Portal dla klienta w agencji rekrutacyjnej?

Portal dla klienta w agencji rekrutacyjnej?

17-05-2021 13:00:43 Wg Z Partner

Czym jest portal klienta w procesie rekrutacji?
​I dlaczego Twoja agencja rekrutacyjna go potrzebuje?

Dla agencji rekrutacyjnej stawianie zadowolenia klienta na pierwszym miejscu zawsze jest najwyższym priorytetem.  Dla organizacji pracownicy to najważniejsze zasoby, a Twoi klienci ufają, że zatrudniasz tych właściwych. Oznacza to, że w cyklu rekrutacyjnym oczekuje się większej przejrzystości i uczciwości. Ponadto Twoi klienci prawdopodobnie mają napięte terminy, dlatego chcieliby mieć szybki i bezpośredni kanał komunikacji, kóry pozwoliłby im być na bieżąco w sprawach rekrutacji. Dlatego właśnie powstał dedykowany portal klienta Zoho Recruit zajmuje się obydwoma tymi sytuacjami czyli rekrutacją i kontaktem z klientem.

Odpowiednie oprogramowanie rekrutacyjne.

Twoi klienci nie mają czasu i odpowiednich narzędzi, aby sprawnie przeprowadzić proces rekrutacji,  dlatego wybrali właśnie Ciebie.  Oprogramowanie do zarządzania rekrutacją, które posiadasz, powinno ułatwiać wszystkie te procesy, ale też posiadać funkcje portalu klienta. W ten sposób ma on poczucie przejrzystego procesu i zyskuje możliwość zaangażowania się. Portal klienta Zoho Recruit to udany początek takiej współpracy, gdyż  pozwala na lepsze relacje z klientami, ma możliwość przesyłania kandydatów do oceny i pozwala bardziej angażować ich w proces rekrutacji.

Wprowadź klienta do rozmowy.

Dobre zarządzanie klientami wymaga jasnej komunikacji między Tobą a firmami, z którymi współpracujesz. Portal klienta umożliwia prowadzenie tych rozmów w jednym miejscu. Dzięki temu wszyscy są na tej samej stronie, bez przeszukiwania setek maili, co oszczędza czas i energię.

Dwie kluczowe funkcje jakie posiada Zoho Recruit to:

1) Oceny wywiadów

W miarę jak kandydaci przechodzą przez swoje aplikacje, ważne jest, aby także zaangażować  klientów już na etapie rozmowy kwalifikacyjnej. Portal klienta Zoho Recruit umożliwia ocenę wyników rozmowy kwalifikacyjnej kandydata i dodawanie komentarzy, a wszystko to z poziomu jednego interfejsu.

2) Nowe oferty pracy

Druga ważna funkcja portalu Zoho Recruit, to umożliwienie Twoim klientom samodzielnego dodawanie ofert pracy do portalu. 

Powiadomienia o aktywności klientów.

Gdy klienci dodają notatki podczas procesu rekrutacji, zostaniesz o tym poinformowany. Bieżąca historia wszystkich komentarzy klientów w Zoho Recruit gwarantuje, że ​​nie przegapisz ważnych aktualizacji i komunikacja z klientem zawsze będzie na bieżąco.


Profile dotyczące ról dla klientów.

Klienci nie zawsze sami angażują się w proces rekrutacji. Mogą do tego celu wyznaczać osoby ze swojego zespołu, dlatego one też  potrzebują dostępu do portalu klienta.  Tworząc indywidualne profile, wszyscy w zespole Twojego klienta będą mieli dostęp, którego potrzebują, i będą mogli zobaczyć tylko te informacje, które są najważniejsze dla ich roli. Zoho Recruit przewiduje nadawanie uprawnień tylko do określonych zadań.

Szybko dostarczaj analizy danych i podsumowania.

Dzięki portalowi klienta Recruit bardzo szybko i łatwo jest analizować dane i  przedstawić  podsumowanie ogólnych informacji, takich jak: aktualne oferty pracy, aplikacje, które jeszcze nie zostały sprawdzone oraz rozmowy kwalifikacyjne, które nie zostały jeszcze zaplanowane.

Przykład, w jaki sposób Zoho Recruit konsoliduje  dane i przekazuje  wszystkie niezbędne informacje, gdy Twoi klienci się logują.

Spodobały Ci się funkcje Zoho Recruit? Myślisz, że to program idealny dla Twojej agencji? Możesz spróbować i przekonać się samemu. Zarejestruj się, aby założyć  bezpłatne konto próbne już dziś, i zacząć budować silniejsze relacje z klientami.


Załóż konto próbne

*Podanie danych karty płatniczej nie jest wymagane

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0