Reguły przepływu pracy

Reguły przepływu pracy

11-04-2018 20:31:00 Wg Miron Matecki

Automatyzuj i zwiększaj produktywność

Pracując w dziale sprzedaży i marketingu, trzeba pamiętać o planowanych do wykonania działaniach.Automatyzacja przepływu pracy Zoho CRM sprawi, że twoi pracownicy będą wykorzystywać czas bardziej produktywnie, gdyż system wykona za nich rutynowe zadania. Uwolnij swoich pracowników od codziennych powtarzalnych czynności, takich jak wysyłanie e-maili do klientów, czy aktualizację danych w systemie. Reguły przepływu pracy pomagają zautomatyzować pracę poprzez automatyczne wyzwalanie działań po spełnieniu określonych warunków. Możesz ustawić do 10 warunków dla pojedynczej reguły.

Zaplanuj proces sprzedaży

Wiedza o tym, jakie kroki należy wykonać, aby potencjalny klient dokonał zakupu, odgrywa ważną rolę w skuteczności działań handlowych. Ustaw odpowiednie reguły. Gdy do Twojego CRM trafią nowe namiary, wyślij im wiadomość powitalną lub serię wiadomości e-mail, aby przygotować klienta do dokonania zakupu. Używaj natychmiastowych i zaplanowanych działań w regułach przepływu pracy, aby zautomatyzować proces kontroli w lejku sprzedaży.

Dowiedz się, jak działają twoje reguły przepływu pracy

Reguły przepływu pracy pomagają w szybszym wykonywaniu rutynowych zadań, ale czy wiesz, jak każdy z nich działa? Dzięki analizom działania przepływów pracy będziesz mógł sprawdzić każdą regułę, począwszy od liczby rekordów, które przechodzą przez konkretną regułę, do poznania ilości potencjalnych klientów, którzy otworzyli Twój e-mail. Zia pomaga analizować przepływy pracy dzięki swojej inteligencji. Pomaga dowiedzieć się, czy modyfikacja szablonu wiadomości e-mail przyniosła oczekiwane rezultaty po modyfikacji reguły.

Przypisuj namiary do właściwych osób automatycznie 

Namiary pozyskiwane są z różnych źródeł, takich jak: formularze internetowe, adwords, targi/ konferencje, media społecznościowe. Ważne, żeby szybko przydzielić je do odpowiednich osób w organizacji. Reguły przypisywania namiarów pomagają automatycznie przypisać nowe Namiary do konkretnych handlowców. Przypisuj potencjalnych klientów w oparciu o konkretne kryteria np. region, lub produkt, którym jest klient zainteresowany. Można również rozdzielać namiary równomiernie do zespołu za pomocą metody round-robin.

Oszczędzaj czas swoich pracowników dzięki makrom

Zoho CRM zauważa, kiedy powtarzasz te same czynności i sugeruje makra, aby szybciej wykonywać powtarzalne zadania. Makra pozwalają uruchomić zestaw działań dla rutynowych czynności. Użyj makra, aby za pomocą jednego kliknięcia jednocześnie: wysłać wiadomość e-mail, zaktualizować rekord i utworzyć zadanie. Udostępnij makra członkom zespołu, aby oni również mogli wykonywać ten sam zestaw działań.

Podłącz swoje aplikacje do CRM

Chcesz wysłać SMS-a do swojego magazynu za każdym razem, gdy klient zapłaci za zamówiony towar? Dzięki webhookom możesz uruchamiać akcje w aplikacjach innych firm za każdym razem, gdy wystąpi określone zdarzenie w CRM. Od tworzenia kontaktu do zamówienia, użyj webhooków, aby twój system CRM był w kontakcie innymi aplikacjami.

Rozszerz swój CRM o funkcje niestandardowe

Jako sprzedawca musisz uzyskać dostęp do różnych informacji o klientach, które są niezbędne do śledzenia potencjalnych klientów i zamykania umów. Jednak śledzenie wszystkich tych danych jest trudne, gdy używasz różnych aplikacji. Funkcje niestandardowe Zoho CRM mogą pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Twórz niestandardowe funkcje, dzięki którym możesz wyświetlać informacje pochodzące z aplikacji innych firm, w swoim CRM. Możesz również automatycznie uzupełniać województwo i miasto na podstawie kodów pocztowych lub obliczyć skumulowane przychody na klienta na podstawie wszystkich zrealizowanych transakcji.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0