorzystać z sugestii miniatur Zoho Social. Możesz również przesłąć wybrany obraz lub projekt, aby dodać je jako miniatury filmów.
Przepływy pracy w zespole.
Dzięki nowym funkcjom zatwierdzania treści i przepływu pracy możesz teraz lepiej współpracować ze swoim zespołem przy przenoszeniu treści w strumieniu. Możesz to zrobić, konfigurując własny system zatwierdzania i optymalizując schemat publikowania w mediach społecznościowych. Do opcji zatwierdzania na pulpicie nawigacyjnym możesz przypisać określonych członków zespołu jako osoby zatwierdzające. Będą mogły one moderować i publikować wersje robocze. Możesz również nadawać statusy osobom z twojego teamu jako wydawcy lub współtwórcy. W ten sposób zespoły mogą mieć większą kontrolę redakcyjną nad wychodzącymi treściami.
Publikowanie
Publikowanie ma kluczowe znaczenie dla każdej strategii marketingowej w mediach społecznościowych. W tej aktualizacji dodano sporą liczbę narzędzi i mikro ulepszeń:
- parametry UTM
Jeśli zastanawiasz się, które kanały uzyskują najwięcej wyświetleń dla Twoich adresów URL, ta funkcja pomoże Ci odpowiedzieć na to pytanie. Dołączając parametry UTM do linków, które publikujesz z Zoho Social, możesz śledzić ruch w mediach społecznościowych. Analizę parametrów wykonasz za pomocą narzędzia analitycznego, takiego jak Google Analytics.
- pierwszy komentarz
Każdy, kto zna się na marketingu w mediach społecznościowych, zna wartość pierwszego komentarza na Instagramie . Tutaj zamieszczasz wszystkie szczegóły, hashtagi i dodatkowe informacje, które nie zmieszczą się w Twoim wpisie. W Zoho Social możesz teraz wstępnie załadować pierwszy komentarz do swojego posta na Instagramie i zaplanować go razem z samym postem. Możesz to zrobić bezpośrednio z okna publikowania.
Dodając odpowiednie słowa kluczowe i hashtagi w swoim pierwszym komentarzu na Instagramie, możesz zoptymalizować zasięg postu, aby uzyskać lepsze wyniki w wyszukiwarce i dostać się na Explore Page.
- planowanie retweetów
Zarządzanie treścią
- RSS
Nie zawsze łatwo jest zarządzać treścią w zespole zajmującym się mediami społecznościowymi. Możesz to zmienić z kolejną funkcją RSS w Zoho Social. Otrzymuj wszystkie ulubione treści ze swojej witryny prosto do skrzynki odbiorczej RSS . Dodaj swoje ulubione strony internetowe jako osobne kanały i przełączaj się między nimi, aby czytać fragmenty artykułów. Możesz wybierać zawartość z kanałów RSS w dowolnym momencie i udostępniać artykuły swoim odbiorcom w mediach społecznościowych, publikując je lub planując publikację na później.
- biblioteka mediów
- cloud picker
Dzięki nowej integracji LinkedIn Lead Ads w Zoho Social, twoja praca z LinkedIn będzie jeszcze lepsza . To przydatny dodatek do pulpitu nawigacyjnego, który może pomóc w zarządzaniu wszystkimi potencjalnymi klientami zebranymi z formularzy LinkedIn.
Dzięki LinkedIn Lead Ads możesz promować ukierunkowane treści wśród profesjonalistów i określonych osób z branży oraz gromadzić więcej informacji kontaktowych . Dzięki Zoho Social dane te można bezproblemowo przechwytywać i analizować. Szczegóły potencjalnego klienta można również zsynchronizować z pulpitem sprzedażowym Zoho CRM, poprzez mapowanie pól formularza.
Działaj sprawniej z zShare
Wcześniej można było używać bezpłatnego rozszerzenia przeglądarki zShare, aby udostępniać teksty, linki i obrazy z odwiedzanych witryn internetowych. Dzięki kilku przydatnym usprawnieniom, zShare jest teraz w stanie znacznie przyspieszyć i ułatwić selekcjonowanie treści:
zShare z Google
Kiedy trafisz na jakiekolwiek wyszukiwanie w Google, przycisk zShare zasugeruje powiązane słowa kluczowe i wyniki użytkownika pobrane z Twittera, abyś mógł je sprawdzić.
zShare na Twitterze i Facebooku
Znalazłeś interesującego tweeta lub post na Facebooku, który chcesz udostępnić? Naciskając przycisk zShare, który pojawia się pod tweetem lub postem, możesz to zrobić bezpośrednio lub zaplanować na później.
Pobierz rozszerzenie
Jeśli korzystasz już z Zoho Social, rozszerzenie zShare można pobrać tutaj .