Zoho Social:
najprostszy sposób na zarządzanie markami 
w mediach społecznościowych.

Planuj nieograniczoną liczbę postów, monitoruj to, co jest ważne i twórz niestandardowe raporty,
aby analizować wydajność mediów społecznościowych za pomocą Zoho Social.


TWÓJ DOSTĘP DO ZOHO SOCIAL

Harmonogram

Zaplanuj swoje posty na okresy, kiedy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni. Wybierz jedną z  najlepszych sugerowanych prognoz lub utwórz własny harmonogram publikacji.

Kalendarz

Wizualizuj feed  za pomocą intuicyjnego kalendarza publikacji, który umożliwia organizowanie postów w dowolny sposób. Zadbaj o to, aby Twoi odbiorcy  otrzymywali atrakcyjne treści.

Współpraca

Podgląd wszystkich twoich social mediów na jednej karcie sprawia, że  zawsze jesteś na bieżąco. Odpowiadaj w czasie rzeczywistym i kontaktuj się z odbiorcami tak często, jak chcesz.

Analizy

Dowiedz się więcej o swoich odbiorcach i relacjach jakie tworzą. Korzystaj z gotowych raportów lub twórz nowe od podstaw w oparciu o statystyki, które są dla Ciebie ważne.

Zaplanuj posty, 
aby zaoszczędzić czas

Publikowanie kalendarza

Wyświetlaj podgląd zaplanowanych postów, przeciągaj i upuszczaj, aby zmienić harmonogram i zarządzać strumieniem treści - z poziomu jednego ekranu.

Kolejność zawartości

Utwórz harmonogram publikowania z unikalnymi przedziałami czasowymi. Możesz też polegać na prognozach SmartQ, aby publikować wtedy, kiedy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni.

Harmonogram zbiorczy

Robisz sobie długą przerwę? Użyj arkusza kalkulacyjnego, aby utworzyć dowolną liczbę postów w mediach społecznościowych i zaplanować je za jednym razem.

Elastyczny 
pulpit nawigacyjny

Panel słuchania

Utwórz kolumny, aby śledzić opinie, słowa kluczowe lub wzmianki. Buduj nowe relacje, odkrywając i uczestnicząc w odpowiednich rozmowach w kanałach społecznościowych.

Live stream

Sledź przychodzące wiadomości i powiadomienia na bieżąco. Uzyskaj cały kontekst, którego potrzebujesz, aby odpowiedzieć każdemu, kto wchodzi w interakcję z Twoją marką w mediach społecznościowych.

Bezpośrednie wiadomości

Odpowiadaj w tekście na wszystkie wiadomości, które otrzymujesz na Facebooku i Twitterze. Sprawdź informacje o  profilu nadawcy i zobacz, kto z Twojego zespołu odpowiedział.

Współpracuj
​ze swoim zespołem

Rozmawiaj

Rozpocznij nową dyskusję, porozmawiaj o zaangażowaniu influencerów lub kliknij Porozmawiaj o wszystkim, o czym warto porozmawiać.

Role i uprawnienia

Zaangażuj swoich współpracowników i stwórz dla nich określone role. Określ, do których kanałów społecznościowych i funkcji mają dostęp.

Oznacz swój zespół

 Oznacz członków swojego zespołu, aby otrzymywać feedback. Możesz też @wspominać  o nich w rozmowach, aby zachęcić ich do udziału.

Przeanalizuj 
wyniki swojej marki

Statystyki i analizy

Dowiedz się, skąd pochodzą Twoi obserwatorzy, jakie treści lubią, co mówią o Tobie Twoje znajomości, oraz odkrywaj inne wskaźniki potrzebne do analizy wyników Twojej marki.

Raporty niestandardowe

Wybierz spośród szerokiej gamy narzędzi analitycznych, aby dostosować raporty dla wielu kanałów społecznościowych. Zwiększ atrakcyjność wizualną swoich raportów dzięki kolorowym wykresom.

Zaplanuj raporty

Skonfiguruj harmonogram, określ częstotliwość postów i zautomatyzuj raporty, które mają być dostarczane Twojemu zespołowi w wybranym przez Ciebie czasie.

Zbuduj najlepszy wizerunek swoich marek 
w mediach społecznościowych.

Wypróbuj 15-dniowy bezpłatny okres próbny. Karta kredytowa nie jest wymagana.

TWÓJ DOSTĘP DO ZOHO SOCIAL
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.