Skuteczność Sprzedaży w Kontaktach z Kadrą Zarządzającą

Skuteczność Sprzedaży w Kontaktach z Kadrą Zarządzającą

31-05-2012 23:33:09 Wg Miron Matecki

  Skuteczność Sprzedaży w Kontaktach z Kadrą Zarządzającą to metodologia oraz program skierowany do handlowców. Uczy sposobów podejmowania dialogu z kadrą zarządzającą najwyższego szczebla. Dialog ten powinien mieć swój początek na etapie planowania przez klienta strategii zakupów, przed rozpoczęciem cyklu zakupu i prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Szkolenie to składa się z dwóch modeli dialogu z klientami skupiających się na dwóch obszarach zainteresowania kadry zarządzającej: rozwiązywanie problemów przedsiębiorstwa lub realizacja strategii przedsiębiorstwa. Rezultatem otwartego dialogu z  kierownikiem jest nakłonienie go do uruchomienia cyklu zakupu, w celu rozwiązania istniejących w organizacji  problemów lub w celu realizacji strategii firmy. Szkolenie obejmuje również techniki i sposoby nawiązania długoterminowych, zaufanych relacji z kadrą zarządzającą. W trakcie szkolenia wykonywane są ćwiczenia mające na celu zastosowanie opracowanych koncepcji w rzeczywistych sytuacjach, wynikających z doświadczenia uczestników. Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą potrafili:
  •     Przygotować się do efektywnego dialogu z kadrą zarządzającą wyższego szczebla
  •     Zwiększyć zaangażowanie klienta w dialog
  •     Utrzymywać długo terminowe, zaufane relacje z kadrą zarządzającą
  •     Dostarczać informacje na poziomie zarządzania
  •     Tworzyć plan, który skłoni osobę zarządzającą do uruchomienia cyklu zakupu
Na co kładziemy nacisk w trakcie szkolenia w zakresie Skuteczności Sprzedaży w Kontaktach z Kadrą Zarządzającą?
  •     Zrozumienie potrzeby podjęcia negocjacji handlowych z kadrą zarządzającą wyższego szczebla
  •     Zapoznanie się z oczekiwaniami jakie mają osoby zarządzające, w stosunku do handlowców
  •     Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
  •     Skuteczne zachęcenie zapracowanego kierownika do poświęcenia czasu na rozmowę
  •     Zaangażowanie w dialog przynoszący obopólne korzyści
  •     Umiejętne kierowanie dialogiem tak, aby zainicjować nowe możliwości biznesowe
  •     Przygotowanie do roli zaufanego doradcy
  •     Skuteczne nakłanianie kierownika do uruchomienia cyklu zakupu

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0