System zarządzania firmą w oparciu o usługi Zoho. Ile firm tyle wyzwań. Jeżeli Twoja firma używa komputerów w codziennej pracy. Zbudowanie spójnego systemu zarządzania, bezpiecznego, taniego w utrzymaniu to niemałe wyzwanie. Skorzystaj z oprogramowania które nie wymaga zakupu serwerów, konserwacji, instalacji nowych wersji. Jeżeli Twoi pracownicy pracują w różnych budynkach, różnych częściach Polski czy świata wykorzystanie jednego lub wielu produktów Zoho może być dla Ciebie dobrym wyborem. Narzędzia współpracy Zoho
- Chat - czat pomiędzy użytkownikami Zoho. Również z możliwością podłączenia do wielu systemów IM.
- Docs - foldery plików w internecie. Również miejsce budowy obszaru wymiany plików dla grupy roboczej lub całej firmy.
- Discussions - portal do prowadzenia wewnętrznych dyskusji w firmie lub dzielenia się opiniami z Klientami firmy.
- Mail - rewelacyjny system mail. Pozwala podłączyć do 15 kont mailowych i zbudować jedno miejsce w którym sprawdzisz całą swoją korespondencję. Służbową i prywatną.
- Meeting - narzędzie współdzielenia ekranu z innymi poprzez internet. Używane do celów prezentacji lub wsparcia Klientów przez internet.
- Projects - portal pozwalający kontrolować postęp i zagrożenia wszystkich projektów firmy. Umożliwia prowadzenie projektów ze współudziałem Klientów.
- Share - udostępnianie plików do internetu.
- Wiki - miejsce zbierania wiedzy firmy. Wikipedia. Wewnątrzfirmowa lub pozwalająca dzielić się informacjami ze światem.
- Assist - prowadzenie wsparcia dla użytkowników w internecie.
- Books - system księgowy. Wg. standardów amerykańskich.
- BugTracker - śledzenie błędów zgłoszonych do zespołów programistów.
- Challenge - przeprowadzanie testów, quizów poprzez sieć.
- Creator - środowisko dla programistów.
- CRM - system obsługi klienta.
- Invoice - fakturowanie. Faktury cykliczne, bramki do paypal itp.
- Marketplace - rynek poszukiwania programistów. Opisz swoje zlecenie i znajdź wykonawcę.
- People - zarządzanie kadrami firmy. Procedury wewnętrzne ( urlopy, szkolenia, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, intranet).
- Recruit - rekrutacja kandydatów do pracy.
- Reports - CloudSQL. Potężne narzędzie raportowe.
- Site24x7 - śledzenie dostępności serwerów w firmie.
- Support - system śledzący problemy zgłoszone do serwisu.
- Calendar - kalendarz prywatny i współdzielony.
- Notebook - notatnik.
- Planner - listy zadań, przypomnienia, notatki.
- Sheet - arkusz kalkulacyjny. Odpowiednik Excell, Calc.
- Show - moduł Office. Profesjonalne przygotowanie prezentacji.
- Writer - edytor tekstów online.
- Zoho Viewer - dzielenie się załącznikami poprzez internet.
- Zoho Office for Microsoft Sharepoint - przechowywanie dokumentów na serwerach Sharepoint wewnątrz firmy - edycja narzędziami Zoho Office.
- Zoho Plugin for Microsoft Office - edycja dokumentów Microsoft Office a publikacja i współdzielenie w Zoho.