Zoho Inventory i bezpłatne dodawanie produktów w Google Shopping

Zoho Inventory i bezpłatne dodawanie produktów w Google Shopping

29-01-2021 15:18:52 Wg Z Partner

Zoho Inventory:
sprawnie zarządzaj ofertą w Google Shopping.

Firma Google podjęła bardzo ważną decyzję, aby właściciele firm internetowych mogli bezpłatnie sprzedawać swoje towary w Google Shopping. Do tej pory Zakupy Google były dostępne tylko w formie płatnych reklam. Ten nowy sposób pokazywania swojej oferty za darmo to świetna wiadomość dla społeczności małych firm. Daje to sprzedawcom internetowym możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców, zwiększenia liczby klientów i zwiększenia sprzedaży. Zarządzanie taką oferta może być jednak czasochłonne. Dlatego sprawdź jak z Zoho Inventory zmaksymalizujesz swoje działania w  Google Shopping.


Czym jest Google Shopping?

Google Shopping to usług, która pomaga sprzedawcom internetowym dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Gdy użytkownik wyszukuje pozycję na pasku wyszukiwania, w wynikach wyszukiwania pojawiają się reklamy. Na przykład: wyszukując bukiety kwiatów, czy zastawy stołowe, obok bezpłatnych wyników wyszukiwania pojawią się reklamy graficzne ofert dotyczących twojego zapytania. Przed tym ogłoszeniem konfiguracja reklam w Google Shopping obejmowała utworzenie konta w Google Ads i Google Merchant Center (GMC) . Teraz, w momencie możliwości bezpłatnego dodawania produktów, wystarczy zarejestrować się w GMC .

Co oznacza darmowe dodawanie produktów dla sprzedawców?

Umożliwienie właścicielom firm bezpłatnej sprzedaży ich produktów online stworzy bardziej konkurencyjne środowisko handlu elektronicznego. Wybrane firmy, które mogły sobie pozwolić na reklamy w Google Shopping, zmierzą się teraz z ofertą sprzedawców internetowych, którzy mogą w sposób organiczny wystawiać swoje produkty.

Małe firmy, które wcześniej nie mogły wyświetlać reklam, powinny skorzystać z tej strategicznej okazji, aby wejść na szybko rozwijający się rynek e-commerce na całym świecie.

Jak zacząć działać z Google Shopping?

Aby móc zacząć dodawać produkty w Google Shopping, upewnij się, że przeszedłeś wszystkie poniższe kroki.  Najważniejsze jest czy masz konto Google? Jeśli nie, możesz je utworzyć na accounts.google.com Następnie wykonaj następujące kroki:

  1. Udaj się na stronę Google Merchant Center (Google dla Sprzedawców).
  2. Kliknij Rozpocznij i wybierz Zaloguj się w Merchant Center.
  3. Nastąpi przejście do nowej strony z nagłówkiem Merchant Center i tytułem Wyświetlaj swoje produkty za darmo w Google.
  4. Tutaj wybierz swój kraj i wyświetlaną nazwę  firmy .
  5. Na następnym ekranie możesz zaakceptować Warunki i wybrać, czy chcesz, aby Google kontaktował się z Tobą w sprawie wysyłania aktualizacji i udziału w badaniach naukowych.
  6. Po wykonaniu 5 kroku zostaniesz poproszony o wybranie sposobu, w jaki chcesz reklamować swoje produkty. Możesz zaznaczyć bezpłatne oferty i równocześnie płatne reklamy produktowe.
  7. Kliknij Utwórz konto, aby uzyskać dostęp do pulpitu nawigacyjnego.

To prowadzi nas do następnego punktu, dzięki któremu wyświetlanie i zarządzanie produktami na koncie Google Shopping jest dziecinnie proste.

Jak Inventory pomoże Ci w zarządzaniu ofertą w Google Shopping?

Jeśli masz długą listę pozycji w asortymencie, dodanie ich wszystkich ręcznie do konta Google Merchant Center może być czasochłonne. Aplikacja e-commerce do inwentaryzacji, taka jak Zoho Inventory, znacznie ułatwia pracę.

Zoho Inventory automatyzuje i usprawnia rutynowe czynności związane z inwentaryzacją i e-commerce. Umożliwia przesyłanie informacji giełdowych z aplikacji na konto GMC bez konieczności logowania się. Korzyści jest znacznie więcej:

  • Możesz uzyskać dostęp do informacji o sprzedaży online w Zoho Inventory.
  • Status zatwierdzenia produktu można sprawdzić w aplikacji.
  • Aby uniknąć wyczerpania zapasów, możesz ustawić limit do ponownego zamówienia w Zoho Inventory. Oznacza to, że gdy stan zapasów spadnie do określonego poziomu, automatycznie otrzymasz powiadomienie.
  • W przypadku wyczerpania zapasów z powodu nadmiernej sprzedaży na jednym z rynków, Twój produkt automatycznie przestanie być wyświetlany w Google Shopping. Nie musisz kontrolować tego manualnie.

Zalety korzystania z Zoho Inventory na tym się nie kończą.  Także w przypadku uruchomienia płatnych kampanii w Google Shopping, możesz skorzystać z pomocy Zoho:

  • Ustaw kwoty stawek i budżet w aplikacji. Nie jest wymagane oddzielne logowanie.
  • Rozpoczynaj nowe kampanie.
  • Uzyskaj raporty skuteczności tych reklam.
  • Przejrzyj, edytuj i zapisz zmiany w kampaniach z Zoho Inventory.

Zakupy na wynos

Google Shopping otworzyło swoje drzwi dla wszystkich firm i indywidualnych sprzedawców, aby mogli bezpłatnie sprzedawać swoje towary online. Doprowadzi to do wyrównanej konkurencji między sprzedawcami internetowymi, większego wyboru dla klientów i wspaniałej okazji dla małych firm do zaistnienia na rynku e-commerce w wielkim stylu.

Chociaż jest to świetne rozwiązanie dla właścicieli firm, muszą oni również być dobrze przygotowani do zarządzania swoim biznesem online. Ręczne zarządzanie wszystkimi operacjami może okazać się czasochłonne i niewykonalne. Aby jak najlepiej wykorzystać podarowany potencjał, dobrą opcją może być zainwestowanie w oprogramowanie do zarządzania magazynem takie jak choćby Zoho Inventory.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i czytasz ten artykuł, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.

Umów się na bezpłatną konsultacje

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0