Czym jest portal klienta w procesie rekrutacji?
I dlaczego Twoja agencja rekrutacyjna go potrzebuje?
Dla agencji rekrutacyjnej stawianie zadowolenia klienta na pierwszym miejscu zawsze jest najwyższym priorytetem. Dla organizacji pracownicy to najważniejsze zasoby, a Twoi klienci ufają, że zatrudniasz tych właściwych. Oznacza to, że w cyklu rekrutacyjnym oczekuje się większej przejrzystości i uczciwości. Ponadto Twoi klienci prawdopodobnie mają napięte terminy, dlatego chcieliby mieć szybki i bezpośredni kanał komunikacji, kóry pozwoliłby im być na bieżąco w sprawach rekrutacji. Dlatego właśnie powstał dedykowany portal klienta Zoho Recruit zajmuje się obydwoma tymi sytuacjami czyli rekrutacją i kontaktem z klientem.
Odpowiednie oprogramowanie rekrutacyjne.
Twoi klienci nie mają czasu i odpowiednich narzędzi, aby sprawnie przeprowadzić proces rekrutacji, dlatego wybrali właśnie Ciebie. Oprogramowanie do zarządzania rekrutacją, które posiadasz, powinno ułatwiać wszystkie te procesy, ale też posiadać funkcje portalu klienta. W ten sposób ma on poczucie przejrzystego procesu i zyskuje możliwość zaangażowania się. Portal klienta Zoho Recruit to udany początek takiej współpracy, gdyż pozwala na lepsze relacje z klientami, ma możliwość przesyłania kandydatów do oceny i pozwala bardziej angażować ich w proces rekrutacji.
Wprowadź klienta do rozmowy.
Dobre zarządzanie klientami wymaga jasnej komunikacji między Tobą a firmami, z którymi współpracujesz. Portal klienta umożliwia prowadzenie tych rozmów w jednym miejscu. Dzięki temu wszyscy są na tej samej stronie, bez przeszukiwania setek maili, co oszczędza czas i energię.
Dwie kluczowe funkcje jakie posiada Zoho Recruit to:
1) Oceny wywiadów
W miarę jak kandydaci przechodzą przez swoje aplikacje, ważne jest, aby także zaangażować klientów już na etapie rozmowy kwalifikacyjnej. Portal klienta Zoho Recruit umożliwia ocenę wyników rozmowy kwalifikacyjnej kandydata i dodawanie komentarzy, a wszystko to z poziomu jednego interfejsu.
2) Nowe oferty pracy
Druga ważna funkcja portalu Zoho Recruit, to umożliwienie Twoim klientom samodzielnego dodawanie ofert pracy do portalu.
Powiadomienia o aktywności klientów.
Gdy klienci dodają notatki podczas procesu rekrutacji, zostaniesz o tym poinformowany. Bieżąca historia wszystkich komentarzy klientów w Zoho Recruit gwarantuje, że nie przegapisz ważnych aktualizacji i komunikacja z klientem zawsze będzie na bieżąco.
Profile dotyczące ról dla klientów.
Klienci nie zawsze sami angażują się w proces rekrutacji. Mogą do tego celu wyznaczać osoby ze swojego zespołu, dlatego one też potrzebują dostępu do portalu klienta. Tworząc indywidualne profile, wszyscy w zespole Twojego klienta będą mieli dostęp, którego potrzebują, i będą mogli zobaczyć tylko te informacje, które są najważniejsze dla ich roli. Zoho Recruit przewiduje nadawanie uprawnień tylko do określonych zadań.
Szybko dostarczaj analizy danych i podsumowania.
Spodobały Ci się funkcje Zoho Recruit? Myślisz, że to program idealny dla Twojej agencji? Możesz spróbować i przekonać się samemu. Zarejestruj się, aby założyć bezpłatne konto próbne już dziś, i zacząć budować silniejsze relacje z klientami.
*Podanie danych karty płatniczej nie jest wymagane