Przedstawiamy WorkDrive 3.0: ulepszona współpraca i lepsza dostępność

Przedstawiamy WorkDrive 3.0: ulepszona współpraca i lepsza dostępność

30-05-2022 13:12:30 Wg Z Partner

Przedstawiamy WorkDrive 3.0: 

ulepszona współpraca i lepsza dostępność

Rok temu Zoho udostępniło nowe funkcje  WorkDrive, zwiększające wydajność pracowników.  Obecnie kiedy charakter pracy ewoluuje od środowiska zdalnego do środowiska hybrydowego, potrzebne są nowe transformacje, gdzie dostępność danych i współpraca w zakresie treści znajdują się na szczycie listy wyzwań, przed którymi stoją organizacje. Dlatego miło nam przedstawić kilka nowych, ekscytujących funkcji WorkDrive, które pomogą Ci uzyskać dostęp do danych, pracować z nimi i optymalizować je z dowolnego miejsca.

Zacznij budować z WorkDrive API

Teraz możesz zintegrować WorkDrive z aplikacjami biznesowymi i usprawnić przepływ danych w całej firmie. Nowe API, czyli interfejs programowania aplikacji jest opublikowany i gotowy. Niezależnie od tego, czy chcesz zintegrować się z innymi aplikacjami Zoho, czy z narzędziami innych firm, platforma WorkDrive API jest Twoim podstawowym narzędziem do budowania.

Zoptymalizuj foldery zespołu

Foldery zespołu to wirtualna przestrzeń robocza, w której możesz tworzyć, udostępniać i współpracować nad plikami. Pomóż swoim zespołom uzyskiwać dostęp do dokumentów i pracować nad nimi efektywniej dzięki następującym ulepszeniom:

1. Wyróżnij folder zespołu

Liczba folderów utworzonych przez zespoły w organizacji może być znaczna, co utrudnia sprawne znalezienie wymaganych danych. Wyobraź sobie, że rozmawiasz ze swoim klientem i  nie możesz znaleźć folderu z odpowiednimi szczegółami projektu. Dzięki funkcji przypinania możesz szybciej lokalizować ważne foldery zespołu , przypinając je na górze listy folderów.

2. Testuj lepszy interfejs

WorkDrive oferuje teraz szczegółowy widok folderów zespołu, aby pomóc znaleźć właściwe dane we właściwym czasie. Łatwo je zlokalizujesz foldery zespołu, jak i te wyróżnione foldery i te, do których możesz dołączyć.

W ramach tej aktualizacji istnieje możliwość określenia, które foldery zespołu powinny być wyświetlane w lewym panelu. Możesz wybrać wyświetlanie wszystkich folderów, albo  tylko przypiętych folderów lub żadnego.

3. Duplikuj folder zespołu

Folder zespołu to wspólna przestrzeń stworzona dla konkretnego zespołu lub celu. Wyobraź sobie instytucję edukacyjną, która musi udostępniać ten sam zestaw materiałów do nauki różnym klasom lub uczniom. Dzięki nowemu ulepszeniu możesz skopiować cały folder zespołu , aby udostępniać i współpracować z innymi osobami.

Popraw widoczność treści

Już nie musisz przewijać w górę i w dół, aby zlokalizować właściwy dokument. Możesz teraz zobaczyć więcej elementów w folderze, korzystając z trybu widoku kompaktowego WorkDrive

Pracuj więcej w podróży

Urządzenia mobilne stały się przedłużeniem naszych urządzeń biurowych. Oto niektóre z najnowszych ulepszeń aplikacji mobilnej WorkDrive:

1. Uzyskaj dostęp do folderów w trybie offline

Proces ręcznego włączania dostępu w trybie offline do każdego pliku jest czasochłonny. Teraz możesz udostępnić cały folder w trybie offline , aby mieć dostęp do wszystkich plików służbowych w podróży — nawet bez połączenia z Internetem.

2. Rozbudź swoją kreatywność

Niezależnie od tego, czy pracujesz nad planem projektu, czy tworzysz postać, twórz i przesyłaj do WorkDrive od razu za pomocą Scribble. Użyj ołówka, szkicu, gumki lub palety kolorów Scribble, aby ożywić swoje pomysły. 

3. Oszczędzaj czas dzięki widżetom

Masz dość logowania się do aplikacji mobilnej za każdym razem, gdy musisz znaleźć plik lub przesłać dokument? Teraz możesz korzystać z naszych intuicyjnych widżetów, aby przesyłać zdjęcia i przeszukiwać dokumenty WorkDrive bezpośrednio z ekranu głównego.

WorkDrive Genie (beta) dla komputerów Mac

Teraz zarówno użytkownicy Windows , jak i Mac mogą edytować dowolny plik przechowywany w WorkDrive za pomocą kompatybilnej natywnej aplikacji ze swojego komputera WorkDrive Genie (beta) dla komputerów Mac!

Standaryzuj format swojego dokumentu

Niezależnie od tego, czy jest to dokumentacja prawna, dzienniki klientów czy rekordy pracowników, szablony pomagają tworzyć pliki ze spójnymi ustawieniami dokumentów (takimi jak styl, projekt i formatowanie). W tej wersji szablony mają dwa ulepszenia:

1. Kategoryzuj swoje szablony

Przedsiębiorstwa potrzebują różnorodnych szablonów do różnych celów, co utrudnia ich znajdowanie i zarządzanie w jednym miejscu. Przedstawiamy nową funkcję - kategorie ! Tworząc kategorie, możesz dowolnie grupować szablony w swojej galerii.

2. Wyszukaj szablon

Znalezienie szablonu nie jest już żmudnym procesem. Możesz teraz znaleźć konkretny szablon za pomocą wbudowanego paska wyszukiwania. Jeśli znasz nazwisko, autora lub słowo kluczowe w treści, możesz wyszukiwać bezpośrednio z tego paska. W ramach tego ulepszenia możesz też korzystać z wyszukiwania globalnego, aby znaleźć szablon w swojej galerii bez konieczności ręcznego przeszukiwania.

Ulepszenia podglądu

Nowe ulepszenie umożliwia podgląd plików PDF i obrazów w różnych rozmiarach (w procentach), powiększanie lub pomniejszanie obrazów, resetowanie powiększenia w celu dopasowania do rozmiaru okna i szybkie przechodzenie do dowolnej strony.  

Ale to nie wszystko!
Więcej o aktualizacjach w kolejnych artykułach.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0