Migracja do Zoho Mail

Jak przenieść się do Zoho Mail?
​Twój przewodnik jak zmienić pocztę e-mail na lepszą.

Bogata w funkcje platforma Zoho Mail została stworzona dla biznesowej poczty e-mail. Mając wieloletnie doświadczenie w obsłudze ponad 10 milionów użytkowników biznesowych na świecie,  Zoho Mail oferuje bezproblemowe przejście do lepszej obsługi poczty. Szybka i elastyczna migracja jest możliwa w każdym przypadku, niezależnie od usługi, z której migrujesz. Nasz przewodnik krok po kroku przeprowadzi Cię przez ten proces.

TWÓJ DOSTĘP DO POCZTY ZOHO

Ciągłe monitorowanie

Szybka i łatwa migracja

Bezpieczny transport danych

Wsparcie użytkowników 24/7

Sposoby migracji do Zoho Mail

Ponieważ każda firma obsługująca poczty e-mail działa inaczej, zadbaliśmy o to, aby każdy miał dogodny sposób zmiany operatora. W zależności od usługi, rodzaju platformy pocztowej i trybu migracji, Zoho Mail oferuje wiele metod - wystarczy wybrać tę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Migracja od głównych dostawców

Migracja od jednego z głównych dostawców poczty e-mail, takiego jak G Suite, Office 365 lub z hostowanego serwera, to najłatwiejszy proces. Oprócz poczty e-mail przeniesiemy Twoje kontakty, kalendarze i inne dane przechowywane u poprzedniego dostawcy. 

Migracja od dowolnego operatora

Nie korzystasz z jednego z głównych dostawców poczty e-mail? Dla nas to nie problem. Musisz tylko znać szczegóły serwera swojego poprzedniego konta i użytkowników, których chcesz przenieść, a Zoho Mail przeprowadzi Cię przez ten proces.

Migracja za pomocą
 kreatora

Jeśli migracja między serwerami nie odpowiada Twoim potrzebom, kreator migracji uprości to przejście. Wybierz opcję migracji PST, EML lub Exchange, a następnie po prostu wybierz użytkowników i prześlij pocztę e-mail oraz pliki kalendarza w celu ich migracji.

Najczęstsze pytania dotyczące migracji poczty

Ile czasu zajmie migracja danych?

Ile czasu zajmie migracja danych?

Podczas migracji danych bierze udział wiele czynników. Zależy to głównie od szybkości sieci i rozmiaru migrowanych skrzynek pocztowych. Ogólnie w przypadku skrzynki pocztowej z 1 GB danych ukończenie migracji zajęłoby około 15 minut.

Co się stanie, jeśli ponownie przeprowadzę migrację tych samych danych?

Co się stanie, jeśli ponownie przeprowadzę migrację tych samych danych?

Nawet jeśli ponownie wykonasz migrację, upewnimy się, że Twoje dane nie zostaną zduplikowane po naszej stronie.

Czy mogę wybrać określone foldery do migracji?

Czy mogę wybrać określone foldery do migracji?

Oczywiście. Sam wskaż szczegółowe dane, które chcesz przenieść. Wybierz określone foldery, pomiń określone foldery, ustaw zakres dat e-maili do migracji i nie tylko.

Czy mogę jednocześnie przenieść wszystkich użytkowników w mojej organizacji?

Czy mogę jednocześnie przenieść wszystkich użytkowników w mojej organizacji?

Zalecamy przeprowadzenie migracji partiami po 10 użytkowników. Jest też opcja przenoszenia użytkowników w zależności od rozmiaru skrzynki pocztowej każdego z nich. Ułatwi to monitorowanie procesu migracji.

Co się stanie, jeśli moja migracja zostanie przerwana lub nie będzie mogła się zakończyć?

Co się stanie, jeśli moja migracja zostanie przerwana lub nie będzie mogła się zakończyć?

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z migracją danych, skontaktuj się z nami pod adresem info@zpartner.pl , a jeden z naszych ekspertów  pomoże Ci dokończyć migrację bez żadnych przerw.

Skąd mam wiedzieć, czy wszystkie moje dane zostały przeniesione?

Skąd mam wiedzieć, czy wszystkie moje dane zostały przeniesione?

Szczegółowe raporty dotyczące danych, które zostały zmigrowane, udostępniamy w sekcji pulpitu nawigacyjnego, w panelu sterowania. Możesz wyświetlić liczbę e-maili, kontaktów i wydarzeń, które zostały przeniesione. W przypadku przerwy w migracji nasze raporty pokazują wszelkie dane, które nie zostały przeniesione, wraz z podaniem przyczyny.

Ostatni krok:
​już dziś przenieś swoją pocztę do Zoho Mail.

OTRZYMAJ DOSTĘP DO POCZTY ZOHO
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0