Zoho Social:
najprostszy sposób na zarządzanie markami
w mediach społecznościowych.
Planuj nieograniczoną liczbę postów, monitoruj to, co jest ważne i twórz niestandardowe raporty,
aby analizować wydajność mediów społecznościowych za pomocą Zoho Social.
*Za darmo przez 14 dni. Bez zobowiązań.
Zaplanuj posty,
aby zaoszczędzić czas
Publikowanie kalendarza
Wyświetlaj podgląd zaplanowanych postów, przeciągaj i upuszczaj, aby zmienić harmonogram i zarządzać strumieniem treści - z poziomu jednego ekranu.
Kolejność zawartości
Utwórz harmonogram publikowania z unikalnymi przedziałami czasowymi. Możesz też polegać na prognozach SmartQ, aby publikować wtedy, kiedy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni.
Harmonogram zbiorczy
Robisz sobie długą przerwę? Użyj arkusza kalkulacyjnego, aby utworzyć dowolną liczbę postów w mediach społecznościowych i zaplanować je za jednym razem.
Elastyczny
pulpit nawigacyjny
Panel słuchania
Utwórz kolumny, aby śledzić opinie, słowa kluczowe lub wzmianki. Buduj nowe relacje, odkrywając i uczestnicząc w odpowiednich rozmowach w kanałach społecznościowych.
Live stream
Sledź przychodzące wiadomości i powiadomienia na bieżąco. Uzyskaj cały kontekst, którego potrzebujesz, aby odpowiedzieć każdemu, kto wchodzi w interakcję z Twoją marką w mediach społecznościowych.
Bezpośrednie wiadomości
Odpowiadaj w tekście na wszystkie wiadomości, które otrzymujesz na Facebooku i Twitterze. Sprawdź informacje o profilu nadawcy i zobacz, kto z Twojego zespołu odpowiedział.
Współpracuj
ze swoim zespołem
Rozmawiaj
Rozpocznij nową dyskusję, porozmawiaj o zaangażowaniu influencerów lub kliknij Porozmawiaj o wszystkim, o czym warto porozmawiać.
Role i uprawnienia
Zaangażuj swoich współpracowników i stwórz dla nich określone role. Określ, do których kanałów społecznościowych i funkcji mają dostęp.
Oznacz swój zespół
Oznacz członków swojego zespołu, aby otrzymywać feedback. Możesz też @wspominać o nich w rozmowach, aby zachęcić ich do udziału.
Przeanalizuj
wyniki swojej marki
Statystyki i analizy
Dowiedz się, skąd pochodzą Twoi obserwatorzy, jakie treści lubią, co mówią o Tobie Twoje znajomości, oraz odkrywaj inne wskaźniki potrzebne do analizy wyników Twojej marki.
Raporty niestandardowe
Wybierz spośród szerokiej gamy narzędzi analitycznych, aby dostosować raporty dla wielu kanałów społecznościowych. Zwiększ atrakcyjność wizualną swoich raportów dzięki kolorowym wykresom.
Zaplanuj raporty
Skonfiguruj harmonogram, określ częstotliwość postów i zautomatyzuj raporty, które mają być dostarczane Twojemu zespołowi w wybranym przez Ciebie czasie.
Zbuduj najlepszy wizerunek swoich marek
w mediach społecznościowych.
Wypróbuj 15-dniowy bezpłatny okres próbny. Karta kredytowa nie jest wymagana.
* Za darmo przez 14 dni. Bez zobowiązań.