Jaka powinna być aplikacja analityczna?

Jaka powinna być aplikacja analityczna?

22-10-2020 13:10:09 Wg Z Partner

Zoho Analytics:
​solidne dane dzięki pulpitom nawigacyjnym i wskaźnikom KPI 

Według informacji jakie przekazał IBM, na całym świecie codziennie powstaje 2,5 tryliona bajtów danych. Jednak prawie 90% tych uporządkowanych danych nie podlega analizie. Określa się je jako ciemne dane, czyli bazy danych, które zbieramy ale nigdy nie wykorzystujemy. Tak samo dzieje się w Twojej firmie. Spora część informacji nie podlega analizie, a mogą tam być cenne dla Ciebie informacje. Zatem czy twoja infrastruktura analityczna pomaga ci wykorzystać moc tych danych?

TWÓJ DOSTĘP DO ZOHO ANALYTICS

Najważniejsze atrybuty w aplikacji analitycznej.

Solidny ekosystem informacyjny to kluczowy element w działaniu firmy. Zoho dostrzegł problem ciemnych danych i dzięki temu aplikacja Analytics, która działa w oparciu o tzw. model hantli, bardzo dobrze sprawdza się w wyciąganiu i analizowaniu ukrytych danych dla Twojej organizacji. Elementy tego modelu można prześledzić w aplikacji od Zoho.

Łatwe wdrożenie

Potrzeba podejmowania decyzji opartych na danych napędza wdrażanie Business Inteligence (BI) wśród użytkowników biznesowych, którzy często nie są zbyt obeznani z technologią. Wiedza techniczna, której wymagają niektóre infrastruktury analityczne sprawia, że nie każda firma jest w stanie pozwolić sobie na jej wdrożenie, a tym bardziej na stworzenie działów, które będą ją obsługiwać. Wszystko wiąże się z kosztami. Aby więc zaspokoić potrzeby użytkowników nietechnicznych w zakresie danych, Zoho stworzyło platformę do tworzenia własnych pulpitów nawigacyjnychbez kodowaniaFunkcja drag-and-drop  w Zoho Analytics ułatwia użytkownikom przeciąganie i upuszczanie wszystkich niezbędnych elementów do tworzenia pulpitów nawigacyjnych dokładnie takich, jakie chcą.

Prawda jest tylko jedna

Korzystanie z wielu aplikacji biznesowych, które obsługują różne dane analityczne nie sprzyja podejmowaniu właściwych decyzji, a tym bardziej wprowadza chaos w pracy zespołów. Kluczem do stworzenia płynnego systemu jest ujednolicenie danych.  Platforma powinna umożliwiać użytkownikom wizualną analizę wielu zmiennych z jednego punktu widzenia, aby zrozumieć wpływ jednej zmiennej na drugą.

Spostrzeżenia

Zespoły dostrzegają wartość zarządzania ekosystemem informacji, jeśli dostarcza im on odpowiednich wniosków. Ekosystem powinien pomóc w uzyskaniu szybkich i precyzyjnych analiz umożliwiających sprawne podejmowanie decyzji. Aby dane pełne i wielowymiarowe należy zastosować  sprawdzone metody tworzenia pulpitu nawigacyjnego z wykorzystaniem widżetów umieszczonych u góry pulpitu. Innym sposobem jest  posiadanie różnych pulpitów nawigacyjnych dla różnych użytkowników w tym samym zespole, gdyż każda osoba odpowiedzialna za inny dział będzie mieć inne spostrzeżenia i wnioski. Przy oddzielnych pulpitach analizy danych są zawsze aktualne i płynne.

Współpraca

Aby osiągnąć wspólny cel, niezbędna jest współpraca. Współpraca w czasie rzeczywistymspółpraca w czasie rzeczywistym  może pomóc zespołom w szybszym podejmowaniu decyzji. A komunikacja kontekstowa,  dzięki zaawansowanym funkcjom współpracy na pulpicie nawigacyjnym, to jeden z najważniejszych elementów, który to gwarantuje. Na przykład pulpity te mogą być natychmiast udostępniane osobom lub zespołom, a precyzyjna kontrola dostępu zapewnia wysoki poziom zarządzania danymi w organizacjach. Można je też łatwo osadzić w kontekście przepływu pracy aplikacji, witryn internetowych, stron internetowych i nie tylko, aby zapewnić zespołom informacje kontekstowe na każdym etapie podejmowania decyzji. A także pomóc firmom w budowaniu kultury pracy zespołowej w organizacji.

Odpowiedzialność

Ekosystem informacji musi mieć wbudowaną odpowiedzialność, ponieważ ważne jest, aby liderzy biznesowi budowali odpowiedzialność w zespołach w oparciu o dane. A taką możliwość stwarzają pulpity nawigacyjne  Zoho dostarczając liderom niezbędnych informacji i analiz.

W dzisiejszym świecie opartym na danych tablice ze wskaźnikami KPI stają się niezbędnym narzędziem biznesowym, pomagając firmom budować solidne ekosystemy informacyjne. Chcąc być liderem biznesowym ważne jest, aby zwracać uwagę na te atrybuty przy wyborze platformy, która może pomóc zbudować taki system.  

TWÓJ DOSTĘP DO ZOHO ANALYTICS

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0