Aplikacje Zoho na iOS15 oraz iPadOS15:
czyli jak działa Zoho Desk i Zoho Campaigns w nowym systemie iOS?
Firma Apple ogłosiła niedawno wprowadzenie nowych systemów operacyjnych iOS 15 i Ipad OS 15. Zapewniają one użytkownikom szereg ulepszeń, które dają większą kontrolę nad tym kiedy i w jaki sposób widzą informacje na swoich urządzeniach. Zoho jak zawsze czuwa nad wszelkimi zmianami. Wzięto więc pod uwagę te udogodnienia, wprowadzając w swoich produktach Zoho Desk i Zoho Campaigns funkcje, które mają poprawić wrażenia użytkownika i sprawić, że mobilne wsparcie klienta poprzez aplikacje będzie jeszcze łatwiejsze.
Co nowego w Zoho Desk?
Skoncentruj się na tych zadaniach, które są ważne
Tryb Focus firmy Apple w iOS 15 i iPadOS 15 pozwala filtrować powiadomienia z aplikacji na podstawie tego, w co się angażujesz. Istnieje jednak możliwość włączenia tzw. powiadomień wrażliwych. W Zoho Desk użytkownicy mogą włączyć te przypomnienia o zadaniach w preferencjach powiadomień swojej aplikacji, a także określić działy, z których chcą otrzymywać przypomnienia. Gwarantuje to, że otrzymujesz tylko te powiadomienia z pracy, które naprawdę są ważne, przez co nie rozpraszasz swojej uwagi na rzeczy zbędne.
Ulepszona wielozadaniowość na iPadzie
Wraz z aktualizacją iPadOS 15 dla iPada firma Apple zwiększyła możliwości wielozadaniowości dla swoich użytkowników. Nowa i intuicyjna aktualizacja pracę z wieloma ekranami jednocześnie, oraz przestawianie ważnych zadań, które można wyśrodkować na urządzeniu.
Zoho Desk zaktualizowało swoje funkcje i teraz użytkownicy iPadOS15 mogą tworzyć wiadomości e-mail z odpowiedziami lub przeglądać dane kontaktowe klientów z wyraźnie przesuniętym do środka głównym ekranem, podczas gdy pozostałe ekrany są przyciemnione w tle. Oprócz tego możesz również zmienić położenie ekranu, tak jak każdy inny ekran, za pomocą nowych kontrolek wielozadaniowości.
Inteligentne widżety
Kiedy w zeszłym roku Apple zaprezentował swój Smart Stack, Zoho Desk wprowadził widżety wraz z wydaniem iOS 14. I cały czas pracujemy nad poprawą wrażeń użytkownika podczas korzystania z widżetów.
iOS 15 i IPadOS 15 włączają sugestie widżetów na podstawie sposobu korzystania z aplikacji. Na przykład, jeśli przedstawiciel pomocy technicznej, korzystając z informacji udostępnionych przez Zoho Desk, będzie śledził swoje otwarte zgłoszenia w aplikacji, zasugeruje widżet pokazujący otwarte zgłoszenia. W ten sposób może upewnić się, że niczego nie przegapi.