System zarządzania

System zarządzania

01-11-2011 01:21:20 Wg Miron Matecki

System zarządzania firmą w oparciu o usługi Zoho. Ile firm tyle wyzwań. Jeżeli Twoja firma używa komputerów w codziennej pracy. Zbudowanie spójnego systemu zarządzania, bezpiecznego, taniego w utrzymaniu to niemałe wyzwanie. Skorzystaj z oprogramowania które nie wymaga zakupu serwerów, konserwacji, instalacji nowych wersji. Jeżeli Twoi pracownicy pracują w różnych budynkach, różnych częściach Polski czy świata wykorzystanie jednego lub wielu produktów Zoho może być dla Ciebie dobrym wyborem. Narzędzia współpracy Zoho
  • Chat - czat pomiędzy użytkownikami Zoho. Również z możliwością podłączenia do wielu systemów IM.
  • Docs - foldery plików w internecie. Również miejsce budowy obszaru wymiany plików dla grupy roboczej lub całej firmy.
  • Discussions - portal do prowadzenia wewnętrznych dyskusji w firmie lub dzielenia się opiniami z Klientami firmy.
  • Mail - rewelacyjny system mail. Pozwala podłączyć do 15 kont mailowych i zbudować jedno miejsce w którym sprawdzisz całą swoją korespondencję. Służbową i prywatną.
  • Meeting - narzędzie współdzielenia ekranu z innymi poprzez internet. Używane do celów prezentacji lub wsparcia Klientów przez internet.
  • Projects - portal pozwalający kontrolować postęp i zagrożenia wszystkich projektów firmy. Umożliwia prowadzenie projektów ze współudziałem Klientów.
  • Share - udostępnianie plików do internetu.
  • Wiki - miejsce zbierania wiedzy firmy. Wikipedia. Wewnątrzfirmowa lub pozwalająca dzielić się informacjami ze światem.
Zarządzanie firmą
  • Assist - prowadzenie wsparcia dla użytkowników w internecie.
  • Books - system księgowy. Wg. standardów amerykańskich.
  • BugTracker - śledzenie błędów zgłoszonych do zespołów programistów.
  • Challenge - przeprowadzanie testów, quizów poprzez sieć.
  • Creator - środowisko dla programistów.
  • CRM - system obsługi klienta.
  • Invoice - fakturowanie. Faktury cykliczne, bramki do paypal itp.
  • Marketplace - rynek poszukiwania programistów. Opisz swoje zlecenie i znajdź wykonawcę.
  • People - zarządzanie kadrami firmy. Procedury wewnętrzne ( urlopy, szkolenia, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, intranet).
  • Recruit - rekrutacja kandydatów do pracy.
  • Reports - CloudSQL. Potężne narzędzie raportowe.
  • Site24x7 - śledzenie dostępności serwerów w firmie.
  • Support - system śledzący problemy zgłoszone do serwisu.
Narzędzia zwiększające produktywność
  • Calendar - kalendarz prywatny i współdzielony.
  • Notebook - notatnik.
  • Planner - listy zadań, przypomnienia, notatki.
  • Sheet - arkusz kalkulacyjny. Odpowiednik Excell, Calc.
  • Show - moduł Office. Profesjonalne przygotowanie prezentacji.
  • Writer - edytor tekstów online.
  • Zoho Viewer - dzielenie się załącznikami poprzez internet.
  • Zoho Office for Microsoft Sharepoint - przechowywanie dokumentów na serwerach Sharepoint wewnątrz firmy - edycja narzędziami Zoho Office.
  • Zoho Plugin for Microsoft Office - edycja dokumentów Microsoft Office a publikacja i współdzielenie w Zoho.
Nie znamy firmy która korzystałaby ze 100% aplikacji Zoho. Zastanów się które z tych produktów są dla Ciebie. A najlepiej je wypróbuj natychmiast ! Z zoho to łatwe. Każda z tych aplikacji ma darmową wersję. Załóż jeden wspólny login do wszystkich produktów -  zarejestruj konto Zoho. Wybierz usługi i zbuduj własny system zarządzania przedsiębiorstwem.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0