Obsługa klienta i marketing w podróży na iOS15 oraz iPadOS15

Obsługa klienta i marketing w podróży na iOS15 oraz iPadOS15

15-10-2021 12:47:05 Wg Z Partner

Aplikacje Zoho na iOS15 oraz iPadOS15:
​czyli jak działa Zoho Desk i Zoho Campaigns w nowym systemie iOS?

Firma Apple ogłosiła niedawno wprowadzenie nowych systemów operacyjnych iOS 15 i Ipad OS 15. Zapewniają  one użytkownikom szereg ulepszeń, które dają większą kontrolę nad tym kiedy i w jaki sposób widzą informacje na swoich urządzeniach. Zoho jak zawsze czuwa nad wszelkimi zmianami.  Wzięto więc pod uwagę te udogodnienia, wprowadzając w swoich produktach Zoho Desk i Zoho Campaigns funkcje,  które mają poprawić wrażenia użytkownika i sprawić, że mobilne wsparcie klienta poprzez aplikacje będzie jeszcze łatwiejsze.

Co nowego w Zoho Desk?

Skoncentruj się na tych zadaniach, które są ważne

Tryb Focus firmy Apple w iOS 15 i iPadOS 15 pozwala filtrować powiadomienia z aplikacji na podstawie tego, w co się angażujesz. Istnieje jednak możliwość włączenia tzw. powiadomień wrażliwych. W Zoho Desk użytkownicy mogą włączyć te przypomnienia o zadaniach w preferencjach powiadomień swojej aplikacji, a także określić działy, z których chcą otrzymywać przypomnienia. Gwarantuje to, że otrzymujesz tylko te powiadomienia z pracy, które naprawdę są ważne, przez co nie rozpraszasz swojej uwagi na rzeczy zbędne.

Ulepszona wielozadaniowość na iPadzie

Wraz z aktualizacją iPadOS 15 dla iPada firma Apple zwiększyła możliwości wielozadaniowości dla swoich użytkowników. Nowa i intuicyjna aktualizacja pracę z wieloma ekranami jednocześnie, oraz przestawianie ważnych zadań, które można wyśrodkować na urządzeniu.

Zoho Desk zaktualizowało swoje funkcje i teraz użytkownicy iPadOS15  mogą tworzyć wiadomości e-mail z odpowiedziami lub przeglądać dane kontaktowe klientów z wyraźnie przesuniętym do środka głównym ekranem, podczas gdy pozostałe ekrany są przyciemnione w tle. Oprócz tego możesz również zmienić położenie ekranu, tak jak każdy inny ekran, za pomocą nowych kontrolek wielozadaniowości.

Inteligentne widżety

Kiedy w zeszłym roku Apple zaprezentował swój Smart Stack, Zoho Desk wprowadził widżety wraz z wydaniem iOS 14.  I cały czas pracujemy nad poprawą wrażeń użytkownika podczas korzystania z widżetów.

iOS 15 i IPadOS 15 włączają sugestie widżetów na podstawie sposobu korzystania z aplikacji. Na przykład, jeśli przedstawiciel pomocy technicznej, korzystając z informacji udostępnionych przez Zoho Desk, będzie śledził swoje otwarte zgłoszenia w aplikacji, zasugeruje widżet pokazujący otwarte zgłoszenia. W ten sposób może upewnić się, że niczego nie przegapi.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0