Raporty administratora Zoho Mail

Raporty administratora Zoho Mail

24-02-2023 08:47:39 Wg Z Partner

Raporty administratora Zoho Mail

Zarządzanie środowiskiem pocztowym całej organizacji nie jest prostym zadaniem. Przy tak wielu użytkownikach podejmowanie rozsądnych decyzji biznesowych bez odpowiedniej analizy danych poczty e-mail jest trudne. Aby zrozumieć te dane, konieczne jest przekształcenie ich w informacje, a następnie przekształcenie informacji w spostrzeżenia. Zobacz jak rozwiązuje te problemy Zoho Mail.

Jednym z bardzo pomocnych narzędzi w Zoho Mail jest sekcja raportów administratora. Dzięki niej odkryjesz, w jaki sposób użytkownicy wykorzystują przestrzeń e-mail, ocenisz przychodzący i wychodzący ruch, sprawdzisz dzienniki poczty e-mail i wiele więcej. Pomaga to oceniać, monitorować i zarządzać wszystkimi danymi, generując raporty, aby zachować ich strukturę i dostępność.

Zanurzmy się i zbadajmy, jakie funkcje są dostępne w raportach administratora Zoho Mail.

Pulpit nawigacyjny raportów administratora typu „wszystko w jednym”.

Zoho Mail sprawił, że raporty z danymi są bardziej przyjazne dla użytkownika. Pulpit nawigacyjny zapewnia dostęp do wszystkich kluczowych danych wymaganych do oceny wykorzystania poczty e-mail w organizacji. Wszystkie statystyki dostępne są zarówno w widoku graficznym, jak i podsumowującym. Możesz je dostosuj i ułóż pulpit nawigacyjny według własnych potrzeb z wybranymi raportami, korzystając z opcji „ Dostosuj pulpit organizacji ”.

Raport na każdą potrzebę

Każda organizacja ma inne wymagania dotyczące danych. Niektórzy mogą potrzebować raportów z kontroli ze względu na zgodność, podczas gdy inni mogą potrzebować raportów dotyczących przechowywania w celu lepszego wykorzystania zasobów. Raporty administratora Zoho Mail oferują ogromną gamę raportów. Można je przeglądać, wyszukiwać i eksportować, kiedy tylko potrzebujesz. Niektóre z tych raportów obejmują:

  • Raporty kont użytkowników: raporty podsumowujące użytkowników, role, raporty przekazywanie wiadomości e-mail i raporty o stanie konta.
  • Raporty skrzynek pocztowych: obejmują raporty przechowywania, delegowania, raporty protokołów i aktywnej synchronizacji.
  • Raporty statystyk poczty e-mail: zawierają informacje o ruchu wychodzącym i przychodzącym, o ruchu w domenie, spamie itp.
  • Raporty zgodności: raporty o sukcesach i niepowodzeniach DMARC oraz raporty spedytorów.
  • Raporty dzienników: obejmują raport dzienników poczty i raport dzienników kontroli.
  • Raport grup zawiera raport podsumowujący grupę, raporty stanu grupy i ruchu grupowego.

Jako administrator nie zawsze potrzebujesz wszystkich tych raportów regularnie. Dlatego Sekcja „ Ulubione raporty ” pozwala grupować i analizować wszystkie często używane raporty, oznaczając je jako ulubione.

Aby lepiej zrozumieć, jak działają raporty e-mail, przyjrzyjmy się kilku przypadkom wykorzystania funkcji raportowania w raportach administratora Zoho Mail.

Przykład 1: Wykorzystanie raportu kont użytkowników

Raport konta użytkownika zapewnia wgląd w korzystanie z poczty e-mail przez każdego użytkownika w organizacji. Zapewnia obszerne informacje o każdym użytkowniku, w tym czas ostatniego logowania, grupy, do których należy, protokoły poczty e-mail , które zostały włączone, pamięć, z której korzystają, i wiele innych.

Przykład 2: Przegląd wymagań dotyczących pamięci masowej

Jako administrator organizacji możesz chcieć poznać potrzeby każdego użytkownika w zakresie przechowywania podczas odnawiania licencji poczty e-mail. Możesz określić, ile miejsca potrzebuje każdy użytkownik, przeglądając szczegółowy raport dotyczący miejsca, który pokazuje, ile miejsca zużywa średnio każdy użytkownik i gdzie zużywa najwięcej miejsca.

Przykład 3: Działania audytowe

Gdy w organizacji jest wielu administratorów, określenie, kto wykonał jakie zadanie i kiedy, może być trudne. Raport aktywności administratora dzienników kontrolnych zawiera listę każdej czynności administratora, z dokładnym czasem jej wykonania i adresem IP, z którego została wykonana.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ulepszonych i odnowionych raportach administracyjnych w Zoho Mail, skontaktuj się z nami. Podpowiemy Ci jak możesz poprawić wydajność swojej pracy z Zoho Mail i jak łatwo przeprowadzić migrację do nowej poczty. Już dziś możesz wypróbować jak działa niezawodna poczta od Zoho

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0