Skuteczność Sprzedaży w Kontaktach z Kadrą Zarządzającą

Skuteczność Sprzedaży w Kontaktach z Kadrą Zarządzającą

31-05-2012 23:33:09 Wg Miron Matecki

  Skuteczność Sprzedaży w Kontaktach z Kadrą Zarządzającą to metodologia oraz program skierowany do handlowców. Uczy sposobów podejmowania dialogu z kadrą zarządzającą najwyższego szczebla. Dialog ten powinien mieć swój początek na etapie planowania przez klienta strategii zakupów, przed rozpoczęciem cyklu zakupu i prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Szkolenie to składa się z dwóch modeli dialogu z klientami skupiających się na dwóch obszarach zainteresowania kadry zarządzającej: rozwiązywanie problemów przedsiębiorstwa lub realizacja strategii przedsiębiorstwa. Rezultatem otwartego dialogu z  kierownikiem jest nakłonienie go do uruchomienia cyklu zakupu, w celu rozwiązania istniejących w organizacji  problemów lub w celu realizacji strategii firmy. Szkolenie obejmuje również techniki i sposoby nawiązania długoterminowych, zaufanych relacji z kadrą zarządzającą. W trakcie szkolenia wykonywane są ćwiczenia mające na celu zastosowanie opracowanych koncepcji w rzeczywistych sytuacjach, wynikających z doświadczenia uczestników. Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą potrafili:
  •     Przygotować się do efektywnego dialogu z kadrą zarządzającą wyższego szczebla
  •     Zwiększyć zaangażowanie klienta w dialog
  •     Utrzymywać długo terminowe, zaufane relacje z kadrą zarządzającą
  •     Dostarczać informacje na poziomie zarządzania
  •     Tworzyć plan, który skłoni osobę zarządzającą do uruchomienia cyklu zakupu
Na co kładziemy nacisk w trakcie szkolenia w zakresie Skuteczności Sprzedaży w Kontaktach z Kadrą Zarządzającą?
  •     Zrozumienie potrzeby podjęcia negocjacji handlowych z kadrą zarządzającą wyższego szczebla
  •     Zapoznanie się z oczekiwaniami jakie mają osoby zarządzające, w stosunku do handlowców
  •     Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
  •     Skuteczne zachęcenie zapracowanego kierownika do poświęcenia czasu na rozmowę
  •     Zaangażowanie w dialog przynoszący obopólne korzyści
  •     Umiejętne kierowanie dialogiem tak, aby zainicjować nowe możliwości biznesowe
  •     Przygotowanie do roli zaufanego doradcy
  •     Skuteczne nakłanianie kierownika do uruchomienia cyklu zakupu

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0