Śledź otwarcia maili w czasie rzeczywistym
Wysyłasz do swoich potencjalnych klientów maile i nie możesz doczekać się odpowiedzi? Zastanawiasz się, czy przeczytali wiadomość? Dzięki powiadomieniom w sygnałach sprzedażowych będziesz wiedział natychmiast, kiedy Twoi klienci otwierają maila lub klikają w link w mailu.
Szybkie odpowiedzi. Szczęśliwi klienci
Połącz informacje z różnych źródeł, aby Twój zespół wiedział więcej o klientach z którymi prowadzi rozmowy. Sygnały sprzedażowe wyślą Ci powiadomienie w czasie rzeczywistym, gdy klient wejdzie w interakcję z Tobą lub Twoją firmą w mediach społecznościowych, dzięki czemu możesz od razu zareagować.

Sygnały dopasowane do Twojego zespołu
Filtruj powiadomienia. Wybierz tylko ważne dla Ciebie sygnały sprzedażowe. Jeśli jesteś firmą typu B2B, która nie używa strategii sprzedaży w mediach społecznościowych, wycisz te powiadomienia i skup się tylko na tych, które są dla Ciebie ważne, takich jak zgłoszenia serwisowe do obsługi klienta.

Gromadź sygnały w CRM dzięki integracji z aplikacjami innych firm
Gdy korzystasz z wielu aplikacji do prowadzenia firmy, denerwujące jest ciągłe przełączanie się między nimi w celu sprawdzania powiadomień. Sygnały sprzedażowe w Zoho przenoszą powiadomienia z wielu aplikacji do jednego miejsca. Wszystko, co musisz zrobić, to zintegrować aplikacje innych firm, których używasz z CRM za pośrednictwem interfejsów API. Oferujemy także natywne integracje, takie jak Zoho Survey i Zoho Campaigns.
