SalesIQ 2.0: kompletna platforma komunikacji dla klientów B2B i B2C

SalesIQ 2.0: kompletna platforma komunikacji dla klientów B2B i B2C

17-05-2021 16:25:04 Wg Z Partner

SalesIQ 2.0: 
kompletna platforma komunikacji dla klientów B2B i B2C

W dzisiejszych czasach sama jakość produktu czy wartość marki nie stanowią o sukcesie Twojej firmy. Również wsparcie posprzedażowe to nie wszystko. Receptą na stabilną działalność jest wykorzystanie potencjału zaangażowania klienta, na każdym etapie jego kontaktu z Twoją firmą. Buduj pozytywne doświadczenia za każdym razem, gdy klient wchodzi w interakcję z Twoją marką. Wykorzystaj do tego SalesIQ 2.0 - kompleksową platformę do obsługi klienta, czatu na żywo i platformę analityczną w celu ujednolicenia działań marketingowych, sprzedażowych i obsługi .

Jedna przestrzeń do zarządzania wszystkimi markami.

Gdy firmy mają wiele marek, a każda marka ma unikalną tożsamość, zarządzanie każdą z nich z osobna nie jest praktyczne. Dlatego w  SalesIQ 2.0  za pomocą jednej przestrzeni administracyjnej, dostosowujesz wiele punktów kontaktu z klientami dla każdej z Twoich marek. Możesz także skonfigurować wyświetlane komunikaty, czas oczekiwania, ustawienia powiadomień, a nawet dodać baner RODO do okna czatu.

Angażowanie klientów B2B i B2C.

Wraz z istniejącymi funkcjami B2C, SalesIQ 2.0 został zoptymalizowany również dla segmentu B2B! Moduł zarządzania kontaktami korporacyjnymi - wraz z wzbogaceniem profilu firmy, oceną i filtrami - pomaga kategoryzować osoby, które trafiają do Twojej witryny w oparciu o dostępność ich adresów e-mail.

Ponadto wzbogacenie profilu - obsługiwane przez Zia - zawiera więcej szczegółów na temat odwiedzających klientów biznesowych i porządkuje ich według firmy, aby pomóc Ci lepiej zarządzać działaniami biznesowymi i kontaktami.  Posiada także możliwości oceny i analizy potencjalnych klientów co jest bardzo przydatne dla menadżerów  w podejmowaniu decyzji.

Biblioteka zasobów.

W SalesIQ 2.0 możesz utworzyć bibliotekę zasobów z często wyszukiwanymi tematami lub odpowiedziami na typowe pytania, co daje Ci oszczędność czasu i możliwość skupienia się na bardziej złożonych tematach.

Artykuły

To inaczej dokumenty zawierające szczegóły produktów, regulaminy firmy lub dokumentację dotyczącą rozwiązywania problemów. Możesz je udostępniać w oknie czatu (za pomocą botów lub konsultantów na żywo), aby klienci mogli wyszukać rozwiązania przed skontaktowaniem się z Tobą. 

FAQs 

To odpowiedzi na często pojawiające się pytania, których Answer Bot lub konsultanci mogą używać bezpośrednio jako odpowiedzi na zapytania. 

Angażujący autoresponder.

Kolejna pomocna funkcja to Answer Bot. Jest to chatbot sterowany przez NLP (przetwarzanie języka naturalnego), który wykorzystuje własną technologię sztucznej inteligencji Zia, aby rozumieć typowe zapytania klientów i odpowiadać na nie za pomocą biblioteki zasobów. Aby boty AI brzmiały bardziej ludzko i zbliżyły klientów na poziomie komunikacji wzbogacono je o następujące funkcje:

Small talk

Pozwala stworzyć bibliotekę angażujących zwrotów i odpowiedzi, aby wyszkolić bota, tak by miał przyjazne interakcje z klientami. Pozwala stworzyć bibliotekę angażujących zwrotów i odpowiedzi, aby wyszkolić bota, tak by miał przyjazne interakcje z klientami.

Zwroty biznesowe

Klienci często używają żargonu branżowego lub innych pokrewnych / ogólnych słów, kiedy kontaktują się z firmami. Zwroty biznesowe mogą pomóc organizacjom wyposażyć  chatboty we wszystkie słowa związane z ich firmą i domeną, i umożliwić im odpowiadanie na zapytania zawierające takie sformułowania.


Pytania bez odpowiedzi (UAQ) 

Jeśli Twój chatbot nie był w stanie znaleźć odpowiedzi na pytanie i jej udzielić, nie musisz już ręcznie wyszukiwać tych pytać. Są one automatycznie rejestrowane wraz z liczba ich wystąpienia. Dzięki temu konsultanci mogą je szybko łączyć z odpowiedziami z biblioteki zasobów, a także tworzyć nowe.

Chatboty drag-and-drop.

Idealne rozwiązanie dla osób nietechnicznych. Do tej pory  zawsze znajdowały się one w niekorzystnej sytuacji, jeśli chodzi o tworzenie i dostosowywanie chatbotów. Teraz dzięki nowemu, bezkodowemu interfejsowi bota od Zoho, tworzenie ich to łatwa sprawa.  Wystarczy skonfigurować przepływ konwersacji i dodać odpowiedzi.

Co jeszcze zaskoczy Cię w nowym SalesIQ 2.0?

Zarządzanie nadużyciami

Pracownicy na stanowiskach publicznych, takich jak sprzedaż i wsparcie, często napotykają złych i sfrustrowanych klientów. Aby chronić użytkowników przed tym, SalesIQ pozwala  skonfigurować zamknięcie czatu lub zablokować adres IP, gdy klienci używają obraźliwego języka.


Wbudowane udostępnianie ekranu
Poprzednia wersja SalesIQ wymagała, aby klient posiadał konto Zoho Assist , by móc korzystać z opcji udostępniania ekranu.  Wersja SalesIQ 2.0 ma własną funkcję udostępniania ekranu.


Narzędzia programistyczne zwiększające produktywność

Dzięki widżetom i formularzom możesz przenieść swoje ulubione aplikacje do SalesIQ.  Zaoszczędzisz czas spędzany na przełączaniu się między wieloma aplikacjami podczas interakcji z klientami.  Z kolei konfigurując webhooki, możesz łączyć aplikacje hostowane na Twoim serwerze z SalesIQ i przekazywać zmiany danych z SalesIQ do swojej aplikacji.


Analytics

Integracja Zoho SalesIQ  i Analytics pozwala użytkownikom przeglądać, mierzyć i analizować wpływ zaangażowania w witrynę dzięki obszernym raportom, takim jak ruch w witrynie, zainteresowania odwiedzających i raporty generowania potencjalnych klientów, szczegółowe raporty czatu, wydajność zespołu, opinie klientów i nie tylko.

Popraw jakość komunikacji i zaangażowania z klientami.

SalesIQ 2.0 to narzędzie, dzięki któremu utrzymasz zaangażowanie klientów i zainteresowanie swoja marką na wysokim poziomie. Jesteśmy pewni, że zaskoczy Cię mnóstwo funkcjonalności jakie oferuje platforma. Jeśli masz jakieś pytania lub jesteś zainteresowany jak działa nowy SalesIQ 2.0 skontaktuj się z nami.

Umów się na konsultację

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0