Zoho Analytics

Zoho Analytics

22-10-2020 13:09:03 Wg Z Partner

Zoho Analytics:
​twoje korzyści z wbudowanych narzędzi analitycznych

Wbudowane narzędzia analityczne to już nie jest kwestia luksusu dla firmy, a standard oferowany przez dostawców rozwiązań systemowych. Analityka ma kluczowe znaczenie dla firm, które mocno działają w oparciu o dane na wysoce konkurencyjnych rynkach. Zwłaszcza, że obecnie podmioty stoją przed poważnym wyzwaniem, jakim jest zatrzymanie klientów i utrzymanie przychodów. W artykule poznasz kluczowe korzyści, jakie firmy mogą czerpać z wbudowanych analiz i jak wykorzystać je w swoim biznesie.


Wzrost zaangażowania i użytkowania klientów 

Wraz z rozwojem cyfryzacji nastąpił gwałtowny wzrost wykorzystania analityki w biznesie. Chociaż wzrosła liczba użytkowników z dostępem do automatycznych narzędzi analitycznych, odsetek tych, którzy w pełni wykorzystują ich możliwości, jest znacznie mniejszy. Wbudowana analityka integruje analitykę biznesową z podstawowym przepływem pracy, co znacznie zwiększa użyteczność i adaptację połączonego rozwiązania.

Zdobądź przewagę konkurencyjną   

Kluczowym elementem wbudowanej analityki jest dodanie wartości, które wprowadzą unikalną propozycję sprzedaży (USP) do istniejącej oferty produktów / rozwiązań. Wprowadzenie zaawansowanych analiz do przepływów pracy użytkowników sprawia, że ​​są one bardziej wszechstronne . Otrzymują odpowiednie spostrzeżenia, które pomagają rozwiązać ich problem i rozwijać się. W ten sposób  wpływasz na pozytywne wrażenia wśród klientów i pozycjonujesz się w niszy budując przewagę konkurencyjną.

Od dwóch lat szukaliśmy narzędzia do raportowania, które byłoby uzupełnieniem naszego systemu uzupełniania zapasów. Większość rzeczy została stworzona dla naprawdę technicznych ludzi. Postanowiłem sprawdzić, czy Zoho coś ma i znalazłem zupełnie nowy Zoho Analytics. W ciągu 15 minut. znaleźliśmy narzędzie, zaimportowaliśmy dane i wszystko wyglądało tak, jak chcieliśmy. Dostaliśmy także prywatne rozwiązanie logowane naszym brandem, gotowe w ciągu jednego miesiąca. To było niewiarygodne.

Dan Craddock 
Współzałożyciel Catalyst

Zwiększaj przychody 

Wspólnym celem aplikacji / pakietów biznesowych jest sprzedaż dodatkowych produktów, zachęcenie klientów do kupowania z czasem dodatkowych funkcji. Dodając wbudowane narzędzia analityczne do pakietu, przychody dostawcy rosną, a klienci mają możliwość dopasowywania ich do swoich potrzeb i doświadczeń.

Podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym

Każda decyzja biznesowa opiera się na danych uzyskiwanych za pomocą wizualizowanych  raportów i pulpitów nawigacyjnych, które są udostępniane, prezentowane i omawiane wspólnie. Podejmowanie ważnych decyzji może być łatwiejsze, ponieważ z Zoho Analytics nie musisz przełączać się pomiędzy wieloma aplikacjami. Masz pełen obraz danych dla każdego kontekstu na bieżąco. Efekt? Możesz działać szybciej i precyzyjniej.

Dzięki Zoho Analytics możemy łączyć wszystkie rodzaje danych, aby móc nimi zarządzać. Przed użyciem Analytics pracowaliśmy z wiodącymi na rynku narzędziami , takimi jak QlikView, IBM Cognos, Business Objects. Jednak zdaliśmy sobie sprawę, że zanim poznaliśmy Zoho Analytics, nigdy nie znaleźliśmy narzędzia, które byłoby tak łatwe w użyciu.
Jonathan Theodose ,
dyrektor, Theometrics Consulting

Jeśli chcesz poznać nowoczesne rozwiązania analityczne, zarówno dla modeli lokalnych, jak i chmurowych, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością opowiemy Ci jak działa Zoho Analytics i dopasujemy go do Twoich potrzeb.

ODBIERZ SWÓJ DOSTĘP DO ANALYTICS

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0